Νίκος Ξηρουδάκης, αναδημοσίευση από την Παντιέρα
▸Γυναικοκτονία αποκαλύφθηκε ότι ήταν η δολοφονία της Καρολάιν στα Γλυκά Νερά. Δράστης ο πιλότος σύζυγός της Χαράλαμπος Αναγνωστόπουλος. Ο ίδιος φέρεται να ομολόγησε μετά από πολύωρη ανάκριση που ακολούθησε τη μεταγωγή του στη ΓΑΔΑ, κατευθείαν από το μνημόσυνο της Καρολάιν που έγινε στην Αλόννησο.
Το έγκλημα είχε χαρακτηριστεί ειδεχθές, δίπλα όμως στις φρικιαστικές λεπτομέρειες είχαν εξ αρχής αναδειχθεί κάποια κραυγαλέα κενά στην εκδοχή που πρόβαλλε ο πιλότος. Τα αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα με το κινητό που πραγματοποίησε με τη μύτη ενώ ήταν πισθάγκωνα δεμένος. Η μονωτική ταινία που χρειάστηκε να τους προμηθεύσει ο ίδιος για να τον δέσουν οι υποτιθέμενοι δράστες ενός κατά τα άλλα τέλεια σχεδιασμένου εγκλήματος. Οι κάρτες μνήμης που αφαιρέθηκαν από τις κάμερες, όχι όμως και το κινητό τηλέφωνο. Τα ανύπαρκτα ίχνη τόσο μέσα στο σπίτι όσο και έξω από αυτό. Το κρεμασμένο σκυλί.
Σήμερα ανακοινώθηκε σειρά ακόμη αναπάντητων ερωτημάτων που υπεδείκνυαν ότι πρόκειται για σκηνοθεσία: Το ‘’έξυπνο’’ ρολόι της Καρολάιν, που έδειξε πως η ώρα του θανάτου δεν ταυτίζεται με την ώρα που παρουσίαζε ο Αναγνωστόπουλος, το κινητό του ίδιου του πιλότου, που έδειξε ότι αυτός περπατούσε την ώρα που υποτίθεται ότι ήτανε δεμένος, οι προστριβές, τα sms και η διάθεση της νεαρής Καρολάιν να φύγει κ.ά.
Καρμπόν τελικά δεν ήταν η υποτιθέμενη ληστεία με ανάλογο περιστατικό που είχε συμβεί στο σπίτι συναδέλφου του πιλότου στο Αλεποχώρι το 2018. Καρμπόν ήταν η σκηνοθεσία της αφήγησης του συζύγου της εικοσάχρονης Καρολάιν.
Υπάρχει βέβαια και η άλλη πλευρά: Άνθρακες τελικά ο θησαυρός.
-Για την δαιμόνια Αγγελική Νικολούλη καταρχάς, η οποία στην εκπομπή της Φως στο Τούνελ μας είχε δείξει ‘’αποκλειστικά πλάνα’’ από το αυτοκίνητο με το οποίο υποτίθεται ότι διέφυγαν οι δράστες. Πρόκειται για την ίδια που πριν από 32 χρόνια (29/9/1989) είχε ‘φωτογραφίσει’ τον Περικλή Κοροβέση ως εκτελεστή της 17Ν, υπογράφοντας το αλήστου μνήμης πρωτοσέλιδο της εφημερίδας ΕΘΝΟΣ με τα ξύλινα γράμματα: «Ιδού ο Δολοφόνος».
-Οι φημολογίες για τον σκληροτράχηλο Αλβανό δολοφόνο, τον μαυριδερό αλλοδαπό, τα σπαστά ελληνικά και τον Γεωργιανό δολοφόνο, κατέληξαν επίσης στον κουβά. Ο ‘στυγερός δολοφόνος’ που έφερε νέα ήθη στο έγκλημα, ξενόφερτα στη χώρα μας, ήταν τελικά όχι μόνο ημεδαπός αλλά λευκός και οικογενειάρχης. Επίλεκτο μέλος μια κοινωνίας στην οποία οι πατριαρχικές σχέσεις βασιλεύουν. Αντίθετα το θύμα ήταν κατά το ήμισυ ασιατικής καταγωγής, από τις Φιλιππίνες.
-Αντίστοιχη ήταν η τύχη του υπερασπιστικού λόγου που πρόσφερε στον πιλότο η αυτοπαρουσιαζόμενη ως ιατρός, ψυχολόγος, καθηγήτρια και διάφορα άλλα, πολιτεύτρια του κόμματος της Κατερίνας Παπακώστα.
