Αγωνιώδη προσπάθεια να «ξεπλυθεί» για τις εικόνες ενός χρόνου χάους και συνωστισμού στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας εν μέσω πανδημίας επιδεικνύει η κυβέρνηση. Ο ίδιος ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης πρωτοστάτησε το πρωί της Παρασκευής σε ένα επικοινωνιακό «σόου» για την είσοδο στα δρομολόγια 40 ακριβά ενοικιασμένων λεωφορείων. Πρόκειται για μεταχειρισμένα οχήματα, με εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα στα κοντέρ, τα οποία μάλιστα δεν διαθέτουν παράθυρα που να ανοίγουν περισσότερο από θέση ανάκλησης, ενώ τα περισσότερα έχουν μόνο μία θύρα για επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών. Όπως ανέδειξε σε πρόσφατο ρεπορτάζ το Πριν, η σύμβαση ενοικίασης είναι εξαιρετικά ακριβή, καθώς το μηνιαίο
κόστος για το Δημόσιο φτάνει τα 2.800 ευρώ. Ο πακτωλός χρημάτων προς τις εταιρείες leasing αποτελεί τη δεύτερη «χρυσοφόρο» σύμβαση του ιδιωτικού τομέα με την ΟΣΥ, μετά την παραχώρηση των περιφερειακών γραμμών του Λεκανοπεδίου στους ιδιώτες των ΚΤΕΛ.
Στο μεταξύ, τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς εξακολουθούν να αποτελούν εστία κινδύνου λόγω κορονοϊού για επιβάτες και εργαζόμενους. Σε επιστολή του προς τον ΕΟΔΥ στις 5 Απριλίου, ο Σταύρος Μανίκας, μέλος ΔΣ του συνδικάτου ΕΘΕΛ-ΟΑΣΑ, καταγγέλλει «σειρά κρουσμάτων τόσο στα αμαξοστάσια όσο και στον χώρο της τηλεματικής, άγνωστα σε επίσημο αριθμό». «Ο λόγος αυτής της έξαρσης είναι η εγκληματική συμπεριφορά της Διοίκησης να μην θέσει σε απομόνωση, σύμφωνα με τις οδηγίες, τους αρνητικούς εργαζόμενους, αδιαφορώντας για το γεγονός ότι ήρθαν σε επαφή με θετικούς στον ιό εργαζόμενους», σημειώνει μεταξύ άλλων.
Συγκοινωνίες: «Ούτε μία ρόδα, ούτε ένα μπουλόνι» δεν πρόσθεσε η κυβέρνηση