Εφημερίδα ΠΡΙΝ

Για την αντικαπιταλιστική ανατροπή
και την κομμουνιστική απελευθέρωση

  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Εφημερίδα ΠΡΙΝ
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Αρχική Πολιτισμός Θέατρο

Έβελυν Ασουάντ: Επίκαιρη όσο ποτέ η ανυπακοή της Αντιγόνης

01/12/2019
σε Θέατρο, Πολιτισμός, Συνεντεύξεις
Έβελυν Ασουάντ:  Επίκαιρη όσο ποτέ η ανυπακοή της Αντιγόνης
Κοινοποίηση στο FacebookΚοινοποίηση στο TwitterΑποστολή σε Email

«Σε όλες τις σύγχρονες κοινωνικές ομάδες είναι πολύ πιθανό να υπάρχει ένας υπερφίαλος εξουσιαστής που προσπαθεί να επιβάλλει με αλαζονεία νόμους, ήθη και απόψεις και ένας επαναστάτης εξουσιαζόμενος που εκπροσωπεί το κατά συνείδηση δίκαιο», σημειώνει η ηθοποιός Έβελυν Ασουάντ μιλώντας στο Πριν για την παράσταση «Αντιγόνη», η οποία  έχει ανέβει στο θέατρο Άττις.

 

Σε κοινέςΚατηγορίες

H Eurovision ως «κολυμβήθρα του Σιλωάμ»

Στη Θεσσαλονίκη στοχοποιήθηκε το ξέπλυμα της γενοκτονίας όχι ο Εβραϊσμός

Συνέντευξη στον Δ. Τζιαντζή

Οι περισσότεροι ήρθαμε σε επαφή με την ιστορία της Αντιγόνης στο σχολείο, πόσο διαφορετική είναι η δική σας θεατρική προσέγγιση;

Στο βιβλίο του λυκείου γίνεται σταδιακή μελέτη του αρχαίου κειμένου μέσα σε ένα πλαίσιο πολλών διδακτικών ωρών. Ξεκινάει με μία θεώρηση που αφορά το δράμα, την τραγωδία και γενικότερα το θέατρο της εποχής και συνεχίζει με την ανάλυση κάθε στίχου του αρχαίου κειμένου. Δυστυχώς με τον τρόπο που το εκπαιδευτικό σύστημα ορίζει το πώς μεταλαμπαδεύεται η γνώση στους μαθητές, δεν αφήνει περιθώρια να κατανοηθούν τα νοήματα που κρύβονται μέσα σε αυτό το βαθιά φιλοσοφικό έργο. Στην καλύτερη περίπτωση μαθαίνεται η ιστορία, και εντυπώνονται στη συνείδηση των μαθητών κάποιες βασικές ιδέες. Εμείς μελετήσαμε την Αντιγόνη ως μια τραγωδία για την διεκδίκηση της ζωής. Ο θάνατος που διαπερνά το έργο είναι μια ελπίδα αλλαγής, ένα σημείο επανεκκίνησης, μία προσδοκία γέννησης στο σκοτάδι. Η τραγωδία μας προσκαλεί σε μια ριζική αναθεώρηση των αξιών της ζωής. Φέρνουμε τον θεατή σε επαφή με την ηθική, που πηγάζει από αυτή την αλληλουχία των τραγικών γεγονότων.

Το έργο αγγίζει πολλά μεγάλα θέματα όπως ο έρωτας, η εξουσία, ο θάνατος, η μνήμη, ο πόλεμος, η προδοσία, η θρησκεία. Μπορεί ο θεατής να τα αφομοιώσει όλα ή χρειάζεται να εστιάσει η παράσταση σε ορισμένες πλευρές;

Όλες αυτές οι έννοιες που αναφέρατε θίγονται και ενυπάρχουν στο έργο ως αντικατοπτρισμός της κοινωνίας κάθε εποχής. Όταν η, σε βάθος, μελέτη του υλικού το αφήνει ελεύθερο να αναπνεύσει, τότε όλα αυτά αναδύονται και φωτίζονται χωρίς εκβιασμούς. Η κάθαρση στο τέλος εμπεριέχει την ιδέα ότι κανένας άνθρωπος δεν αποτελεί ιδανικό ον. Έχουμε όλοι αδυναμίες που καθορίζουν την ύπαρξή μας και την προσαρμογή μας στο σύνολο. Πιστεύω πως όλα τα θέματα αφομοιώνονται, διότι αποτελούν κομμάτια της ανθρώπινής ταυτότητας, βρίσκονται βαθιά εντυπωμένα στη συνείδησή μας και με κάθε ευκαιρία τα ανακαλούμε για να τα αναθεωρήσουμε.

