Εφημερίδα ΠΡΙΝ

Για την αντικαπιταλιστική ανατροπή
και την κομμουνιστική απελευθέρωση

  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Εφημερίδα ΠΡΙΝ
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Αρχική Θεωρία Ρωγμές στον Χρόνο

O Ξενάκης της αντίστασης και των Δεκεμβριανών: Ζωές και μουσικές βγαλμένες από δρόμους που καίνε

25/12/2022
σε Ρωγμές στον Χρόνο
O Ξενάκης της αντίστασης και των Δεκεμβριανών: Ζωές και μουσικές βγαλμένες από δρόμους που καίνε
Κοινοποίηση στο FacebookΚοινοποίηση στο TwitterΑποστολή σε Email
Μάκης Γεωργιάδης

Νέα στοιχεία και μαρτυρίες για το έργο ανθρώπων όπως ο διάσημος αρχιτέκτονας, μουσικός και μαθηματικός Ιάννης Ξενάκης, έρχονται για να φωτίσουν την αξία και το μεγαλείο των ημερών του Δεκέμβρη του 1944. Μέσα από εκείνη την έκρηξη, ο Ξενάκης δημιούργησε μουσική, όπως άλλοι της γενιάς του δημιουργήσαν ποίηση, κινηματογράφο, γλυπτά και πίνακες.

1922: Γεννιέται στις 29 Μαΐου στη Βραΐλα της Ρουμανίας από εύπορους γονείς ο Γιάννης (Ιάννης) Ξενάκης.
1940: Δίνει εξετάσεις και περνάει στην Αρχιτεκτονική Σχολή του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Στη σπουδαστική του ζωή θα γίνει γραμματέας της ΕΠΟΝ Πολυτεχνείου, θα ενταχθεί στο ΚΚΕ και θα λάβει ενεργό μέρος στην Αντίσταση.
1945: Την 1η Ιανουαρίου θα τραυματιστεί σοβαρά από βλήμα όλμου στην μάχη της Αθήνας.
1947: Εγκαταλείπει την Ελλάδα καταδικασμένος ερήμην σε θάνατο και μέσω Ιταλίας θα εγκατασταθεί μόνιμα στη Γαλλία όπου θα εργαστεί ως αρχιτέκτονας και θα αρχίσει να συνθέτει μουσική.
2001: Πεθαίνει στο Παρίσι στις 4 Φεβρουαρίου.

Η μάχη του Δεκέμβρη του 1944 και οι απαρχές του Εμφύλιου Πολέμου αποτελούν ένα από τα πιο καυτά σημεία της πολιτικής και ιδεολογικής αντιπαράθεσης των ημερών μας. Όσο απομακρυνόμαστε από εκείνη τη περίοδο, όλο και πιο αδυσώπητη γίνεται η προσπάθεια αναθεώρησης της ιστορίας και οι απόπειρες συμψηφισμών, ίσων αποστάσεων και τελικά εξομοίωσης θυτών και θυμάτων. Μόνο που εκείνα τα σημάδια στους τοίχους, εκείνα τα σημάδια στα πρόσωπα και στα έργα των ανθρώπων επιμένουν πεισματικά να δείχνουν ποιοι και γιατί έχουν ακόμη το δίκιο σε πείσμα των δίσεκτων καιρών…

Μέσα από τη φωτιά και το ατσάλι των όπλων ανδρώθηκε τότε μια νεολαία η οποία λίγα χρόνια αργότερα θα έδινε επιφανείς επιστήμονες, καλλιτέχνες και διανοούμενους, ενώ την ίδια περίοδο συγκλονιστική υπήρξε η δράση των ανθρώπων της τέχνης και του πνεύματος στις τάξεις του ΕΑΜ και του ΕΛΑΣ.

