Απολαυστική ήταν η φωτογραφία του πρω- θυπουργού και προέ- δρου του ΣΥΡΙΖΑ κατά τα εγκαίνια του αυτοκι- νητοδρόμου Κορίνθου- Πατρών, με φόντο το σήμα της Άκτωρ του Μπόμπολα. Της εταιρίας που ήταν ο βασικός ανάδοχος ενός έργου από το οποίο έχει εισπράξει προκαταβολικά εκατοντάδες εκατομμύρια σε διόδια (και επιδοτήσεις), την ώρα που το αίμα συνέχιζε να χύνεται στην άσφαλτο, δίπλα στις πινακίδες που έγραφαν «προσοχή, στο τμήμα αυτό συμβαίνουν θανατοφόρα δυστυχήμα- τα».
Αναμφίβολα, η φωτο- γραφία αυτή θα μπορούσε άνετα να αποτελέσει ένα από τα σύμβολα της διακυβέρνησης από την «πρώτη φορά Αριστερά» η οποία, ανά- μεσα στα άλλα, επιχειρεί να ανακατέψει τα υλικά της παλιάς και νέας διαπλοκής.
Ειδικά όσον αφορά στο συγκεκριμένο έργο, πάντως, ο δήμαρχος της Πάτρας έβγαλε …στη σέντρα τον Τσίπρα κατά τη συνάντησή τους.
Επαναλαμβάνοντας, ου- σιαστικά, τις καταγγελίες του νυν πρωθυ- πουργού όταν ήταν στην αντιπολίτευση, ο Νίκος Πελετίδης στηλίτευσε τις καθυ- στερήσεις, το φαγοπότι, τους εκβιασμούς, την άνευ όρων εκχώρηση των μεγάλων έργων στο ιδιωτικό κεφάλαιο και τα πα- νάκριβα και σχεδόν απαγορευτικά για τον μέσο εργαζόμενο διόδια, κάνοντας μάλιστα αποκαλυπτικές συγκρίσεις:
Τη στιγμή που για μια διαδρομή Αθήνα-Πά- τρα μετ’ επιστροφής τα διόδια αυξήθηκαν κατά 80% και φτάνουν τα 23 ευρώ —αντι- στοίχως, από Αθήνα για Θεσσαλονίκη θα ξεπεράσουν τα 30 για απλή μετάβαση― ενώ μια διπλή διάβαση από τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου κοστίζει 27 ευρώ, το με- ροκάμματο ενός οκταμηνίτη στον δήμο της Πάτρας ανέρχεται σε μόλις 17 ευρώ! Ε, αν σε αυτά προσθέσουμε το ξεπούλημα της περιουσίας των αεροδρομίων και των σιδηροδρόμων στις κοινοπραξίες ξένου και ελληνικού κεφαλαίου, με στόχο τον «εκσυγχρονισμό των δικτύων», τότε γί- νεται κατανοητό ποιοι κερδίζουν από τα μεγάλα έργα