Τι συμβολίζουν στην εποχή μας η ανυπακοή της Αντιγόνης, ο εξουσιαστής Κρέοντας και η διστακτική Ισμήνη;

Η αρχική βούληση του Κρέοντα ήταν η εφαρμογή των νόμων της πόλης κράτους που εκπροσωπούσε. Η εμμονή στην επιβολή τους όμως σε συνδυασμό με τη δύναμη της εξουσίας, τον οδήγησε τελικά στην αλαζονική και απόλυτη συμπεριφορά του. Συμβολίζει λοιπόν την κατάχρηση της εξουσίας για την επιβολή μίας ιδέας, ανεξάρτητα από το ανθρώπινο κόστος. Με αφορμή αυτό θα ήθελα να αναφερθώ και σε μία ακόμη πτυχή του έργου. Η τραγωδία γράφτηκε σε μία περίοδο που η κοινωνία στην αρχαία Ελλάδα ήταν απόλυτα ανδροκρατούμενη. Οι άντρες καθόριζαν ποιες ήταν οι αρετές των γυναικών και ποιοι νόμοι και κανόνες διείπαν τη θέση τους στην κοινωνία. Μέσα από αυτό το πρίσμα, τα τρία αυτά πρόσωπα όπως τα χαρακτηρίσατε αποτελούν σύμβολα των κοινωνικών προτύπων της πόλης κράτους, με την Αντιγόνη να προσβάλει με την ανυπακοή της το κοινωνικό κατεστημένο, τον Κρέοντα να συμβολίζει εκτός από την αλαζονική χρήση της εξουσίας, κάθε άντρα που εξουσιάζει μία ή περισσότερες γυναίκες ορίζοντας σύμφωνα με τα δικά του «θέλω» την ύπαρξη τους στη ζωή, και τέλος τη διστακτική Ισμήνη η οποία σε πρώτο επίπεδο ενέχει την τυπική συμπεριφορά των γυναικών της εποχής, στο τέλος όμως κάνει την υπέρβαση και συντάσσεται με την αδερφή της. Εδώ να τονίσω και το πόσο προχωρημένη ήταν η σκέψη του Σοφοκλή το 442 π.Χ., διότι μέσα από το κείμενό του έθιξε και ένα πολύ σοβαρό ζήτημα κοινωνικού ρατσισμού, βαθιά ριζωμένου στη συλλογική συνείδηση, όντας ο ίδιος άντρας. Το θλιβερό βέβαια είναι το πόσο επίκαιρο παραμένει αυτό το καθεστώς 2.500 χρόνια μετά την γραφή του έργου. Η γυναίκα εξακολουθεί να είναι σε πολλές κοινωνίες πολίτης δεύτερης κατηγορίας και σε ορισμένα φονταμενταλιστικά κράτη να στερείται τις βασικές ανθρώπινες ελευθερίες, με κίνδυνο να θανατωθεί για παραπτώματα που είναι το λιγότερο παράλογα στον δυτικό κόσμο. Ελπίζω ότι το ταξίδι του έργου στον χρόνο να συνεχίσει να καλλιεργεί τις συνειδήσεις, και να συμβάλει ακόμη και στην ολική εξάλειψη αυτών των φαινομένων.