Σε κοινέςΚατηγορίες

Μισός αιώνας από την απελευθέρωση της Σαϊγκόν και την ήττα των Αμερικανών στο Βιετνάμ

«Ψυχή βαθιά» στο Γεντί Κουλέ: Ομαδικοί τάφοι δεκάδων αγωνιστών

Ο Ιάννης Ξενάκης, σπουδαστής τότε του Πολυτεχνείου, τοποθέτησε μέσα στις πρωτοποριακές μουσικές του συνθέσεις τους ανθρωπογενείς ήχους, όπως αυτοί των διαδηλώσεων οι οποίοι βούιζαν για πάντα στα αυτιά του: «…Θυμάμαι τα χρόνια της αντίστασης στην Αθήνα. Υπήρχαν δεκάδες, εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι οι οποίοι προχωρούσαν προς το κέντρο της πόλης φωνάζοντας συνθήματα. Οι Γερμανοί τούς περίμεναν με τεθωρακισμένα άρματα και πολυβόλα. Όταν η διαδήλωση έφτανε μπροστά στους Γερμανούς, οι άνθρωποι διαλύονταν. Και ακολουθούσε ένας ήχος θαυμάσιος, χαοτικός, αφάνταστος, με τις οιμωγές των πληγωμένων και τους πυροβολισμούς. Αυτός ο ήχος των γεγονότων έχει τους δικούς του εσωτερικούς νόμους. Αυτή η ηχητική μάζα, ακόμη και αν την ηχογραφήσεις και την εντάξεις σε μια συγκεκριμένη μουσική, δεν μπορεί να αναλυθεί με τους κλασικούς νόμους της αρμονίας και της αντίστιξης». Ο Ξενάκης βίωσε δραματικά τα γεγονότα του Δεκέμβρη του 1944.

Τα σημάδια έμειναν όχι μόνο στο μυαλό και την καρδιά, αλλά και στο σώμα του, στο «σκαμμένο» μισό πρόσωπό του, καθώς το γεγονός ότι έζησε μετά από τον τραυματισμό του από όλμο στην περιβόητη Μπλε Πολυκατοικία της οδού Διδότου 47 στα Εξάρχεια, οφείλεται εν πολλοίς σε ένα θαύμα. Η τραγική εμπειρία της μάχης της Αθήνας, της ήττας και της πολιτικής ανεπάρκειας των επαναστατικών δυνάμεων και κυρίως του ΚΚΕ άφησαν ανεξίτηλες ουλές, αλλά δημιούργησαν στον ίδιο μια αδήριτη ανάγκη: να κάνει μουσική όλα όσα είχε ζήσει και τον πόθο για μια δίκαιη και ελεύθερη κοινωνία. Έλεγε ο ίδιος: «Οι άνθρωποι της Αριστεράς, υπό την καθοδήγηση του Κομμουνιστικού Κόμματος που τότε δεν αριθμούσε πολλά μέλη, πολεμούσαν για πιο ρεαλιστικούς στόχους. Απαιτούσαν καθημερινό συσσίτιο ψωμιού και λαδιού και διαμαρτύρονταν κατά της επιστράτευσης Ελλήνων εργατών και της αποστολής τους σε εργοστάσια της Γερμανίας. Οργάνωναν τεράστιες διαδηλώσεις με τη συμμετοχή εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων. Μόνο εμείς σε όλη την Ευρώπη είχαμε διαδηλώσεις τέτοιου είδους. Αυτή η εμπειρία, έμελλε να παίξει τεράστιο ρόλο στη μουσική μου».

Στις 6 Ιουλίου 1942 γίνεται μεγάλη σπουδαστική διαδήλωση εναντίον της περικοπής των συσσιτίων. Ο Ξενάκης και οι συμφοιτητές του εισβάλλουν στο υπουργείο Οικονομικών διαμαρτυρόμενοι. Ο Ξενάκης ήταν μπροστά. Στην πρώτη γραμμή. Όπως στην πρώτη γραμμή ήταν και στη μεγάλη διαδήλωση της 25ης Μαρτίου 1942 εναντίον της επιστράτευσης. Ο φάκελος του στην Ασφάλεια έχει ανοιχτεί ακριβώς την ημέρα του σπουδαστικού συλλαλητηρίου. «Οι Μεταστάσεις, έργο με το οποίο αρχίζει η ζωή μου ως συνθέτη, ήταν μια έμπνευση που δεν προερχόταν από τη μουσική, αλλά πιο πολύ από τις εντυπώσεις που είχα αποκτήσει στη διάρκεια της ναζιστικής κατοχής στην Ελλάδα».

Το έργο του Ξενάκη αποτελεί παρακαταθήκη και φόρο τιμής στον ηρωισμό μιας ολάκερης γενιάς, ενός ολόκληρου λαού

Η συμμετοχή του στην κατάληψη της πολυκατοικίας στα Εξάρχεια εκείνο τον Δεκέμβρη ήταν η τελευταία πράξη πολιτικής συμφωνίας του με την ηγεσία του ΚΚΕ. Δήλωνε σε συνεντεύξεις και αυτοβιογραφικά κείμενα του: «Το ελληνικό κομμουνιστικό κόμμα δεν είχε ειδοποιηθεί για τις συμφωνίες μεταξύ Στάλιν και Τσόρτσιλ και ως εκ τούτου συνέχιζε να ελπίζει σε βοήθεια από τους Ρώσους. Ήταν μια πραγματική προδοσία και μια ολόκληρη γενιά, με τις ελπίδες της για ελευθερία και πρόοδο, καταστράφηκε ολοσχερώς». Εντόπιζε μια μεγάλη χαμένη ευκαιρία μετά την απελευθέρωση: «Θα μπορούσαμε, θα έπρεπε να τους είχαμε σπρώξει τους Βρετανούς αμέσως στη θάλασσα. Καθόλου. Τους καλωσορίσαμε, τους δεχτήκαμε ως συμμάχους και μετά, όταν εγκαταστάθηκαν, ζήτησαν την κατάθεση των όπλων. Και εκεί, θα μπορούσαμε ακόμη να τους διώξουμε, γιατί δεν ήταν πολλοί. Υπήρχε αναμονή. Έλλειψη απόφασης, έλλειψη στρατηγικής και τελικά, μετά τη θλιβερή ιστορία του Δεκεμβρίου του 1944, όλο το κίνημα έχασε στρατιωτικά και πολιτικά».

Ο Ξενάκης είχε αποφασίσει από πιο νωρίς να αφοσιωθεί στη μουσική και να εγκαταλείψει την πολιτική δράση. Οι καταστάσεις που έζησε ωστόσο ήταν ακραίες. Τον Ιούλιο του 1947, όταν θα έπρεπε να παρουσιαστεί στον στρατό, τον περίμενε η Μακρόνησος. Καταφέρνει να δραπετεύσει από την Ελλάδα και μέσω Ιταλίας να φτάσει στη Γαλλία. Την ίδια ώρα καταδικάζεται ερήμην σε θάνατο και του αφαιρείται η ελληνική ιθαγένεια η οποία θα του δοθεί ξανά μετά την πτώση της χούντας. Ο Ξενάκης από τη Γαλλία έγινε διάσημος για το πρωτοποριακό του έργο. Δέχτηκε πολλή και σκληρή κριτική από πολλούς και για πολλά ζητήματα τόσο στην πολιτική όσο και στην τέχνη.

 

Ωστόσο δήλωνε ο ίδιος: «Αισθανόμουν ένα είδος χρέους έναντι των συναγωνιστών και των συντρόφων που είχαν σκοτωθεί. Ένα χρέος για τον αγώνα που είχα εγκαταλείψει. Ήθελα να επιστρέψω….» Μέρος αυτών των έργων παρουσιάστηκαν φέτος, όπως και πολλές από τις μαρτυρίες για τον ίδιο, στο διεθνές συμπόσιο που διοργάνωσε το ΕΚΠΑ για τη συμπλήρωση 100 ετών από τη γέννησή του, τον περασμένο Μάιο. Το έργο αυτό, παρακαταθήκη και φόρος τιμής στον ηρωισμό μιας ολάκερης γενιάς, ενός ολόκληρου λαού έρχεται για να υπογραμμίσει πως ο αγώνας και η ζωή γεννούν την τέχνη και το νέο και ακόμη και αν τα καλύτερα τραγούδια και οι καλύτερες μουσικές δεν έχουν γραφτεί, αυτά που υπάρχουν αξίζουν το σεβασμό όσων και σήμερα παλεύουν για τους ίδιους στόχους…

