Λύσσαξαν τα συστημικά μπουλντόγκ κατά της ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Έγκυρα ΜΜΕ είδαν υποκίνηση των νέων στην Αγ. Παρασκευή από «τον ΑΝΤΑΡΣΥΑ», δημοσιογράφος ντίλερ συμφερόντων τόλμησε να πει πως η ΑΝΤΑΡΣΥΑ καλύπτει ναρκεμπόρους, ενώ ο πάντα απολαυστικός στη γελοιότητά του Α. Γεωργιάδης είπε πως θα φταίει η ΑΝΤΑΡΣΥΑ που δεν θα ανοίξουν τα μαγαζιά σε όλη την Ελλάδα και θα μείνουν άνεργοι εκατοντάδες χιλιάδες! Εντάξει, καταλάβαμε πόσο σας ενοχλεί η ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Στην πρώτη γραμμή για δημόσια υγεία, για να έχουμε όλοι αξιοπρεπή εργασία. Θα συνεχίσουμε…
Υπάρχουν προϋποθέσεις πολιτικής συνεργασίας δυνάμεων της ανατρεπτικής – αντικαπιταλιστικής Αριστεράς;
Αντώνης Δραγανίγος
ΣυνεχίστεDetails














