Εφημερίδα ΠΡΙΝ

Για την αντικαπιταλιστική ανατροπή
και την κομμουνιστική απελευθέρωση

  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Εφημερίδα ΠΡΙΝ
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Αρχική Πολιτισμός Ταινίες-σειρές

Αφιέρωμα στον Θ. Αγγελόπουλο: «Ταξίδι στα Κύθηρα»

12/03/2021
σε Ταινίες-σειρές
Αφιέρωμα στον Θ. Αγγελόπουλο: «Ταξίδι στα Κύθηρα»
Κοινοποίηση στο FacebookΚοινοποίηση στο TwitterΑποστολή σε Email

Σε κοινέςΚατηγορίες

Αφιέρωμα 1η Μάη: Ταινίες για την εργασία και την εργατική τάξη

Adolescence: Πώς η «σειρά φαινόμενο» έγινε το βολικό άλλοθι της βρετανικής κυβέρνησης

Βασίλης Τσιράκης

Η αρχή της τριλογίας της σιωπής

Μετά την «Αναπαράσταση», την τριλογία της ιστορίας (Μέρες 36, Θίασος, Κυνηγοί) και τον «Μεγαλέξανδρο», το «Ταξίδι στα Κύθηρα» εγκαινιάζει την επόμενη τριλογία του Θ. Αγγελόπουλου, την τριλογία της σιωπής.

Η υπόθεση

Ο Σπύρος, ένας πολιτικός πρόσφυγας του εμφυλίου επιστρέφει μετά από πολλά χρόνια από την Σοβιετική Ένωση.

Στο λιμάνι τον περιμένουν τα δυο παιδιά του, ο Αλέξανδρος και η Βούλα και όλοι μαζί πηγαίνουν στο πατρικό σπίτι όπου τον υποδέχεται η γυναίκα του Κατερίνα, αλλά και παλιοί φίλοι και συγγενείς.

Όμως ο Σπύρος προς έκπληξη όλων αποχωρεί από το τραπέζι της υποδοχής και την άλλη μέρα  φεύγει για το χωριό του.

Εκεί μαζί τον παλιό του φίλο Παναγιώτη επισκέπτονται το κοιμητήρι του, όπου ο Παναγιώτης του εξομολογείται τον πλατωνικό ερωτά του για την Κατερίνα, ενώ αμέσως μετά ο Σπύρος ανοίγοντας μετά από χρόνια το πατρικό του σπίτι μαθαίνει ότι οι συγχωριανοί του σκοπεύουν να πουλήσουν τα βοσκοτόπια της περιοχής σε μια ιδιωτική εταιρεία.

Όταν οι κάτοικοι του χωριού συγκεντρώνονται για να υπογράψουν την ομαδική αγοραπωλησία της γης ο Σπύρος αρνείται πεισματικά, ενώ οι συγχωριανοί του με επικεφαλής τον πρόεδρο τον κατακρίνουν και τον απειλούν για την στάση του.

Τότε γίνεται γνωστό πως τον αναζητά η αστυνομία, διότι για κάποιους γραφειοκρατικούς λόγους θεωρείται άπατρις και πρέπει να φύγει από την χώρα.

Έτσι μαζί με την Κατερίνα, που αποφασίζει να τον ακολουθήσει, οδηγούνται στο λιμάνι, όπου όμως το σοβιετικό καράβι έχει ήδη αποπλεύσει, ενώ την ίδια στιγμή στη προκυμαία το εργατικό συνδικάτο  ετοιμάζει μια γιορτή.

Το σενάριο

Βασικό μοτίβο και αφηγηματικό εύρημα του σεναρίου είναι ότι ο Αλέξανδρος εκτός από γιος του Σπύρου, είναι ταυτόχρονα και σκηνοθέτης ο οποίος βρισκόμενος σε κρίση δημιουργίας επιχειρεί να γυρίσει μια ταινία, στην οποία ο Σπύρος είναι ο πρωταγωνιστής της και η Βούλα η ερωμένη του.

