Μια καθετοποιημένη πολεμική βιομηχανία δημιουργείται στον Βόλο, με κρατική και ευρωπαϊκή χρηματοδότηση στο πλαίσιο του ReArm Europe. Πρόκειται για ιδιοκτησία της Metlen του Μυτιληναίου, που εγκαινίασε μια μονάδα την Τρίτη. Ο Μυτιληναίος στην ομιλία του τόνισε πως «οι γεωπολιτικές εξελίξεις, οι νέες προκλήσεις και η αναδιάταξη των διεθνών συμμαχιών έχουν δημιουργήσει ένα νέο πλαίσιο, μέσα στο οποίο οι χώρες, οι οικονομίες και οι κοινωνίες υποχρεούνται να επαναπροσδιορίσουν τις προτεραιότητές τους». Πολεμική οικονομία και στρατιωτικοποιημένη κοινωνία μαζί με κέρδη για το κεφάλαιο, αυτός είναι ο «επαναπροσδιορισμός» τους. Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας αναφέρθηκε στη σημασία της εταιρίας στην εγχώρια «αμυντική» βιομηχανία και «εθνική παραγωγική ικανότητα» και δήλωσε τη στήριξη του κράτους σε τέτοιες επενδύσεις.
Για όσους διαδίδουν ότι οι πόλεμοι γίνονται από εκκεντρικούς ημιπαράφρονες ηγέτες για τις προσωπικές τους δολοφονικές φιλοδοξίες, εδώ βλέπουμε τον σχεδιασμένο προσανατολισμό του κεφαλαίου στην προετοιμασία του πολέμου με την υποστήριξη των κυβερνήσεων στο όνομα του έθνους και της ασφάλειάς του.
Ο Ε. Μυτιληναίος ξεκίνησε από τη μεταλλοβιομηχανία, επεκτάθηκε στην ενέργεια και τώρα στον παραγωγή «αμυντικών εφαρμογών», ακολουθώντας το παράδειγμα των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών που στράφηκαν προς τα τανκς. Τον Οκτώβριο του 2025 είχε δηλώσει ότι «αυτή τη στιγμή μιλάνε τα όπλα, δεν μιλάει ούτε ο Μπετόβεν, ούτε ο Μπαχ» αποκαλύπτοντας την ουσία της πολιτικής της ΕΕ και του σύγχρονου καπιταλισμού.












