Δύο μήνες και μια εβδομάδα συμπληρώνονται από εκείνη την τραγική νύχτα στις 28 Φλεβάρη, όταν δύο τρένα συγκρούστηκαν μετωπικά στην κοιλάδα των Τεμπών, προκαλώντας τον θάνατο 57 ανθρώπων, τον τραυματισμό δεκάδων άλλων και μια βαθιά πληγή στους δικούς τους ανθρώπους και στην κοινωνία. Ήταν ένα έγκλημα της πολιτικής των ιδιωτικοποιήσεων και της λογικής του κέρδους, που οδήγησαν σε διάλυση τον ΟΣΕ και το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας. Ο κόσμος, οι εργαζόμενοι και η νεολαία, κατάλαβαν την ουσία της εγκληματικής πολιτικής και γι’ αυτό βγήκαν στους δρόμους κατά εκατοντάδες χιλιάδες χωρίς να «τρώνε» τη φόλα του ανθρώπινου λάθους και των ατομικών ευθυνών.
Δύο μήνες μετά το γεγονός που συγκλόνισε τον τόπο και δικαιολογημένα πολιτικοποιήθηκε, γίνεται μεγάλη προσπάθεια να αποσυρθεί από τη δημοσιότητα και να μετατραπεί σε ένα ζήτημα μικρής σημασίας, που «έχει αναλάβει η δικαιοσύνη». ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ όσο και τα κυρίαρχα ΜΜΕ συμπεριφέρονται με αυτόν τον τρόπο. Είναι υπεύθυνοι και θέλουν να ξεχαστεί το θέμα. Αυτοί ξεπούλησαν τον ΟΣΕ, αυτοί υλοποίησαν τις οδηγίες της ΕΕ για «απελευθέρωση», δηλαδή κατακερματισμό και ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων, αυτοί εφάρμοσαν τα μνημόνια και τις αναδιαρθρώσεις που οδήγησαν σε τεράστιες ελλείψεις προσωπικού. Ειδικά ο ΣΥΡΙΖΑ, που προχώρησε και στην πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2017 στους Ιταλούς, δεν θέτει καν ζήτημα άρσης της ιδιωτικοποίησης…
Η διεκδίκηση δημόσιου, ενιαίου, ποιοτικού, ασφαλούς και φτηνού σιδηροδρομικού οργανισμού στην Ελλάδα, για να πεταχτούν έξω οι Ιταλοί της FSI και οι κάθε είδους εργολάβοι χωρίς αποζημίωση, είναι καθήκον του εργατικού και λαϊκού κινήματος. Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ έχει θέσει αυτό το αίτημα αιχμηρά κι επιθετικά, ενάντια σε κάθε προσπάθεια να υποβαθμιστεί η πάλη για εθνικοποίηση και κατά των ιδιωτικοποιήσεων, ακόμα και από τον χώρο της Αριστεράς.
Δημοσιεύτηκε στο Πριν 28.4