 

 

 

 

 

 

 

Ετικέτες: ΑντίστασηΜάκης Γεωργιάδης
ΚοινοποίησεTweetΑποστολή
Προηγούμενο

Ωραίο τους πλυντήριο

Επόμενο

Το πολεμικό ναυάγιο της Αριστεράς και το «dna της Βάρκιζας»

Σχετίζεται με Άρθρα

9 Μάη: Η ΕΕ εξισώνει ναζισμό και …κομμουνισμό!

9 Μάη: Η ΕΕ εξισώνει ναζισμό και …κομμουνισμό!
από Γιάννης Ελαφρός
09/05/2025
0

Μπάμπης Συριόπουλος Η Ευρωπαϊκή Ένωση προσπαθεί να ακυρώσει το νόημα της αντιφασιστικής νίκης του 1945, ξαναγράφει την ιστορία σύμφωνα με την οποία υπεύθυνες για...

ΣυνεχίστεDetails

Μισός αιώνας από την απελευθέρωση της Σαϊγκόν και την ήττα των Αμερικανών στο Βιετνάμ

Μισός αιώνας από την απελευθέρωση της Σαϊγκόν και την ήττα των Αμερικανών στο Βιετνάμ
από Γιάννης Ελαφρός
07/05/2025
0

Μάκης Γεωργιάδης   Χρονολόγιο 1956: Οι ΗΠΑ μπλοκάρουν την προκήρυξη εκλογών και ενισχύουν τη στρατιωτική τους παρουσία Ιούνης 1965: Μεγάλης έκτασης δολοφονικές επιθέσεις των...

ΣυνεχίστεDetails
Επόμενο
Το πολεμικό ναυάγιο της Αριστεράς και το «dna της Βάρκιζας»

Το πολεμικό ναυάγιο της Αριστεράς και το «dna της Βάρκιζας»

Μακριά από τις λαϊκές ανάγκες η μάχη του «μεσαίου χώρου»

Μακριά από τις λαϊκές ανάγκες η μάχη του «μεσαίου χώρου»

Ακροβασίες 30/12/2022

Από Σπόντα 23.12.22

Ακροβασίες 30/12/2022

Ακροβασίες 30/12/2022

Φύλλο 10-11.5

Ένας χρόνος χωρίς τον Σπύρο Χαϊκάλη

Ισχυρή Attack για μήνυμα ανατροπής

Συγκίνηση κι έμπνευση στη Μακρόνησο

Η καπιταλιστική «ταυτότητα» της Ρωσίας του Πούτιν

Πλήρη Περιεχόμενα

Ανάλυση

Ρωσία: Ιμπεριαλιστική χώρα, με σκληρή εκμετάλλευση
Ανάλυση

Ρωσία: Ιμπεριαλιστική χώρα, με σκληρή εκμετάλλευση

από Γιάννης Ελαφρός
13/05/2025

Ατζέντα

Εκδήλωση σήμερα 12/5 για Παλαιστίνη , με τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Μετώπου για Ειρήνη και Ισότητα και βουλευτή του ΚΚ Ισραήλ
Ατζέντα

Εκδήλωση σήμερα 12/5 για Παλαιστίνη , με τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Μετώπου για Ειρήνη και Ισότητα και βουλευτή του ΚΚ Ισραήλ

12/05/2025
Παρουσίαση του βιβλίου του Λεωνίδα Βατικιώτη για την Ουκρανία
Ατζέντα

Παρουσίαση του βιβλίου του Λεωνίδα Βατικιώτη για την Ουκρανία

09/05/2025
“Σαν πέτρινα λιοντάρια στη μπασιά της νύχτας” – προβολή ντοκιμαντέρ για τη Μακρόνησο στη Λέσχη Αναιρέσεις στις 6/5
Ατζέντα