Να σημειώσουμε εδώ πως το εύρημα δεν εξαντλείται στην κλασσική περίπτωση της ταινίας μέσα στην ταινία – όπου τα όρια της μιας και της άλλης είναι διακριτά – αλλά ο σεναριακός άξονας συμπλέκει οργανικά το πραγματικό με την μυθοπλασία θέτοντας το ερώτημα: Ποιος είναι ο Αλέξανδρος; Ο ηθοποιός της ταινίας που βλέπουμε στην οθόνη όπου παίζει το ρόλο του γιού του Σπύρου, ή ο σκηνοθέτης της ταινίας που πρωταγωνιστεί ο Σπύρος;

Τέλος αξίζει να αναφέρουμε ότι όπως και στις προηγούμενες  ταινίες του Θ. Αγγελόπουλου το σενάριο δίνει το βάρος στη εικόνα και όχι στον λόγο. Έτσι δίνοντας προτεραιότητα  στο τι θα δειχθεί και όχι στο τι θα ειπωθεί,  ο λόγος του είναι ελλειπτικός και οι διάλογοι ελάχιστοι, στο βαθμό που δεν «εκφυλίζονται»  σε μονόλογους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η σκηνή  του νεκροταφείου όπου ο Σπύρος στα λόγια του Παναγιώτη απαντά με χορό, αλλά και η γνωστή σκηνή του διαλόγου-μονολόγου του Σπύρου με τον Αντώνη τον καφετζή του χωριού (Διονύσης Παπαγιαννόπουλος).

Η σκηνοθεσία

Σε σχέση με τις προηγούμενες ταινίες (εξαιρουμένης της Αναπαράστασης) στο Ταξίδι στα Κύθηρα τα πλάνα σεκάνς είναι πολύ λιγότερα και μικρότερα σε διάρκεια, ενώ λείπουν παντελώς τα άλματα στο χρόνο.

Αυτό οφείλεται αφ’ ενός μεν στην γραμμική αφήγηση και αφ’ ετέρου στην έλλειψη ιστορικών γεγονότων με χρονική απόσταση μεταξύ τους.

Έτσι εδώ έχουμε κάποια χαρακτηριστικά πλάνα σεκάνς που παίζουν το ρόλο, όχι της μεταβολής του ιστορικού χρόνου και της συνένωσης διαφορετικών ιστορικών στιγμών, αλλά της όσμωσης των δύο ταινιών μεταξύ τους. Δηλαδή της ταινίας που βλέπουμε και της ταινίας που σκηνοθετεί ο πρωταγωνιστής της, θέτοντας  το ερώτημα: Τι αξίζει περισσότερο, να δημιουργείς ή να ζεις;

Να σημειώσουμε επίσης πως στο Ταξίδι στα Κύθηρα πολλές σκηνές (όχι πλάνα σεκάνς) είναι σκηνοθετημένες με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορούν να σταθούν και μόνες τους ως ταινίες μικρού μήκους. Χαρακτηριστικά παραδείγματα  η συνάντηση του Σπύρου με τον Παναγιώτη στα κοιμητήρια, διάρκειας 9:32 λεπτών η οποία αποτελείται από 7 πλάνα και η σκηνή της συγκέντρωσης των κατοίκων για την αγοραπωλησία,  διάρκειας 6:52 λεπτών που αποτελείται από 3 και μόνο πλάνα.

Τέλος να αναφέρουμε την έναρξη της συνεργασίας με την Ελένη Καραίνδρου, η οποία θα κρατήσει έως την τελευταία του ταινία.

