Η κρίση είναι ευκαιρία, λένε οι μεγαλο-επιχειρηματίες. Ειδικά εάν έχεις την κατάλληλη κυβέρνηση. Η «τηλεκατάρτιση» των 182.342 επιστημόνων για να πάρουν τα 600 ευρώ έχει προϋπολογισμό 192.965.940 ευρώ. Απ’ αυτά όμως τα 84,6 εκατ. θα μοιραστούν στα ιδιωτικά ΚΕΚ (που θα πάρουν πάνω από 72 εκατ.) και σε λίγες εταιρείες ηλεκτρονικής πιστοποίησης και πλατφορμών! Για μόλις δύο μήνες, χωρίς ουσιαστική προσφορά. Εάν οι δικαιούχοι έπαιρναν 800άρι θα κόστιζε 144,3 εκατ., δηλαδή το δημόσιο θα εξοικονομούσε σχεδόν 50 δις. Αλλά πως θα ταΐζονταν οι αετονύχηδες; http://prin.gr/?p=30642
ΣΕΡΕΤΕ: Γλέντι οικονομικής ενίσχυσης το Σάββατο 27/6
▸To Πανελλαδικό Σωματείο Εργαζομένων στην Έρευνα και την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (ΣΕΡΕΤΕ) διοργανώνει το Σάββατο 27/6, από τις 8 μ.μ. στην πλατεία Αυδή, γλέντι οικονομικής...
ΣυνεχίστεDetails