-Μπούμερανγκ φυσικά γύρισαν οι εξελίξεις και για όσους έσπευσαν να επενδύσουν ιδεολογικά και πολιτικά στο φρικτό έγκλημα επιδιώκοντας να στοχοποιήσουν για άλλη μια φορά πρόσφυγες και μετανάστες ξερνώντας ρατσισμό μαύρο σαν την ψυχή τους.
-Πολύ πιο ηχηρή ήταν η ξενοφοβική παρέμβαση της προέδρου της Ένωσης Εισαγγελέων και αντιεισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Άννας Ζαΐρη, η οποία σε δήλωσή της στον ΑΝΤ1 ανέφερε:
«Η έξαρση (σ.σ. της εγκληματικότητας) οφείλεται, σε μεγάλο βαθμό, στην εισροή στην ελληνική κοινωνία πληθυσμών οι οποίοι δεν ασπάζονται τις ίδιες αξίες με τον Έλληνα, δεν έχουν την ίδια εκπαίδευση. Η βάση της ορθής πολιτείας και της κοινωνίας της ειρήνης βρίσκεται στην εκπαίδευση, η οποία γίνεται από τότε που το παιδάκι είναι μικρό. Αυτό όμως το βλέπουμε να ανατρέπεται όταν αυξάνουν οι ομάδες που δεν έχουν την ίδια αντίληψη για τη ζωή. Δεν είναι ελληνικό το φαινόμενο, θέλω να το καταλάβετε, αλλά αυτό δεν μειώνει την επικινδυνότητα και τη σοβαρότητά του. Δείτε τι συμβαίνει στις κοινωνίες της δυτικής Ευρώπης, είμαστε μια υδρόγειος σφαίρα σε αναστάτωση και ειδικά ο κόσμος που ασπάζεται τις αξίες του αρχαίου πολιτισμού, ανατρέπεται η ισορροπία και η κοινωνική ειρήνη από την ανάμειξη των πληθυσμών».
Στη δημοσιογραφική ερώτηση: «Τι μας λέτε; Εδώ όλο το οργανωμένο έγκλημα, οι ηγέτες του, είναι Έλληνες…», είχε απαντήσει λέγοντας:
«Επιβεβαιώνεται αυτό που σας λέω. Εντοπίζεται σε ομάδες κοινωνικές που δεν ενστερνίζονται τις αξίες αυτές. Είναι μια μικρή μερίδα του ελληνικού λαού». (Εκ του αποτελέσματος, τελικά, αναφερόταν στους πιλότους…)
-Τραγική είναι ακόμη η διαπίστωση πως ζούμε σε μια κοινωνία που, όχι μόνο στη φριχτή γυναικοκτονία της Ελένης Τοπαλούδη ή στο φόνο του Ζακ Κωστόπουλου αλλά ακόμα και σε αυτή την πρόσφατη περίπτωση, βρίσκονται σχολιαστές να “μοιράζουν” τις ευθύνες και να επιτίθενται με εξοργιστικό τρόπο στην αδικοχαμένη και ανήμπορη να μιλήσει Καρολάιν. Μια κοινωνία που σε ένα συντηρητικό τμήμα της, η χρήση και μόνο της λέξης γυναικοκτονία ταράσσει τη μακαριότητα περισσότερο από την ίδια την αποτρόπαια πράξη. Που τηλεοπτικά ρεπορτάζ ομολογούν κυνικά πως μετά τις αποκαλύψεις για τον ένοχο και την μετέπειτα στάση του, ”η οργή μιας ολόκληρης κοινωνίας για τη δολοφονία μετατρέπεται σε απέραντη θλίψη”.
Με εκκωφαντικό τέλος τρόπο η εξιχνίαση του εγκλήματος στα Γλυκά Νερά δείχνει την άκρη του δρόμου των αντιλήψεων που εξέφρασε ο βουλευτής του ελληνικού Κοινοβουλίου Γιάννης Λοβέρδος όταν, υπερασπιζόμενος το νομοσχέδιο για τη συνεπιμέλεια, ούτε λίγο ούτε πολύ είπε πως μπορεί κάποιος να δέρνει τη γυναίκα του αλλά κατά τα άλλα (ποια άλλα;) να είναι καλός πατέρας.
ΥΓ: Αλήθεια, το ποσό των 300.000 ευρώ της επικήρυξης, ποιος θα το εισπράξει τώρα;