Κατράκης και Αγγελόπουλος. Φωτογραφία από τα γυρίσματα της ταινίας

Συντελεστές:

«Ταξίδι στα Κύθηρα»

1984,  Έγχρωμη,  137΄

Σκηνοθεσία: Θόδωρος Αγγελόπουλος

Σενάριο: Θόδωρος Αγγελόπουλος. Συνεργασία στο σενάριο: Θανάσης Βαλτινός, Τονίνο Γκουέρα

Φωτογραφία: Γιώργος Αρβανίτης

Μουσική: Ελένη Καραΐνδρου

Μοντάζ: Γιώργος Τριανταφύλλου, Δημήτρης Βεινόγλου

Ήχος: Θανάσης Αρβανίτης, Ντίνος Κίττου, Νίκος Αχλάδης

Σκηνικά: Μικές Καραπιπέρης

Κοστούμια: Γιώργος Ζιάκας

Ηθοποιοί:

Μάνος Κατράκης (γέρος), Μαίρη Χρονοπούλου (Βούλα), Διονύσης Παπαγιαννόπουλος (Αντώνης), Δώρα Βολανάκη (γριά), Giulio Brogi (Αλέξανδρος), Γιώργος Νέζος (Παναγιώτης), Αθηνόδωρος Προύσαλης (μοίραρχος), Μιχάλης Γιαννάτος (λιμενάρχης).

Παραγωγή: Θ. Αγγελόπουλος, Συμπαραγωγή: Theo Angelopoulos Film Productions, ΕΚΚ, ZDF, Channel 4, RAI, ΕΡΤ-1

Διακρίσεις:

Φεστιβάλ των Καννών:

  • Βραβείο σεναρίου
  • Βραβείο FIPRESCI, εξ’ ημισείας με το «Παρίσι – Τέξας» του Βιμ Βέντερς.

(Στο Φεστιβάλ κινηματογράφου Θεσσαλονίκης προβλήθηκε εκτός συναγωνισμού).

Απόσπασμα από το σενάριο

«Η Βούλα ξεσπάει. Η φωνή της ψυχρή, σα να απαγγέλει κατηγορητήριο.

  • Γιατί δεν άφησες τη μητέρα να υπογράψει; Με ποιο δικαίωμα αρνιέσαι; Μια ζωή δεν θυμάμαι να έσκασε γέλιο στα χείλη τη. Στη φυλακή για χατήρι σου, ύστερα να μαζέψει εμάς, να μας αναστήσει, μια ζωή θαμένη, το κορμί της στέγνωσε να περιμένει εσένα…

Η γριά επεμβαίνει αυστηρά.

  • Βούλα…

Η Βούλα συνεχίζει σαν να μην άκουσε.

  • Δεν σκέφτηκες ποτέ σου κανέναν. Εσύ και γενιά σου. Κάνατε τη επανάσταση, ανεβήκατε στο βουνό, πολεμήσατε, φύγατε. Γιατί γύρισες τώρα; Τι ήρθες να κάνεις; Κι αυτά τα παλιοχώραφα τι τα θέλεις; Τι μπορεί να σου δώσει τώρα η γή; Δεν υπάρχει πια άλλη μοίρα γι’ αυτήν έτσι που τη καταντήσατε όλοι σας…

Ήρεμα ο Παναγιώτης, που ως εκείνη τη στιγμή άκουγε τη Βούλα αμίλητος, σπρώχνει την καρέκλα του πίσω και σηκώνεται.

  • Εγώ να πηγαίνω…

Η έμπρακτη σιωπηλή διαμαρτυρία του πικάρει τη Βούλα. Ετοιμάζεται να πει κάτι. Δεν προλαβαίνει. Μια πέτρα χτυπάει με δύναμη και κατρακυλάει στα κεραμίδια της στέγης. Ξαφνιάζουν και μένουν όλοι ακίνητοι. Παθιασμένη αλλά γεμάτη απόγνωση, ακούγεται απ’ έξω η μεθυσμένη φωνή του Αντώνη του καφετζή.

