▸Μιλώντας την Πέμπτη σε κεντρικό δελτίο ειδήσεων, ο αντιπρόεδρος του ΕΟΔΥ προειδοποίησε ότι «το δεύτερο κύμα της πανδημίας ίσως θα είναι ακόμη μεγαλύτερο». Και πώς σκοπεύει η κυβέρνηση και ο ΕΟΔΥ να αντιμετωπίσει τα νέα ύποπτα κρούσματα; Όχι πάντως με μόνιμες προσλήψεις. Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, ο ΕΟΔΥ ζητά και άλλους γιατρούς με δελτίο παροχής υπηρεσιών για το νέο κορονοϊό. Προφανώς, σύμφωνα με τις προτεραιότητες της κυβέρνησης, μόνιμες προσλήψεις χρειάζονται κυρίως τα ΜΑΤ και η ομάδα «Δράση»!
ΑΝΤΑΡΣΥΑ: Πραγματοποιήθηκε η συνδιάσκεψη Θεσσαλονίκης – Κ. Μακεδονίας – Η απόφαση
Με επιτυχία πραγματoποιήθηκε την Κυριακά 21 Ιουνίου, στο κτίριο της ΕΔΟΘ, η συνδιάσκεψη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ για τις περιοχές Θεσσαλονίκης - Κ. Μακεδονίας. Η απόφαση...
ΣυνεχίστεDetails
















