▸Μετά από τόσα χειροκροτήματα και επαίνους, τώρα οι γιατροί και νοσηλευτές που προσλήφθηκαν ως «επικουρικοί» για να ενισχύσουν τα νοσοκομεία του ΕΣΥ απέναντι στον Covid-19, έχουν το… θράσος να ζητούν και τα δεδουλευμένα τους! Δεν τους φτάνει που έχουν μπει στο πάνθεον των ηρώων της Ελλάδας, με τις πράσινες και λευκές στολές τους, θέλουν και μισθούς οι αθεόφοβοι! Κάπως έτσι σκέφτηκε η κυβέρνηση και, οργισμένη με την προφανή αχαριστία τους, αποφάσισε να αφήσει μερικές εκατοντάδες απλήρωτους, μιας και τα λεφτά από το ΕΣΠΑ –σε πρόγραμμα του οποίου εντάχθηκαν– προορίζονται για αλλού.
Κοινή ανακοίνωση εργαζόμενων και συνταξιούχων ΕΤΕ για τον πρόεδρο της ΓΣΕΕ
Σε κοινή ανακοίνωση για την υπόθεση Παναγόπουλου προχώρησαν η Πρόταση Προοπτικής εργαζομένων στην Εθνική Τράπεζα και η Αγωνιστική Προοπτική συνταξιούχων ΕΤΕ καθώς ο …...
ΣυνεχίστεDetails
















