Εφημερίδα ΠΡΙΝ

Για την αντικαπιταλιστική ανατροπή
και την κομμουνιστική απελευθέρωση

  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Εφημερίδα ΠΡΙΝ
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Αρχική Στήλες - Άρθρα Η Άλλη Όψη

Συνταγματικά προνόμια στη… συντεχνία των εφοπλιστών

18/12/2018
σε Η Άλλη Όψη
Συνταγματικά προνόμια στη… συντεχνία των εφοπλιστών
Κοινοποίηση στο FacebookΚοινοποίηση στο TwitterΑποστολή σε Email

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

Φοροασυλία 60 χρόνια

Σε κοινέςΚατηγορίες

Ισχυρή Attack στα ΑΕΙ για να ρίξουμε σινιάλο ανατροπής

Απεργία 9 Απρίλη: Χιλιάδες στον δρόμο για δικαιοσύνη και αξιοπρεπή ζωή

Πριν λίγες μέρες ανακοινώθηκε από την ελληνική Βουλή ότι συγκροτήθηκε η ομάδα από 46 βουλευτές που θα μετέχουν στην Ειδική Επιτροπή για την αναθεώρηση του Συντάγματος. Πουθενά όμως δε διαφάνηκε η πρόθεση, έστω να «μπει χέρι» στην προκλητική φοροασυλία των εφοπλιστών, που πληρώνουν μόλις τα… μισά σε σχέση με τη φορολόγηση των ναυτεργατών τους!

Κι όμως, οι Έλληνες εφοπλιστές που διαπρέπουν σε παγκόσμιο επίπεδο, υπερφαλαγγίζοντας ακόμα και τους Γερμανούς ανταγωνιστές τους. Όχι μόνο στις παραδοσιακές μπίζνες της μεταφοράς πετρελαίου ή χύδην υλικών, αλλά και σε νέα πεδία όπως για παράδειγμα το υγροποιημένο φυσικό αέριο LNG. Η χρήση LNG είναι ανερχόμενη και θεωρείται ως μια από τις πλέον επικερδείς δραστηριότητες, ειδικά καθώς χρησιμοποιείται κυρίως από τις ΗΠΑ για την μεταφορά αμερικανικού φυσικού αερίου (μέσω fracking). Για παράδειγμα, για μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου μέσω του Ειρηνικού στην Ασία μια πλοιοκτήτρια εταιρεία ζητά ημερησίως 190.000 δολάρια, ενώ σύμφωνα με τη Vessels Value, για το ύψος μίσθωσης αυτών των πλοίων, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, τα ποσοστά έχουν πενταπλασιαστεί.

Στις θαλάσσιες μεταφορές του LNG, όπως παραδέχεται η γερμανική Welt, οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν επιτύχει ακόμα και την εκτόπιση παραδοσιακά ισχυρών ναυτιλιακών δυνάμεων, όπως η Γερμανία! Μάλιστα πλέον θεωρείται ότι η Γερμανία ως χώρα εισαγωγής LNG θα εξαρτάται από τις δυνατότητες και την επιχειρηματική στρατηγική κυρίως των Ελλήνων εφοπλιστών, οι οποίοι είναι πολλά βήματα μπροστά ή καλύτερα, πολλά πλοία μπροστά! Δεν είναι τυχαίο ότι κάθε δεύτερο δεξαμενόπλοιο που παραγγέλλεται σε ναυπηγεία της Ασίας ανήκει σε Έλληνες πλοιοκτήτες. Συγκεκριμένα, από τις 66 παραγγελίες οι 33 γίνονται από Έλληνες αγοραστές, ενώ για το τρέχον έτος οι Έλληνες εφοπλιστές υπέγραψαν παραγγελίες ύψους 9 δισ. δολαρίων για τάνκερ LNG.

