Εφημερίδα ΠΡΙΝ

Για την αντικαπιταλιστική ανατροπή
και την κομμουνιστική απελευθέρωση

  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Εφημερίδα ΠΡΙΝ
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Αρχική Πολιτισμός

Ρόζυ Μονάκη, Σάββας Στρούμπος: Με συλλογικό αγώνα υπερασπιζόμαστε τη ζωή και την τέχνη μας

17/06/2022
σε Πολιτισμός, Συνεντεύξεις
Ρόζυ Μονάκη, Σάββας Στρούμπος: Με συλλογικό αγώνα υπερασπιζόμαστε τη ζωή και την τέχνη μας
Κοινοποίηση στο FacebookΚοινοποίηση στο TwitterΑποστολή σε Email
Ρόζυ Μονάκη, ηθοποιός – Σάββας Στρούμπος, ηθοποιός και σκηνοθέτης, μέλη της Συνέλευση Αγωνιζόμενων Ηθοποιών

Σε μια περίοδο βαθύτατης δομικής και ιστορικής κρίσης του καπιταλισμού, που αντανακλάται στις ζωές μας σε κρίση οικονομική, κλιματική, ενεργειακή, διατροφική κλπ, με τη σκιά του πολέμου πάνω από τα κεφάλια μας, η τέχνη μπορεί να δώσει ελπίδα και προοπτική, δηλώνουν τα δύο μέλη της Συνέλευσης Αγωνιζόμενων Ηθοποιών που συμμετέχει στις εκλογές του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών που ολοκληρώνονται την Κυριακή.

Συνέντευξη στον Δημήτρη Σταμούλη

▶ O χώρος των ηθοποιών ήταν ένας από αυτούς που επλήγησαν περισσότερο από την κυβερνητική πολιτική για την πανδημία. Πώς διαμορφώνεται σήμερα η κατάσταση;

Σε κοινέςΚατηγορίες

Αντί Λιράζ: Αλληλεγγύη στους διαδηλωτές που σταμάτησαν την εκδήλωση της πρεσβείας του Ισραήλ

Τάκης Πολίτης: Τρομοκρατική οργάνωση το Ισραήλ, βαθιά κατάπτωση της Ευρώπης

Ρόζυ Μονάκη: Δυο χρόνια μετά και παρά τις τρομερές δυνατότητες της εποχής, δεν έχουμε συλλογικές συμβάσεις στο ελεύθερο θέατρο, δεν πληρωνόμαστε τις πρόβες, είμαστε έρμαια των μεγαλοπαραγωγών. Παρόλο που ο κλάδος μέσα από τη Γενική Συνέλευση πήρε απόφαση για ΣΣΕ στο ελεύθερο θέατρο, αυτή έχει μείνει στα χαρτιά αφού η Διοίκηση δεν βάζει πλάτες προς μία αγωνιστική κατεύθυνση. Η ανεργία έχει φτάσει σε μεγάλα ποσοστά, η εκμετάλλευση έχει αυξηθεί. Ταυτόχρονα όλες οι συναδέλφισες/οι που αποφοίτησαν μέσα στην πανδημία φαίνεται να είναι σε μεγάλο ποσοστό καταδικασμένες/οι στην ανεργία.

Παρά την εμπειρία του #metoo, δεν έχει γίνει κανένα ουσιαστικό βήμα προς την δημιουργία ενός σωματείου που θα αποτελεί δίχτυ αλληλεγγύης και ασφάλειας, θα ενδυναμώνει και θα ενημερώνει. Αντ’ αυτού, είμαστε από τους κλάδους που υπέγραψαν αστικούς κώδικες δεοντολογίας στους κρατικούς φορείς (που αναγκάζουν π.χ. σε απόλυση ενός εκ των δύο που εμπλέκονται στο παραβατικό περιστατικό) στο όνομα της εξυγίανσης του κλάδου από κακοποιητικές συμπεριφορές και ενεργοποίησαν τιμωρητικούς μηχανισμούς αναχρονιστικών Πειθαρχικών Συμβουλίων. Ανοίξε δηλαδή τον δρόμο της αστικής ενσωμάτωσης του #metoo.

