Η εντατικοποίηση και οι λειψοί έλεγχοι στα λεωφορεία είναι μεταξύ των παραγόντων που οδήγησαν στη σοβαρή σύγκρουση το πρωί της Παρασκευής δύο αστικών λεωφορείων στη Βούλα, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν τουλάχιστον 48 άτομα, μερικά σοβαρά. Τα δύο λεωφορεία ανήκαν στους ιδιώτες των ΚΤΕΛ, που έχουν συστήσει την Κοινοπραξία αστικών συγκοινωνιών κι έχουν αποσπάσει μερίδιο των δρομολογίων του ΟΣΥ. Στα αμαξοστάσια κυκλοφορούν καταγγελίες για υπερβολικές ώρες στο τιμόνι των ιδιωτικών λεωφορείων, αλλά η Επιθεώρηση Εργασίας είναι άφαντη. Τραγική είναι η κατάσταση και στον ΟΣΥ, όπου υπάρχουν οδηγοί που έχουν 4-5 μήνες να πάρουν ρεπό! Δουλεύουν δηλαδή πάνω από 120 μέρες σερί! Για ποια ασφάλεια να μιλήσουμε; Οι εργαζόμενοι έχουν προειδοποιήσει, όπως και στα Τέμπη. Οι ιδιωτικοποιήσεις και το ξεζούμισμα για τα κέρδη είναι επικίνδυνα.
Επείγουσα έκκληση γιατρών για την ικανοποίηση των αιτημάτων του απεργού πείνας Αριστοτέλη Χαντζή – Κινδυνεύει η ζωή του! Διαδήλωση Τρίτη 23/6 19.00
Επείγουσα έκκληση προς όλους τους αρμόδιους φορείς να ικανοποιήσουν τα αιτήματα της απεργίας πείνας. Κλιμάκωση του αγώνα- Διαδήλωση σήμερα Τρίτη 23/6 στο Σύνταγμα 19:00...
ΣυνεχίστεDetails
















