▸Θα τολμήσει η κυβέρνηση της ΝΔ να προχωρήσει στην απόλυση προέδρου σωματείου και μάλιστα δημόσιου νοσοκομείου εν μέσω πανδημίας; Κι όμως, για τις 31 Μαρτίου είναι προγραμματισμένη η απόλυση του Κώστα Καταραχιά, προέδρου του συλλόγου εργαζομένων στον «Άγιο Σάββα»! Πρόκειται για μία ενέργεια πρωτοφανή σε εκδικητικότητα και κυνισμό, καθώς είναι ο μοναδικός γιατρός πανελλαδικά για τον οποίον μεθοδεύεται η μη ανανέωση της σύμβασής του. Η ΝΔ δείχνει έτσι πόσο μισεί τη δημόσια υγεία και τον μαχητικό συνδικαλισμό. Οι εργαζόμενοι έχουν όμως άλλη γνώμη και απόφαση…
Κομμουνιστική Απελευθέρωση: Αλληλεγγύη στον αγώνα υπεράσπισης των Προσφυγικών!
Η κατάσταση της υγείας του απεργού πείνας Αριστοτέλη Χαντζή παραμένει εξαιρετικά κρίσιμη, ενώ η κυβέρνηση αρνείται να ικανοποιήσει τα αιτήματα του. Συλλογικότητες και φορείς...
ΣυνεχίστεDetails
