Είμαστε από τους ελάχιστους κλάδους που ο υγειονομικός διαχωρισμός στέρησε σε άτομα την εργασία και αποτέλεσε βασικό όρο για την πρόσληψη σε δουλειές. Παράλληλα το κόστος για την μη πραγματοποίηση των παραστάσεων το επωμίστηκαν εξολοκλήρου οι εργαζόμενες/οι .

▶ Τι απολογισμό κάνει η Συνέλευση Αγωνιζόμενων Ηθοποιών για τη στάση της πλειοψηφίας του ΣΕΗ;

Ρ.Μ. Η απερχόμενη διοίκηση (ΑΕΝΑΗ και ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ) ανέλαβε τα καθήκοντά της προ διετίας σε μια χρονική συγκυρία όπου ο κλάδος για πρώτη φορά ύστερα από πάρα πολλά χρόνια κατέβηκε μαζικά στον δρόμο για να διεκδικήσει τα δίκαια αιτήματά του. Δύο χρόνια μετά, το μόνο που κατάφερε ήταν να μετατρέψει όλη τη δυναμική των αγώνων σε διαπραγματεύσεις με υπουργούς, νομικές υποθέσεις που αρχειοθετούνται, λογικές ανάθεσης και εκπροσώπησης.

Εκεί που υποτίθεται ήθελε ένα δυνατό σωματείο των μελών του, μέσα σε δύο χρόνια το μετέτρεψε σκόπιμα σε σωματείο της Διοίκησης που αποφάσιζε για τον κλάδο χωρίς αυτόν. Αρνήθηκε την ρήξη με τις αστικές λογικές τις υποταγής, δεν έδωσε ουσιαστικές μάχες για την Συλλογική Σύμβαση στο ελεύθερο θέατρο, δεν στάθηκε έμπρακτα στα θύματα των κακοποιητικών συμπεριφορών, πάρα το τρομερό κίνημα του #metoo.

▶ Το γεγονός ότι ένα δυναμικό νεανικό κομμάτι του κλάδου ήρθε στο αγωνιστικό προσκήνιο, μπορεί να σημαίνει ο ταξικός συνδικαλισμός ανασυγκροτείται σε ένα ιστορικό σωματείο όπως ο ΣΕΗ;

Σάββας Στρούμπος: Η πανδημία λειτούργησε ως σοκ σε κάθε άτομο, αλλά και ως καταλύτης αποκάλυψης των αντιφάσεων της ζωής και εργασίας των καλλιτεχνών. Αφορμή υπήρξε η βίαιη διακοπή της δραστηριότητάς μας, εφόσον για δύο περίπου χρόνια ήμασταν κάτι σαν ανεπάγγελτοι. Οι συνθήκες αυτές, πραγματικά, έβγαλαν πολλούς ανθρώπους στους δρόμους της συλλογικής διεκδίκησης. Το κύμα αυτό από μια άποψη αμβλύνθηκε με τη δήθεν επιστροφή στην κανονικότητα. Είναι ανάγκη να αναγεννηθεί ο ταξικός συνδικαλισμός. Πιστεύουμε ότι προϋπόθεση για κάτι τέτοιο είναι η συνειδητοποίηση από τα εργαζόμενα άτομα στο χώρο του θεάτρου ότι χωρίς συλλογικό αγώνα και αποφασιστική διεκδίκηση δεν μπορούμε να υπερασπιστούμε ούτε τη ζωή ούτε την τέχνη μας. Λέμε συχνά ότι τα παραδείγματα των νικηφόρων αγώνων στην e-food και στην cosco δείχνουν τον δρόμο. Σε αντίστοιχες κατευθύνσεις χρειάζεται να κινηθούμε.

▶ Μιλάτε για τέχνη και πολιτισμό που να απελευθερώνουν. Πώς μπορεί αυτό να συμβεί; Με ποιες προϋποθέσεις;

