Σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Εργασίας, ενάντια στις αντεργατικές εξαγγελίες της κυβέρνησης για τον τουρισμό, προχώρησαν το μεσημέρι της Παρασκευής, οι εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία και στον επισιτισμό-τουρισμό. Στην κινητοποίηση συμμετείχε και η Αγωνιστική Συσπείρωση στον Επισιτισμό-Τουρισμό «Λάντζα». Παράλληλα, οι εργαζόμενοι, με απόφαση του Συνδικάτου Επισιτισμού-Τουρισμού-Ξενοδοχείων νομού Αττικής διοργανώνουν μεγάλο συλλαλητήριο την Πέμπτη 28 Μαϊου, στις 11 π.μ., στο Σύνταγμα. «Οι χθεσινές εξαγγελίες της κυβέρνησης για τον τουρισμό ήταν κομμένες και ραμμένες στα μέτρα των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων καταλυμάτων και εστίασης καταδικάζοντας τους χιλιάδες εργαζόμενους του κλάδου στην φτώχια και την ανεργία{…}Τώρα να πάρει πίσω η κυβέρνηση όλα τα αντεργατικά μέτρα. Την κρίση να πληρώσει το κεφάλαιο από τα κέρδη του όχι οι εργαζόμενοι», σημειώνει η «Λάντζα» καλώντας στην κεντρική συγκέντρωση και ζητώντας από όλα τα σωματεία να αναλάβουν αγωνιστικές πρωτοβουλίες με κινητοποιήσεις και πανελλαδική κλαδική απεργία στα μέσα Ιουνίου. https://www.youtube.com/watch?v=y9xLzfyh9Rc&feature=emb_title
Απεργία 24 Ιούνη: Κοινό βήμα αγώνα για ΣΣΕ, ανάγκη κλιμάκωσης
Ρεπορτάζ: Δημήτρης Σταμούλης Ημέρα απεργιακού αγώνα είναι η Τετάρτη 24 Ιουνίου για χιλιάδες εργαζόμενους σε τρεις κλάδους-κρίκους της εγχώριας καπιταλιστικής οικονομίας – στις κατασκευές,...
ΣυνεχίστεDetails
















