Σε δώδεκα απολύσεις προχώρησε η εργοδοσία στα διαδικτυακά μέσα newsbeast.gr και news.gr, ιδιοκτησίας Χρήστου Κοπελούζου, στο όνομα της αντιμετώπισης της κρίσης. Μπορεί (και) τα εν λόγω σάιτ να παπαγαλίζουν τα περί ανάπτυξης και ανάκαμψης, ωστόσο στο εσωτερικό τους άλλα ισχύουν. Να σημειωθεί ότι οι εν λόγω υπάλληλοι, όπως και η πλειονότητα των εργαζομένων στα μέσα ενημέρωσης του Ίντερνετ, δουλεύουν σε συνθήκες γαλέρας, με μαύρη εργασία ή αμοιβή με μπλοκάκι, πενιχρές αμοιβές και ανύπαρκτα ασφαλιστικά δικαιώματα. Τα συγκεκριμένα ΜΜΕ είχαν σπάσει την πρόσφατη απεργία έπειτα από εργοδοτικούς εκβιασμούς.
Κυκλοφόρησε ο Σελιδοδείκτης με αφιέρωμα «Ιδιωτικοποίηση και εκπαίδευση»
Κυκλοφορεί το 24ο τεύχος του περιοδικού Σελιδοδείκτης για την Εκπαίδευση και την Κοινωνία, με πλούσια ύλη. Το αφιέρωμα του τεύχους με τίτλο «Ιδιωτικοποίηση και...
ΣυνεχίστεDetails















