Να ολοκληρώσει το αντιδραστικό έργο στην εκπαίδευση επιχειρεί η ΝΔ, με την υπουργό Παιδείας να ανακοινώνει την Πέμπτη στη σύνοδο των πρυτάνεων νέα δέσμη «μεταρρυθμίσεων». Στόχος είναι για μία ακόμα φορά είναι η ενίσχυση της επιχειρηματικής λειτουργίας των ΑΕΙ, που κωδικοποιείται ως «ευελιξία» και «αυτονομία» των Ιδρυμάτων. Όπως είπε η Νίκη Κεραμέως προβλέπεται από «απελευθέρωση» της συνεργασίας με τον ιδιωτικό τομέα και «βιομηχανικά διδακτορικά», μέχρι θεσμοθέτηση πλαισίου ίδρυσης… start-ups από φοιτητές! Παράλληλα, τα δωρεάν μεταπτυχιακά θα αποτελέσουν οριστικά παρελθόν, με γενίκευση των διδάκτρων στον δρόμο που χάραξε ο ΣΥΡΙΖΑ. Για μία ακόμη φορά όμως, στην κυβέρνηση λογαριάζουν χωρίς το
φοιτητικό κίνημα…
ΑΝΤΑΡΣΥΑ: Πραγματοποιήθηκε η συνδιάσκεψη Θεσσαλονίκης – Κεντρικής Μακεδονίας – Η απόφαση
Με επιτυχία πραγματoποιήθηκε την Κυριακά 21 Ιουνίου, στο κτίριο της ΕΔΟΘ, η συνδιάσκεψη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ για τις περιοχές Θεσσαλονίκης - Κ. Μακεδονίας. Η απόφαση...
ΣυνεχίστεDetails
