Ο θάνατος που διαπερνά το έργο είναι μια ελπίδα αλλαγής, ένα σημείο επανεκκίνησης, μία προσδοκία γέννησης στο σκοτάδι

Πιστεύετε ότι και σήμερα υπάρχουν «Αντιγόνες» και «Κρέοντες» που συγκρούονται;

Σε όλες τις σύγχρονες κοινωνικές ομάδες είναι πολύ πιθανό να υπάρχει ένας υπερφίαλος εξουσιαστής, που προσπαθεί να επιβάλλει με αλαζονεία νόμους, ήθη και απόψεις, και ένας επαναστάτης εξουσιαζόμενος που εκπροσωπεί το κατά συνείδηση δίκαιο και έρχεται σε ρήξη με το θετό δίκαιο και την μέσω αυτού επιβαλλόμενη ηθική. Σε ένα δεύτερο επίπεδο η ταύτιση του καθενός από εμάς με αυτά τα δύο πρόσωπα είναι αναπόφευκτη, γιατί όλοι ενέχουμε πτυχές από τον ψυχισμό τους.

Η παράσταση παίζεται αμέσως μετά από έναν πόλεμο που αποτελεί μια μόνιμη οπτική στις παραστάσεις της Ομάδας Μηδέν. Πόσο επηρεάζουν τις ζωές μας τα τύμπανα πολέμου που ηχηρά ακούγονται στη γειτονιά μας;

Είναι πολύ στενάχωρο σήμερα στην εποχή της πληροφορίας και της πολιτισμικής κορύφωσης να νιώθουμε φόβο για μία ενδεχόμενη πολεμική σύρραξη. Η τρομοκρατία αυτή βέβαια είναι συνήθως στοχευμένη, και έχει ως απώτερο σκοπό να δημιουργήσει το περιβάλλον για την εύκολη χειραγώγηση της κοινής γνώμης, και σε μεγαλύτερο βάθος να δικαιολογήσει τις ιμπεριαλιστικές βλέψεις κάποιων πολιτικών που εξυπηρετούν τα συμφέροντα της βιομηχανίας των όπλων και των πολυεθνικών γενικότερα. Πρέπει να μείνουμε όλοι ανεπηρέαστοι από αυτές τις εκφοβιστικές μεθόδους, και να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για ένα καλύτερο αύριο και μία αλτρουιστική κοινωνία.

 

 

 

 

 

 

 

Αντιγόνη

Ομάδα Μηδέν

 

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ επιτυχημένη παρουσίαση της παράστασης στο θέατρο Άττις-Νέος Χώρος (άνοιξη 2019) αλλά και έπειτα από την θερμή ανταπόκριση του κοινού κατά την καλοκαιρινή της περιοδεία η Αντιγόνη του Σοφοκλή επιστρέφει στον κλειστό χώρο της αρχικής της παρουσίασης για ένα νέο κύκλο παραστάσεων, από το Σάββατο 9 Νοεμβρίου. Η παράσταση είναι το αποτέλεσμα πολύμηνου εργαστηρίου πάνω στην αρχαία τραγωδία, που ξεκίνησε τον Οκτώβρη του 2018. Για τις ανάγκες της ερευνητικής διαδικασίας και της παράστασης δημιουργήθηκε νέα μετάφραση από τον Δημήτρη Δημητριάδη. «Η Τραγωδία, παιδί και μήτρα της Φιλοσοφίας και της Δημοκρατίας, είναι θέατρο καθολικής αμφισβήτησης. Μας προσκαλεί σε μια ριζική επαναξιολόγηση όλων των αξιών της ζωής, με το βλέμμα στραμμένο στον ενεργό και χειραφετημένο πολίτη σε διαρκή εγρήγορση», σημειώνει μεταξύ άλλων στο σημείωμά του ο σκηνοθέτης της παράστασης Σάββας Στρούμπος. Η παράσταση θα παρουσιάζεται από Πέμπτη έως Κυριακή, μέχρι τις 31 Ιανουαρίου 2020 στις 8.30 μ.μ., στο θέατρο Άττις-Νέος Χώρος (Λεωνιδίου 12 πλησίον μετρό Μεταξουργείου). Το Πριν είναι χορηγός επικοινωνίας της παράστασης και στη σελίδα 10 μπορείτε να βρείτε ειδικό εκπτωτικό κουπόνι με την επίδειξη του οποίου στο ταμείο του θεάτρου θα μπορέσετε να παραλάβετε δύο εισιτήρια στην τιμή του ενός.

