Τα αυγά και τα.. καλάθια έχουν χάσει τα νοικοκυριά με ανατιμήσεις φωτιά ακόμα και πάνω από 50% σε βασικά είδη διατροφής. Η κυβέρνηση αντί να καταπολεμήσει ουσιαστικά την ακρίβεια και την αισχροκέρδεια, προχωράει σε μια «λίστα 50 προϊόντων» που ακόμα και καταναλωτικές οργανώσεις χαρακτηρίζουν «επικοινωνιακό τέχνασμα». Σε συνεννόηση με τα σούπερ μάρκετ, τα προϊόντα αυτά δεν θα έχουν έκπτωση, ούτε καν πάγωμα τιμών, αλλά «πολύ μικρές αυξήσεις» (άγνωστο σε σύγκριση με πότε). Πρόκειται για ένα προεκλογικό πυροτέχνημα, ένα καλάθι αδειανό, που πέρα από ενίσχυση των μονοπωλίων, εντάσσεται στη λογική του «σαφάρι τιμών» για προσφορές, σε ανεπαρκείς ποσότητες και κατηγορίες, μέσα σε έναν ωκεανό ακρίβειας.
Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Πριν (15.10.22)