Ένας χωρισμός, ένα κτήμα και μια απαγωγή βρίσκονται πίσω από την γαμήλια οικογενειακή γιορτή στη σύγχρονη ισπανική επαρχία, που δίνει το κατάλληλο κάδρο για να υφάνει ο βιρτουόζος της σεναριακής γραφής Ασγκάρ Φαραντί την ιστορία του. Ο Ιρανός σκηνοθέτης παίζει αυτή τη φορά εκτός έδρας, μετά τις σπουδαίες ταινίες Ένας χωρισμός και Ο εμποράκος που γυρίστηκαν στην πατρίδα του. Καταφέρνει όμως να δώσει πολύ καλά το κλίμα του ισπανικού χωριού και να πλέξει ένα ψυχολογικό θρίλερ, που αγγίζει -όπως πάντα- ευαίσθητες χορδές της ανθρώπινης ύπαρξης, μαζί με εύστοχα πολιτικά και κοινωνικά σχόλια (όπως για παράδειγμα με την απάντηση στο «οι μετανάστες μάς παίρνουν τις δουλειές»).
Ο Φαραντί δεν σκηνοθετεί εκτός τόπου και χρόνου. Χωρίς να κάνει «πολιτικό κινηματογράφο» οι ήρωές του είναι ταξικά προσδιορισμένοι, ενώ το παρελθόν τους βαραίνει στο σήμερα. Στο Το ξέρουν όλοι μια παλιά αγάπη κουβαλά τα σημάδια της στο σήμερα, ενώ η κρίση (με τις αναδουλειές και την ανεργία) είναι παρόν και ωθεί σε εγκληματικές ενέργειες, όπως η απαγωγή. Η πίεση που προκαλεί η απαγωγή φέρνει στην επιφάνεια την κόντρα για τα χωράφια που διαχωρίζει οικογένειες, φιλίες, το χωριό. Όλοι «αγαπημένοι», αλλά απέναντι στην ιδιοκτησία χωρισμένοι!
Τελικά αναδεικνύεται αυτό που φαίνεται «παράλογο» σήμερα, δηλαδή ο άνθρωπος με συνείδηση, με εντιμότητα και αγάπη, που πάει κόντρα στο «συμφέρον» του. Χωρίς να φτάνει στο ύψος των προηγούμενων δημιουργιών του ο Ασγκάρ Φαραντί καθοδηγεί τους αναγνωρισμένους πρωταγωνιστές του (Πενελόπε Κρουζ, Χαβιέ Μπαρδέμ και Ρικάρντο Νταρίν) και δίνει μια πολύ αξιόλογη ταινία.