Στην ελληνική εκδοχή της «Γέφυρας», ένα πτώμα τοποθετημένο με συμβολικό τρόπο πάνω στη συνοριακή γραμμή της Γέφυρας Κήπων στον Έβρο που ενώνει την Ελλάδα με την Τουρκία αναγκάζει την Ελληνίδα αστυνομικό Σοφία Μπακάλη, (εξαιρετική στο ρόλο η Μαντώ Γιαννίκου) και τον Τούρκο Κενάν Καραμάν να συνεργαστούν στην υπόθεση της μυστηριώδους αυτής δολοφονίας. Σύντομα θα συνειδητοποιήσουν ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Ανυποψίαστοι για τις πολιτικές δυνάμεις που εμπλέκονται και προσπαθώντας να εξιχνιάσουν την υπόθεση, η Σοφία και ο Κενάν θα βρεθούν σε θανάσιμο κίνδυνο, καθώς οι υπαίτιοι κάνουν τα πάντα προκειμένου να συγκαλύψουν ένα συγκλονιστικό μυστικό. Αυτό είναι το σενάριο της ελληνοτουρκικής παραγωγής που προβάλλεται στη συνδρομητική πλατφόρμα του ANT1+. Αντίθετα με τη σειρά η πραγματικότητα είναι πολύ πιο σκληρή και αμείλικτη. Ενώ στο σίριαλ Ελλάδα και Τουρκία ο φόνος γίνεται «μήλον της Έριδος» μεταξύ των δύο χωρών, στην αληθινή ζωή οι δύο χώρες προσπαθούν να αποποιηθούν τις ευθύνες για το θάνατο ενός 5 χρονου κοριτσιού και τριών ακόμα προσφύγων (δύο από πνιγμό, ο ένας από επεισόδιο μετά από ξυλοδαρμό σύμφωνα με τις καταγγελίες) στα σύνορά τους. Η 5χρονη προσφυγοπούλα Μαρία παραμένει θαμμένη σε μια νησίδα κοντά στο χωριό Κισσάρι παρά τις διαβεβαιώσεις του υπουργού μετανάστευσης Νότη Μηταράκη ότι οι ελληνικές αρχές «θα κινηθούν μέσω του Διεθνούς Ερυθρού Σταυρού και της Ερυθρού Ημισελήνου ώστε να μπορέσει να βρεθεί το σώμα του παιδιού και να ταφεί με αξιοπρέπεια από την οικογένειά της»..
Το σενάριο των Κώστα Γεραμπίνη, Δημήτρη Εμμανουηλίδη, Άλκη Πολίτη και Nazli Ef Durlu αποτελεί το ελληνικό ριμέικ της σουηδικής αστυνομικής σειράς «BRON/BROEN» (The Bridge) του 2011, που έχει προβληθεί με επιτυχία σε περισσότερες από 100 χώρες παγκοσμίως. Πιο γνωστή εκδοχή είναι η αμερικανική (2013) με την πολύ καλή Νταϊάν Κρούγκερ στον κεντρικό ρόλο μιας ντετέκτιβ που πάσχει από τη διαταραχή Άσπεργκερ. Στην αμερικανική βερσιον ο ντετέκτιβ από το Μεξικό αναφέρεται κάποια στιγμή σε παράνομους μετανάστες με την Αμερικανίδα να τον διορθώνει λέγοντας του ότι ο σωστός όρος είναι «μη καταγεγραμμένοι».
Η ελληνική νουάρ εκδοχή παρά την προσεγμένη παραγωγή και τις καλές ερμηνείες δεν στέκεται στο ύψος των περισσότερων διεθνών παραγωγών, (κυρίως σε τεχνικό επίπεδο), φανερώνοντας ότι έχουμε ακόμα αρκετή απόσταση να διανύσουμε. Ωστόσο η σειρά έχει αρκετά θετικά στοιχεία, όπως η επιλογή να τοποθετηθεί στα σύνορα «Δύσης» και Ανατολής. Η σειρά ακόμα ξεχωρίζει για τα όμορφα κινηματογραφικά πλάνα των δύο μεγάλων πόλεων, Αθήνας και Κωνσταντινούπολης,