 

Παίζουν οι ηθοποιοί: Έβελυν Ασουάντ, Κωνσταντίνος Γώγουλος, Έλλη Ιγγλίζ, Ανδρομάχη Φουντουλίδου, Γιάννης Γιαραμαζίδης, Ρόζυ Μονάκη, Στέλιος Θεοδώρου-Γκλίναβος.

 

Μετάφραση: Δημήτρης Δημητριάδης, σκηνοθεσία: Σάββας Στρούμπος.

Τιμή εισιτηρίων: 15 ευρώ κανονικό, μειωμένο: 10 ευρώ. Πληροφορίες: 2103225207.

 

 

Ετικέτες: πρωτοσέλιδο
ΚοινοποίησεTweetΑποστολή
Προηγούμενο

Διαβάστε στο Πριν αυτής της Κυριακής 1 Δεκεμβρίου

Επόμενο

«Δολοφονία» της δημοσιογραφίας, δολοφονίες δημοσιογράφων

Σχετίζεται με Άρθρα

Γράμμα από Βρετανία

Γράμμα από Βρετανία
από Χρίστος Κρανάκης
17/05/2025
0

Η κυβέρνηση των Εργατικών ανακοίνωσε την κατάργηση του ημι-κρατικού οργανισμού NHS England, που φτιάχτηκε το 2012 από την κυβέρνηση του Συντηρητικού Κάμερον με σκοπό...

ΣυνεχίστεDetails

Καλοκαιρινοί εκβιασμοί και απειλητικά «ραβασάκια» από την κυβέρνηση για την αξιολόγηση

Καλοκαιρινοί εκβιασμοί και απειλητικά «ραβασάκια» από την κυβέρνηση για την αξιολόγηση
από Δημήτρης Τζιαντζής
06/08/2024
0

Παράνομες εντολές ενώ οι εργαζόμενοι βρίσκονται σε άδεια και τα σχολεία είναι κλειστά Παρά την απεργία-αποχή που έχουν κηρύξει οι συνδικαλιστικές οργανώσεις των εκπαιδευτικών...

ΣυνεχίστεDetails
Επόμενο
«Δολοφονία» της δημοσιογραφίας, δολοφονίες δημοσιογράφων

«Δολοφονία» της δημοσιογραφίας, δολοφονίες δημοσιογράφων

Από την άμεση ζωντανή δημοκρατία των συλλόγων, στην κάλπικη ηλεκτρονική ψηφοφορία της κυβέρνησης

Από την άμεση ζωντανή δημοκρατία των συλλόγων, στην κάλπικη ηλεκτρονική ψηφοφορία της κυβέρνησης

