Εφημερίδα ΠΡΙΝ

Για την αντικαπιταλιστική ανατροπή
και την κομμουνιστική απελευθέρωση

  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Εφημερίδα ΠΡΙΝ
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Αρχική Πολιτισμός

Η Δεύτερη Φωνή μιας κοινωνίας–ερειπιώνα

02/01/2017
σε Πολιτισμός
Η Δεύτερη Φωνή μιας κοινωνίας–ερειπιώνα

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Κοινοποίηση στο FacebookΚοινοποίηση στο TwitterΑποστολή σε Email

Το θεατρικό έργο Δεύτερη φωνή των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα, στο Θέατρο Αποθήκη, επικεντρώνει σε μια υβριδική μεσοαστική οικογένεια. Εκεί ακριβώς, στον πυρήνα μιας οικογένειας,
εστιάζεται αντανακλάται και συμπυκνώνεται το δράμα μιας κατεστραμμένης κοινωνίας.

γράφει ο Κώστας Μποσταντζόγλου *

Σε κοινέςΚατηγορίες

Αντί Λιράζ: Αλληλεγγύη στους διαδηλωτές που σταμάτησαν την εκδήλωση της πρεσβείας του Ισραήλ

Ατομική εικαστική έκθεση του Βασίλη Παπαγεωργίου στη Γκαλερί Έρση

Πόσο θέλουμε και πόσο επιτρέπουμε στον εαυτό μας να κατέβει στου κακού τη σκάλα; Πόσο διευκολύνεται, στην προσπάθειά του να μας αλώσει, ο φασισμός από τις προσωπικές μας επιλογές και τις νόρμες επιβίωσης που θέτει η σύγχρονη κοινωνία; Βλέποντας τη Δεύτερη φωνή των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα, στο Θέατρο Αποθήκη, αυτά τα ερωτήματα αιωρούνται ζητώντας μας να σκεφτούμε και να πάρουμε θέση.
Πολύ σωστά το συγγραφικό δίδυμο επέλεξε μια υβριδική μεσοαστική οικογένεια στο κέντρο της δράσης. Εκεί ακριβώς, στον πυρήνα μιας οικογένειας, εστιάζεται αντανακλάται και συμπυκνώνεται το δράμα μιας κατεστραμμένης κοινωνίας.

Υπάρχει η μάνα. Έχασε την ευκαιρία της επιτυχίας και προσπαθεί να επιβεβαιωθεί μέσω της επιτυχίας της κόρης. Μπρός στο όραμα της επιτυχίας, που ταυτίζεται με την οικονομική άνεση, δεν διστάζει μπροστά σε τίποτα. Σπρώχνει την κόρη της να παραμερίσει κάθε ηθική αξία προκειμένου να “ανέβει”. Είναι διατεθειμένη να την πουλήσει σαν κομμάτι κρέας.
Υπάρχει ο πατέρας. Άβουλος. Στον κόσμο του. Κάποτε αγωνιστής, τώρα πια τσακισμένος από μια πραγματικότητα που τον ξεπερνάει, έχει συμβιβαστεί και είναι παιχνίδι στα χέρια της μάνας. Προσπαθεί απεγνωσμένα να κρατήσει τις ισορροπίες και συνέχεια αποτραβιέται για να έχει την ησυχία του.

Υπάρχει η κόρη. Ξέρει τις μηδαμινές καλλιτεχνικές της δυνατότητες και σκαρφαλώνει στο κρεβάτι – όχημα του ατζέντη, κουρασμένη, θυσιάζοντας την οικογένειά της στο όραμα μιας καλύτερης ζωής. Υπάρχει ο γιός της οικογένειας. Έχει σιχαθεί την υποκρισία, τους συμβιβασμούς, την ανυπαρξία προοπτικής και διαλέγει να συνταχθεί με τους μπαχαλάκηδες ή ακόμα και με τους φασίστες, χωρίς να έχει ιδεολογικό όραμα, αποφασισμένος να τα κάνει πουτάνα όλα.

