Εκδήλωση με θέμα «Η πάλη για τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας στην εποχή της πολεμικής οικονομίας και της “κοινωνικής συμφωνίας”» διοργανώνει τη Δευτέρα 29 Ιουνίου στις 7 μ.μ. ο Συντονισμός Πρωτοβάθμιων Σωματείων, Επιτροπών Αγώνα, Συνδικαλιστών/τριών. Η εκδήλωση θα φιλοξενηθεί στο Πολιτιστικό Κέντρο Εργαζομένων του ΟΤΕ (3ης Σεπτεμβρίου 110, Πλ. Βικτωρίας).
Ο Στ. Μανίκας, μέλος ΔΣ του ΕΚΑ, θα παρουσιάσει το σημερινό καθεστώς των ΣΣΕ, το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο, τις ισχύουσες ΣΣΕ και κανονισμούς εργασίας.
Θα ακολουθήσουν παρεμβάσεις για την εμπειρία της πάλης για τις ΣΣΕ από κλάδους και χώρους δουλειάς:
Βιομηχανία: Αποστόλης Γαρμπής, πρόεδρος σωματείου εργαζομένων ΦΑΓΕ
Δημόσιος τομέας: Πολίνα Τόλη, πρόεδρος του ΣΕΠΕ Α Λιόσια-Ζεφύρι- Φυλή «Ηρώ Κωνσταντοπούλου».
Κατασκευές: Νίκος Κατσίφης, οικοδόμος
Ευρύτερος δημόσιος τομέας: Παναγιώτης Κάτσαρης, πρόεδρος σωματείου εργαζομένων ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ
Μεταφορές: Θεμιστοκλής Αμπλάς, πρόεδρος Ομοσπονδίας Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδος
Επισιτισμός – Τουρισμός: Δ. Παπαντζίκος, μέλος ΔΣ συνδικάτου επισιτισμού – τουρισμού Αττικής
Ταχυμεταφορές: Μιχάλης Ρέτζιος, πρόεδρος σωματείου eFood
Θα απευθύνουν χαιρετισμό συνδικαλιστές που συμμετείχαν στο Sumud Flotilla.
Στην εκδήλωση αυτή, επιδίωξη των διοργανωτών είναι να ανοίξει η συζήτηση σε μια σειρά κλάδους για τις κερδισμένες και χαμένες μάχες για τις ΣΣΕ, ανταλλάσσοντας εμπειρίες με στόχο τη χάραξη μιας στρατηγικής που θα δώσει τα όπλα στο εργατικό κίνημα για να διεκδικήσει ΣΣΕ στο ύψος των αναγκών και των ιδιαιτεροτήτων κάθε κλάδου.












