▸«Αναδείξαμε τις αιτίες του προδιαγεγραμμένου εγκλήματος, που είναι η πολιτική της “απελευθέρωσης”, της εμπορευματοποίησης και ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρομικών μεταφορών που έκανε την ασφάλεια να αντιμετωπίζεται ως “κόστος” τόσο για αυτό το εχθρικό αστικό κράτος, όσο και για τον ιδιώτη “επενδυτή”», είπε o Δ. Κουτσούμπας στη συνέντευξή του στην εφημερίδα Kontra News την προηγούμενη Κυριακή. Βεβαίως, στην ημερίδα που διοργάνωσε το κόμμα μία μέρα πριν με τίτλο «Οι θέσεις του ΚΚΕ για τις σιδηροδρομικές μεταφορές απέναντι στην εγκληματική πολιτική “απελευθέρωσης” της ΕΕ -Σιδηρόδρομος σύγχρονος-
ασφαλής-φθηνός, απαλλαγμένος από τις ματωμένες ”ράγες“ του κέρδους», η λέξη «ιδιωτικοποίηση» σπανίζει, ενώ από τους στόχους απουσιάζει και η λέξη «δημόσιος».
Ο γ.γ. τόνισε πως «το ΚΚΕ, δεν δίνει τη μάχη ενάντια στην πολιτική της απελευθέρωσης και της εμπορευματοποίησης με τη σημαία του χτες, της επιστροφής στο κρατικό μονοπώλιο της δικτατορίας του κεφαλαίου, αλλά με τη σημαία της κοινωνικοποίησής τους, με την εργατική τάξη, το λαό στο τιμόνι της εξουσίας». Δεν απαντά όμως γιατί δεν τίθεται και τώρα, που πολύς κόσμος αναζητά απαντήσεις, η ανάγκη για δημόσια ιδιοκτησία στα τρένα κι ευρύτερα, γιατί δεν διεκδικείται ένα πλήγμα στο κεφάλαιο με το πέταγμα έξω της ιταλικής FSI χωρίς αποζημίωση.
Ο Δ. Κουτσούμπας, απαντώντας σε ερώτηση της Kontra news για το εάν το ΚΚΕ θα μπορούσε να συμμετέχει σε μια κυβέρνηση συνεργασίας, είπε πως «το ΚΚΕ έχει σύγχρονο, επιστημονικά επεξεργασμένο πρόγραμμα
εξουσίας-διακυβέρνησης το οποίο καταθέτει ανοιχτά στον λαό και είναι έτοιμο να το υπηρετήσει και από κυβερνητικές θέσεις, όταν ο λαός το επιλέξει. Αυτό το πρόγραμμα προβλέπει έναν ριζικά διαφορετικό δρόμο», συμπληρώνοντας πως «κανένα άλλο από τα υπάρχοντα κόμματα δεν μπορεί και δεν θέλει να υπηρετήσει αυτή την προοπτική».