 

Συνταγματικά προνόμια στη… συντεχνία των εφοπλιστών

Στο ελληνικό σύνταγμα του 1952 για πρώτη φορά συμπεριλήφθηκε διάταξη που όριζε ότι «νόμος εφάπαξ εκδιδόμενος θέλει ρυθμίσει την προστασία των εκ της αλλοδαπής εισαγομένων προς τοποθέτηση στη χώρα κεφαλαίων». Σε εκτέλεση της συνταγματικής αυτής επιταγής εκδόθηκε το σκανδαλωδώς ευνοϊκό προς τους ξένους επενδυτές Ν.Δ. 2685/53, που μαζί με τον νεότερο νόμο 27/75 «περί φορολογίας πλοίων επιβολής εισφοράς προς ανάπτυξη της Εμπορικής Ναυτιλίας εγκαταστάσεως αλλοδαπών Ναυτιλιακών επιχειρήσεων και ρυθμίσεως συναφών θεμάτων», έχουν διαμορφώσει ένα σχεδόν… ανύπαρκτο φορολογικό πλαίσιο για το «καμάρι» του ελληνικού καπιταλισμού, το εφοπλιστικό κεφάλαιο.

Το Ν.Δ. 2687/53 καθώς και ο νεότερος ν. 27/75 με τον οποίο καθορίζεται η φορολόγηση του εφοπλιστικού κεφαλαίου είναι νόμοι αυξημένης τυπικής ισχύος. Δηλαδή υπερισχύουν κάθε νόμου και/ή υπουργικής απόφασης, έχουν την ίδια ισχύ με το Σύνταγμα και συνεπώς δεν μπορούν να καταργηθούν από κανέναν άλλο νόμο παρά μόνο από συντακτική Βουλή που θα τροποποιεί το Σύνταγμα. Στις προγραμματικές διακηρύξεις του κυβερνώντος ΣΥΡΙΖΑ περιλαμβάνεται η θέση για κατάργηση της συνταγματικής κατοχύρωσης της φοροασυλίας των εφοπλιστών (57 φοροαπαλλαγές). Αλλά όπως όλα δείχνουν, τίποτα δεν πρόκειται να κινηθεί προς την κατεύθυνση αμφισβήτησης της παντοκρατορίας των εφοπλιστών που διαπρέπουν παγκοσμίως πατώντας στη στυγνή εκμετάλλευση των ναυτεργατών αλλά και στην φορολογική ασυδοσία που έχει εξασφαλίσει για πάρτη τους το ελληνικό κράτος εφόρμησής τους!

Ας δούμε όμως με αριθμούς τι ακριβώς συμβαίνει. Σύμφωνα με την Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ), που βασίζεται σε επίσημα στοιχεία του Γενικού Λογιστηρίου του κράτους, η προβλεπόμενη και μοναδική φορολογία των εφοπλιστών, η οποία υπολογίζεται και καταβάλλεται επί της χωρητικότητας των πλοίων (κόροι ολικής χωρητικότητας) για το έτος 2016, ανήλθε μόλις σε 27 εκατ. ευρώ, όταν τον ίδιο χρόνο η συνεισφορά των ναυτεργατών ήταν 56 εκατ. δηλαδή ακριβώς η διπλάσια!

Πρόκειται λοιπόν για ένα τεράστιο κοινωνικό, οικονομικό και πολιτικό σκάνδαλο το γεγονός ότι εργάτες, αυτοαπασχολούμενοι, συνταξιούχοι υποβάλλονται σε φορολογική αφαίμαξη διαρκείας, όταν με ευλάβεια διατηρείται η πρωτοφανής φορολογική ασυδοσία των εφοπλιστών, μέσω ενός αποικιοκρατικού νόμου, εδώ και δεκαετίες. Στα 30 άρθρα του, ο 27/75 περιλαμβάνει περισσότερες από 57 σκανδαλώδεις φοροαπαλλαγές.