Αυτός είναι ο στενός πυρήνας. Υπάρχουν και οι “ξένοι”. Αυτοί που δεν έχουν ίδιο αίμα. Απέναντί τους, η ενωμένη αγία οικογένεια διαλύεται εις τα εξ ων συνετέθη.
Υπάρχει ο σύζυγος της κόρης που είναι αφοσιωμένος στο παιδί τους που είναι άρρωστο και πασχίζει να κρατήσει μια γυναίκα που τυφλώθηκε από τα φώτα της ανύπαρκτης δόξας και τον βρίσκει “λίγο” για να στέκει δίπλα της. Αυτός και το παιδί του – που αποτελεί βάρος – θυσιάζονται χωρίς δεύτερη σκέψη. Είναι οι παράπλευρες απώλειες.
Υπάρχει και ο ατζέντης. Ο χαρακτηριστικός αριβίστας. Κυνικός στο έπακρο. Τα μόνα που μετράνε γι αυτόν είναι τα κέρδη. Όλα πρέπει να υποταχτούν στην σκοπιμότητα της ανόδου και της δικής του ευχαρίστησης. Οι αρχές είναι για τα σκουπίδια.

Μέχρι το τέλος του έργου αυτοί οι άνθρωποι συνασπίζονται, αλληλοσπαράσσονται, προδίδουν και “μαχαιρώνουν” ο ένας τον άλλο. Το τέλος του δράματος τους βρίσκει όλους χαμένους. Σίγουρα αυτό το έργο είναι το πιο ώριμο του συγγραφικού δίδυμου. Παρουσίασαν στα μάτια μας μια πινακοθήκη χαρακτήρων που θαρρείς πως ανήκουν σε άτομα της διπλανής πόρτας. Γνώριμα. Συνέλαβαν και αποτύπωσαν την εικόνα μιας κοινωνίας ερειπιώνα. Της δικής μας κοινωνίας της μεταπολίτευσης και αυτό μας αφήνει με θεόπικρη γεύση στο στόμα. Με χαρακτηριστική δεξιοτεχνία έγραψαν διαλόγους και μονολόγους και έπλεξαν μια ιστορία μέσα από τις ιστορίες των προσώπων τους που δεν κάνει “κοιλιά” σε κανένα σημείο. Δεν απέφυγαν κάποιες “τραβηγμένες” στιγμές, τις “μαζεύουν” όμως γιατί ξέρουν το πως. Κάθε ατομική ιστορία τους είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Αξίζει να περιμένουμε τα επόμενα έργα τους. Άφησαν υποθήκη που δεν πρέπει να πάει χαμένη.

Ο Κώστας Μαρκουλάκης που σκηνοθέτησε τη “Δεύτερη φωνή”, παρέδωσε στο κοινό μια παράσταση με ρυθμό, σφιχτοδεμένη, σωστά τονισμένη, δουλεμένη εξαντλητικά στις λεπτομέρειες και στα ψυχολογικά προφίλ των ηρώων. Στα συν του ότι δεν προσπάθησε να εντυπωσιάσει και να ξιπάσει χρησιμοποιώντας κατά κόρον τις ευκολίες της σύγχρονης τεχνολογίας. Κράτησε το μέτρο. Δίδαξε σωστά τους ηθοποιούς που είχε στη διάθεσή του και πήρε απ’ αυτούς εξαιρετικά αποτελέσματα. Κυριολεκτικά ανέδειξε τις δυνατότητές τους.

 


Η μάνα – τέρας της Νένας Μεντή, δίνεται με νεύρο, ακρίβεια και συλλαμβάνει όλη την πολυεδρικότητα του χαρακτήρα που υποδύεται. Το πάθος για επιτυχία μιας μικροαστής αποδίδεται απ’ αυτήν απολύτως πειστικά. Είναι θαυμάσια στα μικροαστικά της όνειρα, όσο και στη συντριβή τους. Άλλωστε η υποκριτική της αρτιότητα είναι γνωστή εδώ και χρόνια και δεν περιμένει τον δικό μου έπαινο. Επιβεβαίωσε για μια ακόμα φορά πως ανέβηκε στο σανίδι κουβαλώντας σπουδαία δώρα που μας τα μοιράζει απλόχερα.

