Η ποδοσφαιροποίηση του Τύπου και η στοιχηματοποίηση των ΜΜΕ. Σε αυτές τις δυο έννοιες, θεωρούμε πως μπορεί να συνοψιστούν οι πρόσφατες εξελίξεις στα ΜΜΕ με τις νέες κινήσεις και τις αναμονές για μεγαλύτερες τοποθετήσεις στον πάντα ισχυρό χώρο των μίντια. Κάθε ιδιοκτήτης μεγάλων ΠΑΕ διαθέτει πλέον το δικό του Μέσο, καταρχήν έντυπο και επεκτάσεις σε ηλεκτρονικά Μέσα και σχεδόν ολοκληρωτικό έλεγχο σε δεκάδες ιντερνετικά sites. Ο Βαγγέλης Μαρινάκης της ΠΑΕ Ολυμπιακός ελέγχει το συγκρότημα των «Παραπολιτικών» του Γ. Κουρτάκη που διαθέτει και αθλητικό φύλλο, ραδιοφωνικό σταθμό και sites, ενώ μέσω της εταιρείας «Επένδυση» εξέδωσε την «Ελευθερία του Τύπου» που θέλει να γίνει ο νέος ΔΟΛ.
Ο Γιάννης Αλαφούζος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ιδιοκτήτης του Σκάι, με σχέσεις οικογένειας με το συγκρότημα της Καθημερινής, στοχεύει πάντα και στη στενή διασύνδεση του με την πολιτική σκηνή φανερά. Ο Δημήτρης Μελισσανίδης, της ΑΕΚ, ελέγχει σχεδόν το σύνολο του Τύπου και των sites μέσω του ΟΠΑΠ, ενώ παρά το ότι δεν εμφανίζεται σε εταιρεία ΜΜΕ, έχει ισχυρή επιρροή στο συγκρότημα του Γιάννη Φιλιππάκη, Δημοκρατία, Ελευθερία της Ενημέρωσης, Εspresso, το οποίο διαθέτει και αθλητική παρουσία.
Τέλος, ο Ιβάν Σαββίδης ο νεοεισερχόμενος επιχειρηματίας στο χώρο του ποδοσφαίρου και των ΜΜΕ, μπήκε δυναμικά στα media με την πρόθεση απόκτησης τηλεοπτικού καναλιού, κάτι που δεν κατάφερε, συζητά με το συγκρότημα Μπόμπολα για το Έθνος και θέλει συμμετοχή στο Mega, αν αυτό επανέλθει. Τέλος μέσω του υπουργού Εθνικής Άμυνας Π. Καμμένου τα «βρήκε» με τον όμιλο Βαρδινογιάννη.
Όλοι οι παραπάνω, συμπληρώνονται από τους υπόλοιπους μεγάλους ή μικρούς μετόχους των ΜΜΕ που έχουν απλώσει τα πλοκάμια τους σε εταιρείες στοιχημάτων οι οποίες έχουν βάλει στόχο τη νέα αγορά του τζόγου αξίας δισεκατ. ευρώ. Και αν προστεθούν στην εικόνα οι τραπεζίτες και τα μεγαλοστελέχη τους, προβάλλει ένα νέο σκηνικό που θα καθορίσει το επόμενο διάστημα τη λειτουργία και τις συνθήκες των ΜΜΕ της χώρας. Πάντα στην κατεύθυνση εξυπηρέτησης των δικών τους συμφερόντων φυσικά…