  • Σπύρο… Είσαι νεκρός… Δεν υπάρχεις… Πάνε πια τα χρόνια που αλώνιζες τα βουνά με τα φυσεκλίκια…

Ο σαματάς ενός τενεκέ, που τινάζεται και βροντοχτυπιέται στις πέτρες του δρόμου σα να τον κλώτσησε κάποιος με λύσσα, ξεσκίζει τη νύχτα. Η φωνή του Αντώνη ξανακούγεται. Παθιασμένη, γεμάτη αγωνία πάντα αλλά και με κάποιον τόνο παρακλητικό σχεδόν τώρα.

  • Σπύρο…»

Δείτε

1)Τον χορό του Σπύρου στην συνάντηση του με τον Παναγιώτη στα κοιμητήρια του χωριού διάρκειας  2:23 λεπτών που αποτελείται από 2 πλάνα:

2)Την σκηνή της αγοραπωλησίας και την άρνηση του Σπύρου να υπογράψει, διάρκειας  6:52  λεπτών (από 1:02 και μετά), που αποτελείται από 3 πλάνα:

3)Το πλάνο σεκάνς του μονόλογου του Αντώνη στην συνάντηση του με τον Σπύρο, διάρκειας 2:47 λεπτών (από 0:13 και μετά):

4)Την σκηνή της υποδοχής του Σπύρου από την γυναίκα του μετά από 32 χρόνια προσφυγιάς, διάρκειας 2:18 λεπτών που αποτελείται από 2 πλάνα:

5)Το πλάνο σεκάνς της τελευταίας σκηνής της ταινίας διάρκειας  2:50 λεπτών (από 0:37 και μετά):

Όσοι έχουν την δυνατότητα να δουν ολόκληρη την ταινία:

  • Από 00:14:02 – 00:15:30, το πιο σημαντικό ίσως πλάνο σεκάνς της ταινίας όπου έχουμε «πέρασμα» από την μία ταινία στην άλλη μέσα στο ίδιο πλάνο.
  • Από 01:33:05 – 01:35:24, το πλάνο σεκάνς του μονολόγου του Σπύρου στο αστυνομικό τμήμα με ένα κυκλικό πλάνο δύο περιστροφών 360 μοιρών, το οποίο εξελίσσεται από μεσαίο σε γκρο και πάλι σε μεσαίο.
  • Από 01:55:57 – 01:59:35 το πλάνο σεκάνς του χορού στο καφενείο.

Διαβάστε

Την κριτική της ταινίας από τον συγγραφέα-κριτικό κινηματογράφου Βασίλη Ραφαηλίδη με τίτλο «Ταξίδι στον Άδη».

Αφιέρωμα στο έργο του Θόδωρου Αγγελόπουλου 

5/2: Αναπαράσταση, 1970
12/2: Μέρες του 36, 1972
19/2: Ο Θίασος, 1975
26/2: Οι Κυνηγοί, 1977
5/3: Μεγαλέξανδρος, 1980
12/3: Ταξίδι στα Κύθηρα, 1984
19/3: Ο Μελισσοκόμος, 1986
26/3: Τοπίο στην Ομίχλη, 1988
2/4: Το Μετέωρο Βήμα του Πελαργού, 1991
9/4: Το Βλέμμα του Οδυσσέα, 1995
16/4: Μία αιωνιότητα και μια μέρα, 1998
23/4: Το Λιβάδι που Δακρύζει, 2004
30/4: Η σκόνη του χρόνου, 2008

Ετικέτες: Αφιέρωμα στο έργο του Θόδωρου ΑγγελόπουλουΒασίλης ΤσιράκηςΘόδωρος ΑγγελόπουλοςΤο Θέμα
ΚοινοποίησεTweetΑποστολή
Προηγούμενο

Φοιτητικό κίνημα: Παραμένει ρωγμή στην κυβερνητική πολιτική

Επόμενο

Αστυνομικός πετάει μολότοφ σε διαδηλωτές (βίντεο)

Σχετίζεται με Άρθρα

Τάκης Πολίτης: Τρομοκρατική οργάνωση το Ισραήλ, βαθιά κατάπτωση της Ευρώπης

Τάκης Πολίτης: Τρομοκρατική οργάνωση το Ισραήλ, βαθιά κατάπτωση της Ευρώπης
από Δημήτρης Τζιαντζής
12/05/2025
0

Kαθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, μέλος της διεθνιστικής αποστολής στην Παλαιστίνη Μετά την ισραηλινή επίθεση στα ανοικτά της Μάλτας στο πλοίο «Συνείδηση» της διεθνούς ανθρωπιστικής αποστολής...