Σ.Σ. Η τέχνη δεν δημιουργείται, ούτε υπάρχει σε κενό αέρος. Σε μια τέτοια περίοδο βαθύτατης δομικής και ιστορικής κρίσης του καπιταλισμού, που αντανακλάται στις ζωές μας σε κρίση οικονομική, κλιματική, ενεργειακή, διατροφική κλπ, με τη σκιά του πολέμου πάνω από τα κεφάλια μας, η τέχνη μπορεί να δώσει ελπίδα και προοπτική. Μπορεί να εμπνεύσει και να συγκινήσει, να σταθεί κριτικά απέναντι στο υπάρχον και να δείξει τον δρόμο της ανατροπής. Βέβαια, για τη βιομηχανία του θεάματος, που βλέπει ένα έργο τέχνης αποκλειστικά και μόνο ως προϊόν προς πώληση, όλα αυτά είναι λεπτομέρειες, αν δεν είναι ζητήματα προς αποφυγή. Αυτός είναι και ο λόγος που παράλληλα με τη συνδικαλιστική μας δράση, στηρίζουμε τα αυτόνομα εγχειρήματα των εργατριών/ων του θεάτρου, που λειτουργούν απαλλαγμένοι από τη μέγγενη των μεγαλοπαραγωγών. Σε τελική ανάλυση, η ουσιαστική απελευθέρωση της τέχνης μπορεί να συντελεστεί μονάχα σε συνθήκες νικηφόρας κοινωνικής επανάστασης.

▶Η σημερινή γενιά καλλιτεχνών πώς θεωρείς ότι στέκεται απέναντι στα μεγάλα ζητήματα που συγκλονίζουν την εποχή μας π.χ. τον πόλεμο ή την ωμή περιστολή βασικών ελευθεριών;

Ρ.Μ. Η πλειοψηφία των καλλιτεχνών, κόντρα στα αστικά αφηγήματα, είναι εμφανώς επηρεασμένη από το παγκόσμιο κοινωνικό γίγνεσθαι καθώς αναγνωρίζει πως είναι μέρος του. Είναι φοβισμένη, ανασφαλής και ανελεύθερη. Πιστεύω πως ακόμα όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά. Η συνεχής και σφοδρή, αστική επίθεση που δεχόμαστε σε κάθε επίπεδο μπορεί να δημιουργήσει τάσεις υποταγής αλλά ταυτόχρονα και τάσεις χειραφέτησης.

Η χρόνια εκμετάλλευση της εργασίας , των σωμάτων και της φαντασίας μπορεί να γίνει εφαλτήριο μιας δημιουργικής καταστροφής της υπάρχουσας τάξης πραγμάτων.

Στην εποχή της ατομικής διαπραγμάτευσης υπάρχει η δυνατότητα της συλλογικής διεκδίκησης για την κατοχύρωση των αναγκαίων εργασιακών και δημοκρατικών δικαιωμάτων. Στην εποχή των ιδρυμάτων και της τέχνης που υπηρετούν, υπάρχει η δυνατότητα για καλλιτεχνική δημιουργία που συνομιλάει με την εποχή και αποτυπώνει ποιητικά τους κλυδωνισμούς της. Στην εποχή του πολέμου και της αρρώστιας υπάρχει ο δρόμος της αντίστασής και του αγώνα.

▶ Γιατί στις εκλογές του ΣΕΗ κάποιος να ψηφίσει Συνέλευση Αγωνιζόμενων Ηθοποιών;

Σ.Σ. Η Συνέλευση Αγωνιζόμενων Ηθοποιών δημιουργήθηκε το 2020 μέσα από το σοκ της πανδημίας και την ανάγκη συλλογικού αγώνα. Στα δύο αυτά χρόνια της ύπαρξής μας έχουμε συμμετάσχει σε όλους τους μικρούς και μεγάλους αγώνες που έδωσε ο κλάδος των ηθοποιών σε όλα τα επίπεδα, από το εργασιακό και το έμφυλο, ως τα ζητήματα δημοκρατικών δικαιωμάτων, αστυνομικής βίας και καταστολής κ.α. Οι παρεμβάσεις μας στα διοικητικά συμβούλια και τις γενικές συνελεύσεις του σωματείου είχαν πάντα ως σκοπό να προτάξουν το στοιχείο της χειραφέτησης και της μαχητικής ενεργοποίησης του κλάδου. Για μας έχει μεγάλη σημασία ότι σε όλα τα ζητήματα λειτουργούμε επί της ουσίας ως συνέλευση, με συλλογικές διαδικασίες και συμβολή πολλών ατόμων σε αυτές. Ζητάμε τη στήριξη των ατόμων που επιθυμούν να συμβάλλουν και να ενισχύσουν αυτόν τον αγώνα, ώστε να γίνει ακόμα πιο δυναμικός, πιο πολυφωνικός, πιο διεκδικητικός.

