Μια πολύ μεγάλη σύγκρουση ξεκίνησε στο ποδόσφαιρο. Μαρινάκης εναντίον Μελισσανίδη και αντίστροφα, σε κιτρινόμαυρο και ερυθρόλευκο φόντο. Ας δούμε τα δεδομένα. Ο Βαγγέλης Μαρινάκης, πρόεδρος του Ολυμπιακού, και κουμπάρος της Ντόρας Μπακογιάννη, έχει ορμητήριο του τον Πειραιά. Δημοτικός σύμβουλος ο ίδιος στη δημοτική παράταξη τού επίσης πρώην στελέχους της ΠΑΕ Ολυμπιακού δημάρχου Πειραιά Γιάννη Μώραλη, έχει τον δικό του κύκλο συμφερόντων στα ΜΜΕ
Επιχείρησε να αγοράσει στο παρελθόν τον Ελεύθερο Τύπο και για ένα διάστημα κατείχε το 20% των μετοχών του Σκάι, όταν όλα ήταν ρόδινα με τον Γιάννη Αλαφούζο, σημερινό πρόεδρο και ιδιοκτήτη της ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Αποχώρησε από το σχήμα και τώρα τυπικά δεν έχει δικά του ΜΜΕ. Στον κύκλο επιρροής του είναι τα Παραπολιτικά, τα Παραπολιτικά FM (ο πρώην 902 Αριστερά στα FM!) και η εφημερίδα Επένδυση.
Η οικογένεια Αλαφούζου έχει τη δική της διαδρομή στο ποδόσφαιρο. Ο Αριστείδης Αλαφούζος για ένα μικρό χρονικό διάστημα διατέλεσε πρόεδρος του Ολυμπιακού, ενώ ο γιος του Γιάννης, μέσω της Παναθηναϊκής Συμμαχίας, απέκτησε τον Παναθηναϊκό, αφού αρχικά είχε συμπαραταχθεί με τον Ανδρ. Βγενόπουλο, για να φύγει από την ομάδα η οικογένεια Βαρδινογιάννη. Ο Γ. Αλαφούζος έχει ανοιχτό μέτωπο με τον πρώην συνέταιρό του, κάτι που εκφράζεται μέσω του ραδιοτηλεοπτικού Σκάι σχεδόν σε ημερήσια βάση. Επίσης ισχύει πως «ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος» κι έτσι ο Δ. Μελισσανίδης και ο Ιβ. Σαββίδης του ΠΑΟΚ απολαμβάνουν προβολής στο συγκεκριμένο Μέσο.
Ο Δ. Μελισσανίδης είναι από τους ανθρώπους που δεν κρύβουν την προσωπική τους φιλία με τον πρωθυπουργό της χώρας Αντώνη Σαμαρά. Απέκτησε την ΠΑΕ ΑΕΚ, η οποία όμως παρά την πρόσδεσή της στο άρμα του επιχειρηματία βρέθηκε στην Γ΄Κατηγορία με σκοπό τη διαγραφή των χρεών της. Στους στόχους του επιχειρηματία είναι η κατασκευή του γηπέδου της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια με τα 20 εκατ. ευρώ, που υποσχέθηκε ο πρώην περιφερειάρχης Γ. Σγουρός. Τώρα αυτή η «καυτή πατάτα» είναι στα χέρια της Ρ. Δούρου.
Η σημαντικότερη συμμετοχή του είναι το ποσοστό μειοψηφίας στο σχήμα που απέκτησε τον ΟΠΑΠ. Η εταιρεία χορηγεί τις περισσότερες φανέλες των ομάδων της Σούπερ Λίγκας, μαζί με χρήματα που κατευθύνει σε συλλόγους κ.α., στο πλαίσιο της λεγόμενης «κοινωνικής εταιρικής ευθύνης». Η διάθεση των χρημάτων αυτών είναι όπλο τεραστίων διαστάσεων στη φτωχοποιούμενη ελληνική κοινωνία. Ο ΟΠΑΠ διατηρεί επίσης το μονοπώλιο στο ιντερνετικό στοίχημα, κάτω από ένα περίπλοκο νομικό σχήμα.
«Follow the money» στην κόντρα Μητσοτάκη-μιντιαρχών
Ματίνα Παπαχριστούδη
Συνεχίστε