ΣυνεχίστεDetails

Αγώνας, όχι σιωπή, για τον λιμό και τη γενοκτονία στην Παλαιστίνη

Αγώνας, όχι σιωπή, για  τον λιμό και τη γενοκτονία στην Παλαιστίνη
από Δημήτρης Τζιαντζής
12/05/2025
0

Γιάννης Ελαφρός  Πολύ σημαντική εκδήλωση στις 12/5 στο Πάντειο, διαδηλώσεις για τη Νάκμπα στις 17/5 Αφού τους έδιωξαν από τα χωριά τους, αφού τους...

ΣυνεχίστεDetails
Επόμενο
Αστυνομικός πετάει μολότοφ σε διαδηλωτές (βίντεο)

Αστυνομικός πετάει μολότοφ σε διαδηλωτές (βίντεο)

Πετυχημένη παρέμβαση στο Τζάνειο νοσοκομείο

Πετυχημένη παρέμβαση στο Τζάνειο νοσοκομείο

Αττικό: Τα δημόσια νοσοκομεία εξαντλούν, τους κλινικάρχες πριμοδοτούν

Αττικό: Τα δημόσια νοσοκομεία εξαντλούν, τους κλινικάρχες πριμοδοτούν

Επιστολές φαντάρων: «Να βάλουμε τέλος στις αυτοκτονίες»

Επιστολές φαντάρων: «Να βάλουμε τέλος στις αυτοκτονίες»

Φύλλο 10-11.5

Ένας χρόνος χωρίς τον Σπύρο Χαϊκάλη

Ισχυρή Attack για μήνυμα ανατροπής

Συγκίνηση κι έμπνευση στη Μακρόνησο

Η καπιταλιστική «ταυτότητα» της Ρωσίας του Πούτιν

Πλήρη Περιεχόμενα

Ανάλυση

9 Μάη: Η ΕΕ εξισώνει ναζισμό και …κομμουνισμό!
Ανάλυση

9 Μάη: Η ΕΕ εξισώνει ναζισμό και …κομμουνισμό!

από Γιάννης Ελαφρός
09/05/2025

Ατζέντα

Εκδήλωση σήμερα 12/5 για Παλαιστίνη , με τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Μετώπου για Ειρήνη και Ισότητα και βουλευτή του ΚΚ Ισραήλ
Ατζέντα

Εκδήλωση σήμερα 12/5 για Παλαιστίνη , με τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Μετώπου για Ειρήνη και Ισότητα και βουλευτή του ΚΚ Ισραήλ

12/05/2025
Παρουσίαση του βιβλίου του Λεωνίδα Βατικιώτη για την Ουκρανία
Ατζέντα

Παρουσίαση του βιβλίου του Λεωνίδα Βατικιώτη για την Ουκρανία

09/05/2025
“Σαν πέτρινα λιοντάρια στη μπασιά της νύχτας” – προβολή ντοκιμαντέρ για τη Μακρόνησο στη Λέσχη Αναιρέσεις στις 6/5
Ατζέντα

“Σαν πέτρινα λιοντάρια στη μπασιά της νύχτας” – προβολή ντοκιμαντέρ για τη Μακρόνησο στη Λέσχη Αναιρέσεις στις 6/5

06/05/2025

Διεθνή

Σάλπισμα πολέμου από Βερολίνο και Παρίσι
Διεθνή

Σάλπισμα πολέμου από Βερολίνο και Παρίσι

από Χρίστος Κρανάκης
11/05/2025

Αφιέρωμα

ΠΕΝΕΝ: Με απόλυτη επιτυχία ξεκίνησε η 48ωρη παναττική απεργία
Εργαζόμενοι

ΠΕΝΕΝ: Με απόλυτη επιτυχία ξεκίνησε η 48ωρη παναττική απεργία

Με απόλυτη επιτυχία ξεκίνησε στις 06:00 και εξελίσσεται η απεργία που έχει προκηρύξει η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ στα οχηματαγωγά πλοία. ...