Συγκεκριμένα, απαλλάσσονται: Από οποιοδήποτε φόρο, εισοδήματος τα κέρδη που προκύπτουν από την εκμετάλλευση των πλοίων. Από κάθε φορολογία, η υπεραξία που μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε από την πώληση κάποιου πλοίου είτε από την είσπραξη ασφαλιστικής αποζημίωσης είτε από άλλη αιτία. Από φόρο εισοδήματος, το ποσό των καθαρών κερδών ή μερισμάτων κάθε ημεδαπής ή αλλοδαπής εταιρείας. Από την φορολογία, πλοία Α΄ κατηγορίας, είτε ναυπηγημένα στην Ελλάδα είτε πλοία που υφίστανται επισκευές και οι δαπάνες για αυτές καλύπτονται με εισαγωγή συναλλάγματος. Από φόρο πλοία Β΄ κατηγορίας, και φορτηγά ηλικίας μικρότερης των 10 ετών. Από κάθε φόρο, τέλος, εισφορά ή κράτηση, το εισόδημα που δημιουργείται από την εκμετάλλευση πλοίου στο εξωτερικό, ή που αποκτάται από εταιρείες χαρτοφυλακίου που κατέχουν αποκλειστικά μετοχές εταιρειών πλοιοκτητριών που βρίσκονται υπό ελληνική σημαία. Από φόρο κληρονομιάς, πλοία χωρητικότητας άνω των 1.500 κόρων. Από φόρο μεταβίβασης η εκποίηση: α) των επιβατηγών πλοίων, β) των πλοίων που είναι άνω των 500 και μέχρι 3.000 κόρων και τα οποία προχωρούν σε εκποίηση ολόκληρου του πλοίου ή μεριδίων του. Από τον ειδικό φόρο κατανάλωσης, τα ενεργειακά προϊόντα τα οποία παραλαμβάνονται για να χρησιμοποιηθούν ως καύσιμα για τη ναυσιπλοΐα στα ύδατα της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένης και της επαγγελματικής αλιείας. Από φόρο, τέλη χαρτοσήμου και από κάθε άλλη επιβάρυνση οι τόκοι, οι προμήθειες και οι εργασίες σε συνάλλαγμα ναυτιλιακών τραπεζών και τα ναυτιλιακά ομολογιακά δάνεια. Από ΦΠΑ, οι παραδόσεις και εισαγωγές πλοίων ή άλλων πλωτών μέσων για εμπορική ή άλλη εκμετάλλευση με εξαίρεση τα σκάφη ιδιωτικής χρήσης που προορίζονται για αναψυχή ή αθλητισμό.

Επιπλέον οι εφοπλιστές απαλλάσσονται του ΦΠΑ των αγορών στην Ελλάδα, προϊόντων που προορίζονται για τις τροφοδοσίες των πλοίων τους. Είναι γνωστό στην Ακτή Μιαούλη ότι ακόμη και τα πάγια έξοδα για γραφικά, χαρτικά φορτώνονται στα έξοδα των πλοίων. Απαλλάσσονται ακόμη και από τους ειδικούς φόρους κατανάλωσης στα ποτά και τα καπνικά είδη. Τέλος οι εφοπλιστές απολαμβάνουν ένα ακόμα σκανδαλώδες προνόμιο. Το αφορόλογητο ναυτιλιακό πετρέλαιο, το οποίο σε μεγάλο βαθμό καταλήγει στο λαθρεμπόριο καυσίμων που λυμαίνονται διάφορα παράνομα κυκλώματα, με αποτέλεσμα το ελληνικό δημόσιο να έχει κάθε χρόνο απώλεια εσόδων γύρω στο 1 δισ. ευρώ.

