▸Γενναιόδωρο συγχωροχάρτι έδωσε η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Μίνα Γκάγκα στους νόμιμους «φακελάκηδες» χειρουργούς των δημόσιων νοσοκομείων που θα πραγματοποιούν αμειβόμενα απογευματινά χειρουργεία. Μιλώντας στο Βεργίνα Τηλεόραση, ισχυρίστηκε ότι «Οι περισσότεροι ασθενείς όταν με ρωτούν να τους συστήσω γιατρό, με ρωτούν «και τι να τους δώσω γιατρέ;», ο περισσότερος κόσμος τον χειρουργό του θέλει να τον ανταμείψει, θέλει να του δώσει μια αμοιβή». Δηλαδή οι ασθενείς «θέλουν» να πληρώνουν, το θεωρούν κάτι. Όμως οι ασθενείς δεν «ανταμείβουν» το γιατρό τους από ευγνωμοσύνη αλλά από απελπισία και φόβο γιατί βλέπουν πώς η κυβέρνηση απαξιώνει και υποβαθμίζει το ΕΣΥ.
Νέος «δημοτικός» ΕΝΦΙΑ από το 2027
Κώστας Παπαγεωργίου ▸Καινούργιο λαϊκό χαράτσι, περαιτέρω μείωση κρατικής χρηματοδότησης Με «μαστίγιο και καρότο» αντιμετώπισε τελικά το υπουργείο Εσωτερικών το κρίσιμο θέμα της φορολόγησης της...
ΣυνεχίστεDetails
