Ο Γιώργος Ζιόβας, στο ρόλο του πατέρα, λιτός, χαμηλότονος, κάποιες στιγμές απόμακρος, ήταν ιδανικός. Κράτησε ως το τέλος με την ίδια ευαισθησία την τραυματισμένη αξιοπρέπεια αυτού που ηττήθηκε και προσπαθεί να κρατήσει με νύχια και δόντια ζωντανό ένα διάτρητο ιδανικό. Απέδειξε πως μπορεί να σηκώσει στους ώμους του “μεγάλους” ρόλους που κακώς, κάκιστα δεν του είχαν εμπιστευθεί ίσαμε σήμερα. Αποτέλεσε μεγάλο κέρδος για την παράσταση. Όσοι δεν παροικούν την Ιερουσαλήμ και δεν ξέρουν την πορεία του, θα εκπλαγούν ευχάριστα.
Η κόρη, της Δανάης Σκιάδη, ευαίσθητη σαν παρουσία και σαν πρόσωπο του έργου, είχε συνεχείς μεταμορφώσεις και μεταπτώσεις ανάλογα με τις σύνθετες πιεστικές ψυχολογικές καταστάσεις που αντιμετώπιζε. Παρακολουθούσε τις ανατροπές με την χαρακτηριστική ευκολία που έχουν θεατρίνες με χρόνια στο κουρμπέτι. Έχει το χάρισμα. Και είναι νέα. Με λίγη τύχη και πολύ δουλειά, θα γράψει το όνομά της με μεγάλα γράμματα στο θέατρο. Το μέλλον της ανήκει.

Ο σύζυγός της Κωνσταντίνος Γαβαλάς, στον ρόλο του θύματος της οικογένειας κράτησε με άνεση τον δύσκολο ρόλο του, χωρίς να ξεπέσει στις ευκολίες του μελό. Ήταν αυθεντικός στην απογοήτευσή του μπροστά στο κακό που έβλεπε να έρχεται χωρίς να μπορεί να το αποφύγει. Δεν πέρασε απαρατήρητος. Έπαιξε με αυτοσυγκράτηση και εσωτερικότητα.
Ο γιός, Γιώργος Κάτσης, σε έναν αβανταδόρικο ρόλο, κρατήθηκε και απέφυγε τον βερμπαλισμό στο παίξιμό του. Ξέφυγε άνετα από τους σκοπέλους του εύκολου εντυπωσιασμού. Ήταν ίσως υπερβολικά μαζεμένος σ’ έναν ρόλο που σήκωνε εξάρσεις. Αξιοπρεπέστατος σαν παρουσία. Ο ατζέντης, Δημήτρης Σαμόλης, χωρίς να αποφεύγει πάντα τη σχηματοποίηση, έδειξε αξιοσημείωτη ευελιξία μεταλλαγής στο θεατρικό του “κώδικα”. Σε έναν ρόλο που ήταν αντιπαθέστατος από τη φύση του, κατάφερε να μας αφήσει με μια αίσθηση συμπάθειας προς ένα κατά τεκμήριο ρεμάλι. Κι αυτό δεν είναι λίγο.
Το σκηνικό της Αθανασίας Σμαραγδή, ήταν λειτουργικό, λιτό και μέσα στο πνεύμα του έργου. Το γυμνό μπετόν και η ημιτελής σκάλα χρησίμεψαν για να τονίσουν το γενικό ξεχαρβάλωμα των σχέσεων. Ίσως θα έπρεπε να αξιοποιηθεί ο γυμνός “επάνω” όροφος μεταφέροντας και εκεί κομμάτια της δράσης.

Τα κοστούμια που επιμελήθηκε η Ιωάννα Τσάμη, απλά και καθημερινά, έντυσαν αξιοπρεπώς τους “ήρωες”.

Η μουσική του Γιάννη Χριστοδουλόπουλου, υποβλητική στις στιγμές που έπρεπε, διακριτική όταν χρειαζόταν, τόνισε και συνόδεψε τις καταστάσεις. Δεν γνωρίζω ποιός έκανε τους φωτισμούς και τις προβολές, αλλά για μένα είναι άξιος ολόθερμων συγχαρητηρίων.

