▸Χωρίς ίχνος ντροπής ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επιδόθηκε την Παρασκευή σε επικοινωνιακό σόου στο αμαξοστάσια ΟΣΥ στην Πέτρου Ράλλη, πανηγυρίζοντας για την παραλαβή μόλις 40 μεταχειρισμένων λεωφορείων δεκαετίας που αποκτήθηκαν με λίζινγκ. Όπως σημειώνουν οι εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες τα οχήματα εκτός των άλλων είναι ακατάλληλα σε συνθήκες πανδημίας καθώς εκτός των άλλων στην πλειονότητά τους έχουν μόνο μια πόρτα επιβίβασης και ελάχιστα παράθυρα.
O πρωθυπουργός επιχείρησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις από τις εξαιρετικά προσβλητικές δηλώσεις του αρμόδιου Υπουργού Αχιλλέα Καραμανή ότι τάχα…δεν έχει αποδειχτεί ότι τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς συνιστούν εστίες υπερμετάδοσης του covid λέγοντας ότι οι συγκοινωνίες αποτελούν προτεραιότητα για την κυβέρνησή του.
Πέρα από τις ανακρίβειες και τους παραπλανητικούς κυβερνητικούς ισχυρισμούς περί..500 νέων λεωφορείων, τα δρομολόγια των λεωφορείων όσο και του Μετρό στην Αθήνα εδώ και ένα χρόνο δεν έχουν ενισχυθεί και αποτελούν μαζί με τους εργασιακούς χώρους την κύρια εστία συνωστισμού και υπερμετάδοσης.
Πόσα λεωφορεία όμως πραγματικά κινούνται στο λεκανοπέδιο; Εάν εξαιρέσουμε τα 300 «νοικιασμένα» των ΚΤΕΛ «ούτε ένα νέο όχημα, ούτε μία ρόδα, ούτε ένα μπουλόνι δεν έχουν προστεθεί στον στόλο του ΟΣΥ» όπως αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα του Πριν . Περίπου 400 λεωφορεία «σκουριάζουν» στα αποψιλωμένα, από τεχνίτες και ανταλλακτικά, συνεργεία. Η κυβέρνηση το μόνο για το οποίο μεριμνά είναι να παραδίδει τμήματα των δημόσιων συγκοινωνιών σε ιδιωτικά συμφέροντα.
Συγκοινωνίες: «Ούτε μία ρόδα, ούτε ένα μπουλόνι» δεν πρόσθεσε η κυβέρνηση