Ετικέτες: Ρόζυ ΜονάκηΣάββας ΣτρούμποςΣυνέλευση Αγωνιζόμενων ΗθοποιώνΣωματείο Ελλήνων Ηθοποιών
ΚοινοποίησεTweetΑποστολή
Προηγούμενο

Εργαζόμενοι και πρωτοβάθμια σωματεία διαδήλωσαν κατά του νόμου Χατζηδάκη (φωτο)

Επόμενο

ΝΑΡ: Για την καταδίκη των αγωνιστών του κινήματος κατά των πλειστηριασμών 

Σχετίζεται με Άρθρα

Ενίσχυση της «Συνέλευσης», πτώση της συμμετοχής στις εκλογές του Σωματείου Ηθοποιών

Ενίσχυση της «Συνέλευσης», πτώση της συμμετοχής στις εκλογές του Σωματείου Ηθοποιών
από Δημήτρης Τζιαντζής
30/04/2024
0

Μειωμένη συμμετοχή και πτώση σε απόλυτους αριθμούς για όλες σχεδόν τις παρατάξεις, πλην ΣΑΕ και ΑΣΗ, χαρακτήρισαν τις εκλογές του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών (26-29/4)...

ΣυνεχίστεDetails

Η Συνέλευση Αγωνιζόμενων Ηθοποιών στην εκλογική μάχη (26/4-29/4)

Η Συνέλευση Αγωνιζόμενων Ηθοποιών στην εκλογική μάχη (26/4-29/4)
από Κυριάκος Νασόπουλος
27/04/2024
0

▸Οι φετινές εκλογές (26-29 Απριλίου) του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών (ΣΕΗ) διεξάγονται στο γίγνεσθαι της ακρίβειας, των πλειστηριασμών, της εκχώρησης όλων των δημόσιων αγαθών στο...

ΣυνεχίστεDetails
Επόμενο
ΝΑΡ: Για την καταδίκη των αγωνιστών του κινήματος κατά των πλειστηριασμών 

ΝΑΡ: Για την καταδίκη των αγωνιστών του κινήματος κατά των πλειστηριασμών 

Η ενισχυμένη εποπτεία «φεύγει»,  νέα μνημόνια έρχονται

Η ενισχυμένη εποπτεία «φεύγει», νέα μνημόνια έρχονται

Η ΟΕΝΓΕ καταγγέλει την εκδικητική απόλυση του Ν. Σκούφογλου από τον Ευαγγελισμό

Η ΟΕΝΓΕ καταγγέλει την εκδικητική απόλυση του Ν. Σκούφογλου από τον Ευαγγελισμό

Σχόλια στο Ημίφως 18/6/2022

Σχόλια στο Ημίφως 18/6/2022

Φύλλο 10-11.5

Ένας χρόνος χωρίς τον Σπύρο Χαϊκάλη

Ισχυρή Attack για μήνυμα ανατροπής

Συγκίνηση κι έμπνευση στη Μακρόνησο

Η καπιταλιστική «ταυτότητα» της Ρωσίας του Πούτιν

Πλήρη Περιεχόμενα

Ανάλυση

Ρωσία: Ιμπεριαλιστική χώρα, με σκληρή εκμετάλλευση
Ανάλυση

Ρωσία: Ιμπεριαλιστική χώρα, με σκληρή εκμετάλλευση

από Γιάννης Ελαφρός
13/05/2025

Ατζέντα

Εκδήλωση σήμερα 12/5 για Παλαιστίνη , με τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Μετώπου για Ειρήνη και Ισότητα και βουλευτή του ΚΚ Ισραήλ
Ατζέντα

Εκδήλωση σήμερα 12/5 για Παλαιστίνη , με τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Μετώπου για Ειρήνη και Ισότητα και βουλευτή του ΚΚ Ισραήλ

12/05/2025
Παρουσίαση του βιβλίου του Λεωνίδα Βατικιώτη για την Ουκρανία
Ατζέντα

Παρουσίαση του βιβλίου του Λεωνίδα Βατικιώτη για την Ουκρανία

09/05/2025
“Σαν πέτρινα λιοντάρια στη μπασιά της νύχτας” – προβολή ντοκιμαντέρ για τη Μακρόνησο στη Λέσχη Αναιρέσεις στις 6/5
Ατζέντα