«Απόβαση» ΗΠΑ στην Ελλάδα

«Απόβαση» ΗΠΑ στην Ελλάδα

Διώξεις αγωνιστών για την υπεράσπιση των Αγράφων

Διώξεις αγωνιστών για την υπεράσπιση των Αγράφων

Φύλλο 17-18.5

Μαύρο στη ΔΑΠ, δυνατότητες για την Attack στις φοιτητικές εκλογές

Ρατσιστικά τείχη και απελάσεις εξπρές

Ανατρεπτική απάντηση στην περίεργη εποχή

Πολιτικό γεγονός το Φεστιβάλ Αναιρέσεις

Πλήρη Περιεχόμενα

Ανάλυση

Απαιτείται ρήξη με τους πυλώνες του συστήματος
Ανάλυση

Απαιτείται ρήξη με τους πυλώνες του συστήματος

από Γιάννης Ελαφρός
20/05/2025

Ατζέντα

ΚΕΔΔΑ: Να αθωωθούν οι συλληφθέντες-συλληφθείσες στο ΕΜΠ στις 13/11/2020
Ατζέντα

ΚΕΔΔΑ: Να αθωωθούν οι συλληφθέντες-συλληφθείσες στο ΕΜΠ στις 13/11/2020

20/05/2025
Φεστιβάλ: Μαρξισμός 2025- 22, 23, 24, 25 Μάη, Νομική Αθήνα
Ατζέντα

Φεστιβάλ: Μαρξισμός 2025- 22, 23, 24, 25 Μάη, Νομική Αθήνα

20/05/2025
Ατζέντα 17.05
Ατζέντα

Ατζέντα 17.05

17/05/2025

Διεθνή

Επίκαιρο αντιφασιστικό μήνυμα από το Μαουτχάουζεν
Διεθνή

Επίκαιρο αντιφασιστικό μήνυμα από το Μαουτχάουζεν

από Κυριάκος Νασόπουλος
20/05/2025

Αφιέρωμα

Το πραγματικό σύστημα και τα «αντισυστημικά» κόμματα
Κίνηση Ιδεών

Το πραγματικό σύστημα και τα «αντισυστημικά» κόμματα

Δημήτρης Γρηγορόπουλος Το τελευταίο διάστημα με αφορμή το έγκλημα των Τεμπών η ΝΔ έχει κηρύξει τον πόλεμο στα «αντισυστημικά» κόμματα. ...

22/05/2025
Σύνταγμα: Η μεγαλύτερη συγκέντρωση αλληλεγγύης στην Παλαιστίνη-Στοπ τώρα στην ισραηλινή κτηνωδία (βίντεο)
Πολιτική

Σύνταγμα: Η μεγαλύτερη συγκέντρωση αλληλεγγύης στην Παλαιστίνη-Στοπ τώρα στην ισραηλινή κτηνωδία (βίντεο)

Χιλιάδες διαδηλωτές έχουν κατακλύσει το Σύνταγμα και το χώρο μπροστά στη Βουλή το απόγευμα της Τετάρτης στη μεγαλύτερη διαδήλωση αλληλεγγύης ...

21/05/2025
Εξετάσεις «Pisa»: «Ντόμινο» αγωνιστικών ακυρώσεων στα σχολεία
Εκπαίδευση

Δράσεις στα σχολεία ενάντια στις εξετάσεις PISA την Πέμπτη 22/5

▸Με στάσεις εργασίας και συγκεντρώσεις έξω από τα σχολεία-εξεταστικά κέντρα απαντούν στις 22/5 ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ σε όλη τη χώρα, ...

21/05/2025
Θεσσαλονίκη: Η ΔΕΘ να γίνει Μητροπολιτικό Πάρκο
Πόλη - Δήμοι / Περιφέρειες

Θεσσαλονίκη: Η ΔΕΘ να γίνει Μητροπολιτικό Πάρκο

Γιώργος Σμυρλής* ▸Πρωτοβουλία της Πόλης Ανάποδα για τη διεξαγωγή τοπικού δημοψηφίσματος Στη Θεσσαλονίκη τον τελευταίο καιρό συζητιέται έντονα το μέλλον ...

21/05/2025
Συγκέντρωση αλληλεγγύης στην Παλαιστίνη και απάντησης στην ισραηλινή κτηνωδία την Τετάρτη 21/5 στις 7 μ.μ. στο Σύνταγμα
Κίνημα

Συγκέντρωση αλληλεγγύης στην Παλαιστίνη και απάντησης στην ισραηλινή κτηνωδία την Τετάρτη 21/5 στις 7 μ.μ. στο Σύνταγμα

Σε άμεση κινητοποίηση καλούν οι Παλαιστινιακές συλλογικότητες και οργανώσεις, καθώς το κράτος-δολοφόνος του Ισραήλ έχει ανακοινώσει νέα φονική εισβολή μέσα ...

21/05/2025
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Facebook Instagram Twitter Youtube RSS

Εβδομαδιαία πολιτική εφημερίδα ΠΡΙΝ

Κυκλοφορεί όλο το Σαββατοκύριακο

Αναζητείστε την στα περίπτερα

Συνδρομές και ενισχύσεις

Δικαιούχος: Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες «Πριν»

ALPHA BANK Αρ. Λογαριασμού: 260002002006023
IBAN: GR1801402600260002002006023

Τρόποι επικοινωνίας

Τηλ. 2108227949

Email: ipringr@gmail.com
Κλεισόβης 9, πλησίον Κάνιγγος, 10677 Αθήνα

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
  • Αρχική
  • Κύρια Θέματα
  • Επικαιρότητα
  • Πολιτική
  • Κοινωνία
  • Διεθνή
  • Πολιτισμός
  • Θεωρία
  • Στήλες – Άρθρα
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
  • Αριστερό Εξτρέμ

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση cookies. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.