▸Ένα δυστοπικό σχολείο-επιχείρηση που θα συνδυάζει το ιδιωτικοοικονομικό επιχειρηματικό μοντέλο λειτουργίας με αυταρχική λογική γυμνασιάρχη του ’50 επιχειρεί να οικοδομήσει με διαδικασίες fast track και εν μέσω θέρους η κυβέρνηση.
Με αξιολόγηση-δαμόκλειο σπάθη πάνω από μαθητές και εκπαιδευτικούς, με «αυτόνομες» σχολικές μονάδες· Με ένα αυστηρό ιεραρχικό μοντέλο με μονόδρομη λειτουργία από πάνω προς τα κάτω, ώστε να διασφαλίζεται ότι οι πολιτικές προτεραιότητες κυβέρνησης και κεφαλαίου θα διαχέονται χωρίς αντιρρήσεις στην εκπαιδευτική κοινότητα· Με δυνατότητα παραχώρησης των σχολικών μονάδων, ακόμα και έναντι χρηματικού ανταλλάγματος, για ενίσχυση των εσόδων τους! Οι εκπαιδευτικοί παίρνουν ήδη θέσεις μάχης…