Στην πράξη οι εφοπλιστές έχουν πλήρη φορολογική ασυλία, με εξαίρεση ένα συμβολικό παράβολο, ύψους 1 δολάριο τον κόρο (ο λεγόμενος tonnage tax), ανεξάρτητα από τα κέρδη εκμετάλλευσης του πλοίου. Η εθελοντική αποδοχή πληρωμής, ενός πρόσθετου φόρου που θεσπίστηκε το 2014, έχει προσωρινό χαρακτήρα. Παρ’ ότι ξεκίνησε ως υποχρεωτικός (Ν.4223/13), η κυβέρνηση Σαμαρά τον μετέτρεψε σε οικειοθελή εισφορά των εφοπλιστών.

Σύμφωνα με την ΠΕΝΕΝ, με στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών, για την περίοδο 2014-2017 το ελληνικό δημόσιο έχει εισπράξει μόνο το 1/5 της εθελοντικής εισφοράς που συμφωνήθηκε να πληρώσουν οι εφοπλιστές, δηλαδή 85 εκατ. ευρώ ενώ η συμφωνία αφορούσε το ποσό των 420 εκατ. ευρώ την τετραετία 2014-2017. Μάλιστα πολλοί… καρμίρηδες εφοπλιστές απαιτούν ακόμα και διακανονισμό πληρωμής σε 6 ή 12 δόσεις!

Να θυμίσουμε ότι η… συντεχνία των εφοπλιστών «ξεσηκώθηκε» στο αρχικό σχέδιο για υποχρεωτική έκτακτη εισφορά και με εκβιασμούς πέτυχε να μετατραπεί σε… εθελοντική. Είναι τόσο κραυγαλέα η προνομιακή αντιμετώπιση των εφοπλιστών από το ελληνικό αστικό κράτος, που μέχρι και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού έχει κάνει λόγο για άνιση φορολογική μεταχείριση των ελλήνων εφοπλιστών εντός της ΕΕ, ενδιαφερόμενη βεβαίως όχι για τον ελληνικό λαό, αλλά για τους ευρωπαίους ανταγωνιστές των εφοπλιστών «μας». Εξ ού και η απόπειρα των Βρυξελλών «για φορολόγηση μερισμάτων από τις ναυτιλιακές εταιρίες», που απέκρουσαν από κοινού η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών και η τότε κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου. Όμως και η σημερινή συγκυβέρνηση Τσίπρα – Καμμένου, καθώς και όσοι πέρασαν από το αρμόδιο υπουργείο (Δρίτσας, Κουρουμπλής, Κουβέλης), συνεχίζουν να δίνουν μάχη στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού για να μην «πειραχτεί» το απεχθές και βαθύτατα αντικοινωνικό καθεστώς της φοροασυλίας των εφοπλιστών. Δε χάνουν δε ευκαιρία να πλέκουν το… εγκώμιο της εφοπλιστικής επιχειρηματικότητας και ταυτόχρονα με την πολιτική τους να επισφραγίζουν την αδιατάρακτη συμμαχία και σύμπλευση με το εφοπλιστικό κατεστημένο!

Κι όμως , επί «αριστερής» διακυβέρνησης, οι εφοπλιστές δεν έχουν καταβάλλει εισφορές ύψους 335 εκατ. ευρώ, όταν την ίδια περίοδο αυξάνουν εντατικά τον αριθμό των πλοίων και την κερδοφορία τους και παγιώνουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο τους στην διεθνή ναυτιλία. Έχουν δε επιβάλει σε ελληνικά και ελληνόκτητα πλοία, το μοντέλο της μαύρης ανασφάλιστης και χαμηλόμισθης εργασίας, παρά το ότι έχουν τις χαμηλότερες δαπάνες για την κοινωνική ασφάλιση. Το αίτημα της κατάργησης της συνταγματικά προστατευόμενης φοροασυλίας των εφοπλιστών είναι περισσότερο από ποτέ ώριμο και κοινωνικά αναγκαίο!

 

Κατάργηση συνταγματικά προστατευόμενης φοροασυλίας των εφοπλιστών

ΚοινοποίησεTweetΑποστολή
Προηγούμενο

Το σχέδιο των φασιστών ηττήθηκε στα σχολεία!