12/05/2025
Γυρίζει στο σχολείο της η εκπαιδευτικός Χρύσα Χοτζόγλου-Δεκτή η αναστολή της δυνητικής αργίας
Εκπαίδευση

Γυρίζει στο σχολείο της η εκπαιδευτικός Χρύσα Χοτζόγλου-Δεκτή η αναστολή της δυνητικής αργίας

Μια σημαντική πρώτη νίκη του πανεκπαιδευτικού κινήματος αλληλεγγύης ενάντια στις διώξεις εκπαιδευτικών και τον κυβερνητικό αυταρχισμό-εμπορευματοποίηση της παιδείας αποτελεί η ...

12/05/2025
Τάκης Πολίτης: Τρομοκρατική οργάνωση το Ισραήλ, βαθιά κατάπτωση της Ευρώπης
Συνεντεύξεις

Τάκης Πολίτης: Τρομοκρατική οργάνωση το Ισραήλ, βαθιά κατάπτωση της Ευρώπης

Kαθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, μέλος της διεθνιστικής αποστολής στην Παλαιστίνη Μετά την ισραηλινή επίθεση στα ανοικτά της Μάλτας στο πλοίο «Συνείδηση» ...

12/05/2025
Αγώνας, όχι σιωπή, για  τον λιμό και τη γενοκτονία στην Παλαιστίνη
Πολιτικη

Αγώνας, όχι σιωπή, για τον λιμό και τη γενοκτονία στην Παλαιστίνη

Γιάννης Ελαφρός  Πολύ σημαντική εκδήλωση στις 12/5 στο Πάντειο, διαδηλώσεις για τη Νάκμπα στις 17/5 Αφού τους έδιωξαν από τα ...

12/05/2025
Εκδήλωση σήμερα 12/5 για Παλαιστίνη , με τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Μετώπου για Ειρήνη και Ισότητα και βουλευτή του ΚΚ Ισραήλ
Ατζέντα

Εκδήλωση σήμερα 12/5 για Παλαιστίνη , με τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Μετώπου για Ειρήνη και Ισότητα και βουλευτή του ΚΚ Ισραήλ

Μια πολύ σημαντική εκδήλωση για την Παλαιστίνη, με συμμετοχή διακεκριμένων αγωνιστών από τη Μέση Ανατολή, διοργανώνουν τη Δευτέρα 12 Μάη ...

12/05/2025
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Facebook Instagram Twitter Youtube RSS

Εβδομαδιαία πολιτική εφημερίδα ΠΡΙΝ

Κυκλοφορεί όλο το Σαββατοκύριακο

Αναζητείστε την στα περίπτερα

Συνδρομές και ενισχύσεις

Δικαιούχος: Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες «Πριν»

ALPHA BANK Αρ. Λογαριασμού: 260002002006023
IBAN: GR1801402600260002002006023

Τρόποι επικοινωνίας

Τηλ. 2108227949

Email: ipringr@gmail.com
Κλεισόβης 9, πλησίον Κάνιγγος, 10677 Αθήνα

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
  • Αρχική
  • Κύρια Θέματα
  • Επικαιρότητα
  • Πολιτική
  • Κοινωνία
  • Διεθνή
  • Πολιτισμός
  • Θεωρία
  • Στήλες – Άρθρα
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
  • Αριστερό Εξτρέμ

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση cookies. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.