Εργαζόμενοι ΚΤΕΛ: Σκανδαλώδες «ψαλίδι» ΟΜΕΔ σε τριετίες και επιδόματα
Δημήτρης Σταμούλης ▸Μιλάει στο Πριν ο αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδας, Αλέξανδρος Μπαλακέρας Χωρίς συλλογική σύμβαση παραμένουν εδώ και 16 χρόνια οι εργαζόμενοι ...
ΣυνεχίστεDetails