Επόμενο

Κατάργηση συνταγματικά προστατευόμενης φοροασυλίας των εφοπλιστών

Σχετίζεται με Άρθρα

Σχόλιο της νΚΑ για τα αποτελέσματα των φοιτητικών εκλογών 2025

Σχόλιο της νΚΑ για τα αποτελέσματα των φοιτητικών εκλογών 2025
από Δημήτρης Τζιαντζής
15/05/2025
0

Όπως σημειώνει η νΚΑ για το αποτέλεσμα των φοιτητικών εκλογών της 14ης Μάη η σπουδάζουσα νεολαία «μαύρισε» για μια ακόμη χρονιά την κυβερνητική παράταξη...

ΣυνεχίστεDetails

ΑΝΤΑΡΣΥΑ: Το «πόρισμα» Καρώνη ξεπλένει την κυβέρνηση των δολοφόνων

ΑΝΤΑΡΣΥΑ: Το «πόρισμα» Καρώνη ξεπλένει την κυβέρνηση των δολοφόνων
από Δημήτρης Τζιαντζής
14/05/2025
0

Ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ για το πόρισμα του Δημήτρη Καρώνη που χρειάστηκε 14 ολόκληρους μήνες για να πει ότι...υπάρχει «υψηλό ενδεχόμενο» τα έλαια σιλικόνης να...

ΣυνεχίστεDetails
Επόμενο
Κατάργηση συνταγματικά  προστατευόμενης φοροασυλίας  των εφοπλιστών

Κατάργηση συνταγματικά προστατευόμενης φοροασυλίας των εφοπλιστών

«Κυνηγούν» τον Αρχιστράτηγο του Χίτλερ στη Μυτιλήνη και τον τιμούν στο Πεντάγωνο!

«Κυνηγούν» τον Αρχιστράτηγο του Χίτλερ στη Μυτιλήνη και τον τιμούν στο Πεντάγωνο!

Σχόλια στο ημίφως 16.12

Σχόλια στο ημίφως 16.12

Προσλήψεις μόνιμων και όχι «επικουρικών» στο ΕΣΥ

Προσλήψεις μόνιμων και όχι «επικουρικών» στο ΕΣΥ

Φύλλο 10-11.5

Ένας χρόνος χωρίς τον Σπύρο Χαϊκάλη

Ισχυρή Attack για μήνυμα ανατροπής

Συγκίνηση κι έμπνευση στη Μακρόνησο

Η καπιταλιστική «ταυτότητα» της Ρωσίας του Πούτιν

Πλήρη Περιεχόμενα

Ανάλυση

Ρωσία: Ιμπεριαλιστική χώρα, με σκληρή εκμετάλλευση
Ανάλυση

Ρωσία: Ιμπεριαλιστική χώρα, με σκληρή εκμετάλλευση

από Γιάννης Ελαφρός
13/05/2025

Ατζέντα

Εκδήλωση σήμερα 12/5 για Παλαιστίνη , με τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Μετώπου για Ειρήνη και Ισότητα και βουλευτή του ΚΚ Ισραήλ
Ατζέντα

Εκδήλωση σήμερα 12/5 για Παλαιστίνη , με τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Μετώπου για Ειρήνη και Ισότητα και βουλευτή του ΚΚ Ισραήλ

12/05/2025
Παρουσίαση του βιβλίου του Λεωνίδα Βατικιώτη για την Ουκρανία
Ατζέντα

Παρουσίαση του βιβλίου του Λεωνίδα Βατικιώτη για την Ουκρανία

09/05/2025
“Σαν πέτρινα λιοντάρια στη μπασιά της νύχτας” – προβολή ντοκιμαντέρ για τη Μακρόνησο στη Λέσχη Αναιρέσεις στις 6/5
Ατζέντα

