Την ίδια μέρα που ο Κ. Μητσοτάκης για να ξεγλιστρήσει μίλησε για… συνταγματική κατοχύρωση της αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων, ο υπουργός Παιδείας Κ. Πιερρακάκης, με μια κατάπτυστη απόφαση, έθετε σε αργία την αγωνίστρια εκπαιδευτικό Χρύσα Χοτζόγλου γιατί υλοποίησε τις αποφάσεις ΕΛΜΕ και ΟΛΜΕ. Πρόκειται για την πρώτη προσπάθεια απόλυσης για συνδικαλιστικούς λόγους μετά τη χούντα. Φάνηκε έτσι ξεκάθαρα τι εννοούν ως αξιολόγηση: Σε αργία η συνδικαλίστρια, ξανά στην υπηρεσία ο αστυνομικός που έχει καταδικαστεί για μαστροπεία στην Ηλιούπολη. ΜΑΤ και Δέλτα δέρνουν, πατάνε με μηχανάκια, τραυματίζουν; Αξιολογούνται λαμπρά! Όπως και ο Κ. Καραμανλής για το ψηφοδέλτιο των Σερρών…
ΑΝΤΑΡΣΥΑ: Πραγματοποιήθηκε η συνδιάσκεψη Θεσσαλονίκης – Κεντρικής Μακεδονίας – Η απόφαση
Με επιτυχία πραγματoποιήθηκε την Κυριακά 21 Ιουνίου, στο κτίριο της ΕΔΟΘ, η συνδιάσκεψη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ για τις περιοχές Θεσσαλονίκης - Κ. Μακεδονίας. Η απόφαση...
ΣυνεχίστεDetails
















