Νέα σύσκεψη την Τετάρτη 17/6 ενάντια στην «επένδυση» στο Ελληνικό
▸Η Λέσχη Εργαζομένων και Νεολαίας Ελληνικού Αργυρούπολης, μετά την πολύ επιτυχημένη πορεία του Μαΐου, καλεί εκ νέου συλλογικότητες, φορείς, σωματεία και κατοίκους σε νέα ...
ΣυνεχίστεDetails



