“Σαν πέτρινα λιοντάρια στη μπασιά της νύχτας” – προβολή ντοκιμαντέρ για τη Μακρόνησο στη Λέσχη Αναιρέσεις στις 6/5

06/05/2025

Διεθνή

Σάλπισμα πολέμου από Βερολίνο και Παρίσι
Διεθνή

Σάλπισμα πολέμου από Βερολίνο και Παρίσι

από Χρίστος Κρανάκης
11/05/2025

Αφιέρωμα

Ισάμ Μαχούλ: Ο πόλεμος στη Γάζα είναι προμελετημένη εκστρατεία γενοκτονίας
Πολιτική

Ισάμ Μαχούλ: Ο πόλεμος στη Γάζα είναι προμελετημένη εκστρατεία γενοκτονίας

Μια σημαντική πολιτική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα από την Πρωτοβουλία αλληλεγγύης στον Παλαιστινιακό λαό σωματείων και συλλογικοτήτων και την Ένωση ...

13/05/2025
ΑΝΤΑΡΣΥΑ: Οι φοιτητές ψηφίζουν μαχητικά, ανατρεπτικά, αντικαπιταλιστικά.
Νεολαία

ΑΝΤΑΡΣΥΑ: Οι φοιτητές ψηφίζουν μαχητικά, ανατρεπτικά, αντικαπιταλιστικά.

Ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ για τις φετινές φοιτητικές εκλογές.  Στις 14 Μαΐου διεξάγονται οι φοιτητικές εκλογές σε όλους τους συλλόγους πανελλαδικά. ...

13/05/2025
ΚΕΔΔΑ: Για τη σύλληψη και τη δίκη του υποψήφιου διδάκτορα και της κοπέλας που τον φιλοξενούσε
Δικαιώματα

ΚΕΔΔΑ: Για τη σύλληψη και τη δίκη του υποψήφιου διδάκτορα και της κοπέλας που τον φιλοξενούσε

H ΚΕΔΔΑ- Κίνηση για τις Ελευθερίες, τα Δημοκρατικά Δικαιώματα, την Αλληλεγγύη καταγγέλλει την πολιτικά υποκινούμενη δίωξη υποψήφιου διδάκτορα και μέλους ...

13/05/2025
Ισχυρή Attack στα ΑΕΙ για να ρίξουμε σινιάλο ανατροπής
Η Άλλη Όψη

Ισχυρή Attack στα ΑΕΙ για να ρίξουμε σινιάλο ανατροπής

Στις 14 Μαΐου η σπουδάζουσα νεολαία καλείται να πάρει αποφάσεις σε δύο επίπεδα. Αρχικά, έχει τη δυνατότητα να «αξιολογήσει» το ...

13/05/2025
Ρωσία: Ιμπεριαλιστική χώρα, με σκληρή εκμετάλλευση
Ανάλυση

Ρωσία: Ιμπεριαλιστική χώρα, με σκληρή εκμετάλλευση

Παναγιώτης Ξοπλίδης Η Ρωσία αποτελεί έναν αναμφισβήτητα υπολογίσιμο «παίκτη» στην πυραμίδα του σύγχρονου ολοκληρωτικού καπιταλισμού, παρά τα ιδιόμορφα χαρακτηριστικά του ...

13/05/2025
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Facebook Instagram Twitter Youtube RSS

Εβδομαδιαία πολιτική εφημερίδα ΠΡΙΝ

Κυκλοφορεί όλο το Σαββατοκύριακο

Αναζητείστε την στα περίπτερα

Συνδρομές και ενισχύσεις

Δικαιούχος: Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες «Πριν»

ALPHA BANK Αρ. Λογαριασμού: 260002002006023
IBAN: GR1801402600260002002006023

Τρόποι επικοινωνίας

Τηλ. 2108227949

Email: ipringr@gmail.com
Κλεισόβης 9, πλησίον Κάνιγγος, 10677 Αθήνα

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
  • Αρχική
  • Κύρια Θέματα
  • Επικαιρότητα
  • Πολιτική
  • Κοινωνία
  • Διεθνή
  • Πολιτισμός
  • Θεωρία
  • Στήλες – Άρθρα
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
  • Αριστερό Εξτρέμ

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση cookies. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.