Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Η δύναμη της εικόνας και η αδυναμία του πολιτικού λόγου
Σε κοινέςΚατηγορίες Αφιέρωμα 1η Μάη: Ταινίες για την εργασία και την εργατική τάξη Adolescence: Πώς η «σειρά φαινόμενο» έγινε το βολικό άλλοθι της βρετανικής κυβέρνησης Γιάννης Φραγκούλης Όταν γράφτηκε το κείμενο το φεστιβάλ βρισκόταν ακόμα στη μέση του, οι πρώτες εντυπώσεις έχουν ήδη κατασταλάξει. Οι περισσότερες αφορούν την τελετή έναρξης και οι υπόλοιπες τις ταινίες … Συνεχίστε να διαβάζετε το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Η δύναμη της εικόνας και η αδυναμία του πολιτικού λόγου.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί