Περίπου 2.000 ώρες τον χρόνο απασχολείται ο μέσος Έλληνας εργαζόμενος, έναντι 1.679 ωρών που είναι ο ευρωπαϊκός μέσος όρος, όπως προκύπτει από μια πρόσφατη έρευνα του γαλλικού Ινστιτούτου Rexecode. Περισσότερες ώρες από τους Έλληνες εργάζονται μόνο οι Ρουμάνοι και οι Βούλγαροι στην Ευρώπη, ενώ κάτω από 1.600 ώρες τον χρόνο εργάζονται οι Ολλανδοί, οι Δανοί, οι Φινλανδοί, οι Σουηδοί, οι Αυστριακοί και οι Γερμανοί. Στην εντατικοποίηση της εργασίας προστίθεται και η επιμήκυνση του εργάσιμου χρόνου. Με άλλα λόγια, η «ανάπτυξη» την οποία ευαγγελίζεται η νεοφιλελεύθερη κυβέρνηση είναι συνώνυμη με το ξεζούμισμα των εργαζομένων, το οποίο συνδυάζεται με τους εξευτελιστικά χαμηλούς μισθούς και την καλπάζουσα ακρίβεια στα τρόφιμα και την ενέργεια.
Λάντζα: Απεργιακό μπλόκο σε ξενοδοχείο ισραηλινών συμφερόντων (βίντεο)
Στο πλαίσιο της πανελλαδικής απεργίας των εργαζόμενων στον τουρισμό και επισιτισμό που έχει προκηρυχθεί για σήμερα Τετάρτη 24 Ιουνίου, απεργοί του κλάδου και μέλη...
ΣυνεχίστεDetails
