“Σαν πέτρινα λιοντάρια στη μπασιά της νύχτας” – προβολή ντοκιμαντέρ για τη Μακρόνησο στη Λέσχη Αναιρέσεις στις 6/5

06/05/2025

Διεθνή

Σάλπισμα πολέμου από Βερολίνο και Παρίσι
Διεθνή

Σάλπισμα πολέμου από Βερολίνο και Παρίσι

από Χρίστος Κρανάκης
11/05/2025

Αφιέρωμα

Σχόλιο της νΚΑ για τα αποτελέσματα των φοιτητικών εκλογών 2025
Νεολαία

Σχόλιο της νΚΑ για τα αποτελέσματα των φοιτητικών εκλογών 2025

Όπως σημειώνει η νΚΑ για το αποτέλεσμα των φοιτητικών εκλογών της 14ης Μάη η σπουδάζουσα νεολαία «μαύρισε» για μια ακόμη ...

15/05/2025
ΑΝΤΑΡΣΥΑ: Το «πόρισμα» Καρώνη ξεπλένει την κυβέρνηση των δολοφόνων
Πολιτική

ΑΝΤΑΡΣΥΑ: Το «πόρισμα» Καρώνη ξεπλένει την κυβέρνηση των δολοφόνων

Ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ για το πόρισμα του Δημήτρη Καρώνη που χρειάστηκε 14 ολόκληρους μήνες για να πει ότι...υπάρχει «υψηλό ενδεχόμενο» ...

14/05/2025
Καμπάνια για δημόσιο σιδηρόδρομο, ακύρωση ιδιωτικοποιήσεων και εμπορευματοποίησης αγαθών
Κοινωνία

Καμπάνια για δημόσιο σιδηρόδρομο, ακύρωση ιδιωτικοποιήσεων και εμπορευματοποίησης αγαθών

Μια μεγάλη καμπάνια αποφάσισαν να οργανώσουν μια σειρά από πρωτοβάθμια σωματεία επιδιώκοντας την ακύρωση των ιδιωτικοποιήσεων εδώ και τώρα, με ...

14/05/2025
Εθνική Στρατηγική με στόχο τους «εγκληματίες» νέους
Νεολαία

Εθνική Στρατηγική με στόχο τους «εγκληματίες» νέους

Γιώργος Μουρμούρης ▸Η Εθνική Στρατηγική για την πρόληψη της βίας των ανηλίκων απαντά σε ένα πρόβλημα που πλάθει στα μέτρα ...

14/05/2025
Στοχοποίηση αγωνιστή από την ασφάλεια στο ΔΠΘ
Εκπαίδευση

Στοχοποίηση αγωνιστή από την ασφάλεια στο ΔΠΘ

Την παρουσία της έξω ακριβώς από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο στην Κομοτηνή, έκανε γνωστή η ασφάλεια. Ανήμερα των εκλογών, η ασφάλεια ...

14/05/2025
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Facebook Instagram Twitter Youtube RSS

Εβδομαδιαία πολιτική εφημερίδα ΠΡΙΝ

Κυκλοφορεί όλο το Σαββατοκύριακο

Αναζητείστε την στα περίπτερα

Συνδρομές και ενισχύσεις

Δικαιούχος: Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες «Πριν»

ALPHA BANK Αρ. Λογαριασμού: 260002002006023
IBAN: GR1801402600260002002006023

Τρόποι επικοινωνίας

Τηλ. 2108227949

Email: ipringr@gmail.com
Κλεισόβης 9, πλησίον Κάνιγγος, 10677 Αθήνα

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
  • Αρχική
  • Κύρια Θέματα
  • Επικαιρότητα
  • Πολιτική
  • Κοινωνία
  • Διεθνή
  • Πολιτισμός
  • Θεωρία
  • Στήλες – Άρθρα
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
  • Αριστερό Εξτρέμ

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση cookies. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.