“Σαν πέτρινα λιοντάρια στη μπασιά της νύχτας” – προβολή ντοκιμαντέρ για τη Μακρόνησο στη Λέσχη Αναιρέσεις στις 6/5

06/05/2025

Διεθνή

Σάλπισμα πολέμου από Βερολίνο και Παρίσι
Διεθνή

Σάλπισμα πολέμου από Βερολίνο και Παρίσι

από Χρίστος Κρανάκης
11/05/2025

Αφιέρωμα

Ο αγώνας για το δίκιο των λαών είναι δικός μας αγώνας – Για την ακύρωση της εκδήλωσης της πρεσβείας του Ισραήλ
Παρεμβάσεις

Ο αγώνας για το δίκιο των λαών είναι δικός μας αγώνας – Για την ακύρωση της εκδήλωσης της πρεσβείας του Ισραήλ

Ανακοίνωση του Σωματείου Υπαλλήλων Βιβλίου-Χάρτου Θεσσαλονίκης για την παρέμβαση ενάντια στην πραγματοποίηση εκδήλωσης στη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου από την πρεσβεία ...

15/05/2025
Σπύρος Χαϊκάλης: Ένας σύντροφος που στεκόταν δίπλα μας
Μνήμη

Σπύρος Χαϊκάλης: Ένας σύντροφος που στεκόταν δίπλα μας

Σήμερα 15 Μαϊου συμπληρώνεται ένας χρόνος από τη μέρα που ο Σπύρος Χαϊκάλης έφυγε από κοντά μας σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα ...

15/05/2025
Οι Ανανεώσιμες Πηγές στο σύγχρονο οικονομικό χρηματιστήριο ενέργειας
Περιβάλλον

Οι Ανανεώσιμες Πηγές στο σύγχρονο οικονομικό χρηματιστήριο ενέργειας

Δημήτρης Κοιλάκος, Δρ. Γεωλογίας-Υδρογεωλογίας στην Ελληνική Αρχή Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) Καθώς τα ορυκτά καύσιμα πρέπει να ξεπεραστούν οι ...

15/05/2025
Ακροβασίες 10/5/2025
Σκίτσο Ακροβασίες Βασίλης Παπαγεωργίου

Ακροβασίες 10/5/2025

Σκίτσο του Βασίλη Παπαγεωργίου

15/05/2025
ΕΛΠΕ: «Shutdown» συντήρησης με 12ωρη εντατικοποίηση
Εργαζόμενοι

ΕΛΠΕ: «Shutdown» συντήρησης με 12ωρη εντατικοποίηση

Δημήτρης Σταμούλης ▸Μαύρη επέτειος 10 ετών από το εργοδοτικό έγκλημα στα ΕΛΠΕ Ασπροπύργου Από 1η Απρίλη και έως 30 Ιούνη, ...

15/05/2025
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Facebook Instagram Twitter Youtube RSS

Εβδομαδιαία πολιτική εφημερίδα ΠΡΙΝ

Κυκλοφορεί όλο το Σαββατοκύριακο

Αναζητείστε την στα περίπτερα

Συνδρομές και ενισχύσεις

Δικαιούχος: Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες «Πριν»

ALPHA BANK Αρ. Λογαριασμού: 260002002006023
IBAN: GR1801402600260002002006023

Τρόποι επικοινωνίας

Τηλ. 2108227949

Email: ipringr@gmail.com
Κλεισόβης 9, πλησίον Κάνιγγος, 10677 Αθήνα

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
  • Αρχική
  • Κύρια Θέματα
  • Επικαιρότητα
  • Πολιτική
  • Κοινωνία
  • Διεθνή
  • Πολιτισμός
  • Θεωρία
  • Στήλες – Άρθρα
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
  • Αριστερό Εξτρέμ

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση cookies. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.