*** Μετά τις κατηγορίες της κυβέρνησης κατά της εταιρείας «Αττική Οδός» τι να συμπεράνει κανείς; * Ότι έχουμε μια κυβέρνηση που εχθρεύεται την ιδιωτική πρωτοβουλία; * Έναν πρωθυπουργό που δαιμονοποιεί το κέρδος; * Θα μπορούσαμε
* Αλλά είναι και κάτι νομοσχέδια που κατάργησαν το 8ωρο
* Κάτι ξεπουλήματα της ΔΕΗ ή των αεροδρομίων * Κάτι τεράστιες επιχορηγήσεις στις αεροπορικές εταιρίες * Το καθεστώς φοροασυλίας των εφοπλιστών * Ο τρόπος που κυνηγάνε τις απεργίες * Η παραχώρηση του Ελληνικού * Οπότε δεν γίνεται να προσάψεις στον Μητσοτάκη τέτοια ρετσινιά.
*** Άρα πάμε αλλού * Ίσως σε κάτι συμβάσεις που λήγουν για την εκμετάλλευση του δρόμου
* Στους τσακωμούς που θα ακολουθήσουν για τον νέο ανάδοχο * Ε, βάλτε και λίγο κυβερνητικό αδιέξοδο και το πράγμα «έρχεται στα ίσα του» * Τουλάχιστον από την άποψη των κυβερνητικών κινήτρων.
*** Κατά τα άλλα… πάλι καλά που είμαστε στην Ευρωπαϊκή Ένωση * Έχουμε έτσι ένα προηγμένο κράτος ευρωπαϊκών προδιαγραφών * Όχι καμιά μεσογειακή «μπανανία» που καταρρέει με το παραμικρό
* Σοβαρά πράγματα, σύγχρονα.
*** Τώρα βέβαια σε αυτή την σύγχρονη χώρα μπορεί να κινδυνεύσει κανείς από κρυοπαγήματα μεταξύ… Αγίας Παρασκευής και Νομισματοκοπείου * Ή να τον φάνε στα χιόνια λύκοι στις βόρειες παρυφές του Χαλανδρίου * Αλλά αυτά έχει η κλιματική κρίση * Γι’ αυτό άλλωστε και φτιάχτηκε αρμόδιο υπουργείο.
*** Ο Χρήστος Στυλιανίδης, ως τεχνοκράτης άνθρωπος και υπουργός, την έκανε τη δουλειά του * Δικαίωσε τη φήμη του ως «μεταγραφή αεροδρομίου» για την κυβέρνηση * Όπως είπε ο ίδιος, δύο μέρες πριν την κακοκαιρία συσκέφθηκε με το ΔΣ της Αττικής Οδού * Με τα κουστούμια και τις γραβάτες τους * Εκεί τον διαβεβαίωσαν πως όλα πάνε «ρολόι» * Ε, τι άλλο θα μπορούσε να κάνει; * Να αμφισβητήσει τον CEO; * Δεν γίνονται αυτά στις σύγχρονες χώρες.
*** Μετά ήρθε το χιόνι * Έριξαν τις ευθύνες στην ΕΜΥ
* Δεν είναι να εμπιστεύεσαι το δημόσιο * Γι’ αυτό μάλλον ήρθε η ώρα να ιδιωτικοποιηθεί πλήρως (και) αυτή η υπηρεσία.