Μοτοπορεία πραγματοποιείται την Πέμπτη 13 Φλεβάρη στο πλαίσιο των αγωνιστικών δράσεων που αποφάσισε η πρόσφατη ευρεία σύσκεψη σωματείων για την υπεράσπιση των δημόσιων αγαθών. Τόπος συγκέντρωσης Σταθμός Λαρίσης 6.00 μμ.
Στόχος της δράσης είναι να προβληθεί η πανεργατική απεργία στις 28/2 και ο αγώνας για :
1. ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ. ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ οι φυσικοί και ηθικοί αυτουργοί για το έγκλημα και τη συγκάλυψη.
2. Έξω η HELLENIC TRAIN. Τα κέρδη σκοτώνουν. Να εθνικοποιηθεί – κρατικοποιηθεί ο σιδηρόδρομος χωρίς αποζημίωση, για ενιαίο, αποκλειστικά δημόσιο σιδηρόδρομο, για να είναι ασφαλής και φτηνός για το λαό κόντρα στο κέρδος.
3. Να είναι αποκλειστικά δημόσια τα βασικά κοινωνικά αγαθά η υγεία, η παιδεία, οι συγκοινωνίες, η ενέργεια, το ρεύμα, το νερό, ο πολιτισμός. Ακύρωση των ιδιωτικοποιήσεων, της επιχειρηματικής λειτουργίας και της ανταποδοτικότητας. Διπλασιασμός των κοινωνικών δαπανών.
4. Τώρα ριζική αύξηση του κατώτερου μισθού με βάση τις ανάγκες αξιοπρεπούς ζωής των εργαζομένων. Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού στο δημόσιο. Συλλογικές Συμβάσεις παντού και ΕΓΣΣΕ με ελεύθερες συλλογικές διαπραγματεύσεις. Να πάρουμε από τα ΚΕΡΔΗ του κεφαλαίου. Μόνιμη και σταθερή δουλειά. Δραστική μείωση του εργάσιμου χρόνου. 7ωρο 5νθήμερο 35ωρο. Όχι δουλειά την Κυριακή.
5. Μέτρα ενάντια στην ακρίβεια. Κατάργηση του ΦΠΑ στα είδη πρώτης ανάγκης και διατίμηση στις τιμές στα βασικά αγαθά.
6. Μέτρα ενάντια στην στεγαστική κρίση. Κατάργηση των πλειστηριασμών και των εξώσεων σε λαϊκές οικογένειες. Προστασία της λαϊκής κατοικίας και διασφάλιση του αγαθού της στέγης σε όλους/ες.
7. Μέτρα ασφαλείας στους χώρους δουλειάς, που έχουν γίνει κάτεργα εκμετάλλευσης. Όχι στα εργοδοτικά εγκλήματα, στα μικρά και μεγάλα «Tέμπη».
8. Κατάργηση του ν. Χατζηδάκη, Γεωργιάδη. Κάτω οι αντεργατικοί νόμοι και η καταστολή. Κάτω τα χέρια από την απεργία. Τέρμα στις διώξεις και τις απολύσεις. Ελεύθερη συνδικαλιστική δράση.
Επόμενη ημέρα δράσης είναι η Τετάρτη 19 Φλεβάρη με κινητοποίηση στην Hellenic Train προβάλλοντας το πάνδημο αίτημα για την διακοπή εδώ και τώρα της σύμβασης, χωρίς αποζημίωση, για να εθνικοποιηθεί – κρατικοποιηθεί ο σιδηρόδρομος, για ενιαίο, αποκλειστικά δημόσιο σιδηρόδρομο για να είναι ασφαλής και φτηνός για το λαό κόντρα στο κέρδος.