▸Το αυτονόητο διεκδίκησαν και, ως ένα βαθμό, πέτυχαν οι κάτοικοι της Πάρου με μια άψογα οργανωμένη κινητοποίησή τους την περασμένη Κυριακή σε μια παραλία του νησιού που είχε καταληφθεί από ομπρελοξαπλώστρες, αφήνοντας ελάχιστο χώρο για λίγες πετσέτες, δηλαδή για τους λουόμενους που δεν μπορούν ή δεν θέλουν να πληρώσουν για να νοικιάσουν λίγο ίσκιο. Το φαινόμενο δεν περιορίζεται μόνο στην Πάρο αλλά έχει εξαπλωθεί σε ολόκληρη την Ελλάδα και καθώς οι τοπικές αρχές, παρά τις αναρίθμητες διαμαρτυρίες και καταγγελίες, σφυρίζουν αδιάφορα, η μόνη λύση είναι η αυτο-οργάνωση των ίδιων των κατοίκων, κάτι που ήδη έχει αρχίσει, καθώς ανάλογες πρωτοβουλίες εκδηλώνονται και σε άλλες περιοχές, όπως στη Νάξο και στη Σύρο.
Μουντιάλ 2026: Τόση μπάλα και τόση μούγκα…
▸Διανύοντας τη δεύτερη εβδομάδα του Παγκοσμίου Κυπέλλου, διαπιστώνει κανείς είναι ότι η διοργάνωση μέχρι σήμερα επιβεβαιώνει το πλαίσιο μέσα στο οποίο διεξάγεται. Μπορεί το...
ΣυνεχίστεDetails
















