Αποφασισμένη να μην αγγίξει τον ιδιωτικό τομέα της Υγείας παρά τη δραματική «ασφυξία» στο ΕΣΥ, ιδίως στην Αττική, εμφανίζεται η κυβέρνηση. Με τα νοσοκομεία να βρίσκονται «στο κόκκινο» και το σύστημα υγείας να έχει μετατραπεί σε «σύστημα μιας νόσου», οι ιδιωτικές επιχειρήσεις Υγείας παραμένουν στο απυρόβλητο. Οι δε κλινικάρχες εμφανίζονται ως «ευεργέτες», διαφημίζοντας την παραχώρηση δομών τους στο ΕΣΥ. Το αίτημα επίταξης εδώ και τώρα του ιδιωτικού τομέα της Υγείας, χωρίς αποζημίωση, με ταυτόχρονες προσλήψεις υγειονομικών αποτελεί κυριολεκτικά ζήτημα ζωής και θανάτου.
Από την «Αλλαγή» στη ματαίωση του μεταπολιτευτικού ριζοσπαστισμού
Μάκης Γεωργιάδης Στις 23 Ιουνίου συμπληρώνονται τρεις δεκαετίες από τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου. Επανερχόμαστε στον ιστορικό ηγέτη του ΠΑΣΟΚ, καθώς καλλιεργείται μια νοσταλγία...
ΣυνεχίστεDetails
