Τέλος οι βοηθοί του Μαρκουλάκη Μανώλης Δουνιάς και Έλενα Σκουλά, πρέπει να δούλεψαν σκυλίσια για να παρουσιαστεί αυτή η άρτια και ισορροπημένη παράσταση.

Συμπέρασμα: Μην την χάσετε. Αξίζει τον κόπο.

 

* Εικαστικός, συγγραφέας

 

Ετικέτες: πρωτοσέλιδο
ΚοινοποίησεTweetΑποστολή
Προηγούμενο

Αφιέρωμα 7 Γενάρη: Άνθρωπος και νέες τεχνολογίες, δυνατότητες και κίνδυνοι

Επόμενο

Διιαβάστε στο Πριν που κυρλοφορεί εκτάκτως το Σάββατο 07/01

Σχετίζεται με Άρθρα

Καλοκαιρινοί εκβιασμοί και απειλητικά «ραβασάκια» από την κυβέρνηση για την αξιολόγηση

Καλοκαιρινοί εκβιασμοί και απειλητικά «ραβασάκια» από την κυβέρνηση για την αξιολόγηση
από Δημήτρης Τζιαντζής
06/08/2024
0

Παράνομες εντολές ενώ οι εργαζόμενοι βρίσκονται σε άδεια και τα σχολεία είναι κλειστά Παρά την απεργία-αποχή που έχουν κηρύξει οι συνδικαλιστικές οργανώσεις των εκπαιδευτικών...

ΣυνεχίστεDetails

35 χρόνια 1989: Μια βρόμικη συγκυβέρνηση για την κάθαρση της αστικής τάξης

35 χρόνια 1989: Μια βρόμικη συγκυβέρνηση για την κάθαρση της αστικής τάξης
από vaspha
02/07/2024
0

Γιώργος Κρεασίδης Η ανακοίνωση του σχηματισμού της κυβέρνησης Τζαννετάκη, στις 2 Ιούλη 1989, προκάλεσε ένα πραγματικό πολιτικό σοκ με τη σύμπραξη της νεοφιλελεύθερης ΝΔ...

ΣυνεχίστεDetails
Επόμενο
Διιαβάστε στο Πριν που κυρλοφορεί εκτάκτως το Σάββατο 07/01

Διιαβάστε στο Πριν που κυρλοφορεί εκτάκτως το Σάββατο 07/01

Μνημόσυνο για τον Τάκη Τσίτσο στον Πύργο

Μνημόσυνο για τον Τάκη Τσίτσο στον Πύργο

Αφιέρωμα: Νέες τεχνολογίες: Η νέα σχέση του ανθρώπου με τα δημιουργήματά του

Αφιέρωμα: Νέες τεχνολογίες: Η νέα σχέση του ανθρώπου με τα δημιουργήματά του

Παρ’ όλη την υγρασία (Για τον Γ. Δελαστίκ)

Παρ’ όλη την υγρασία (Για τον Γ. Δελαστίκ)

Φύλλο 10-11.5

Ένας χρόνος χωρίς τον Σπύρο Χαϊκάλη

Ισχυρή Attack για μήνυμα ανατροπής

Συγκίνηση κι έμπνευση στη Μακρόνησο

Η καπιταλιστική «ταυτότητα» της Ρωσίας του Πούτιν

Πλήρη Περιεχόμενα

Ανάλυση

Ρωσία: Ιμπεριαλιστική χώρα, με σκληρή εκμετάλλευση
Ανάλυση

Ρωσία: Ιμπεριαλιστική χώρα, με σκληρή εκμετάλλευση

από Γιάννης Ελαφρός
13/05/2025

Ατζέντα

Εκδήλωση σήμερα 12/5 για Παλαιστίνη , με τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Μετώπου για Ειρήνη και Ισότητα και βουλευτή του ΚΚ Ισραήλ
Ατζέντα

Εκδήλωση σήμερα 12/5 για Παλαιστίνη , με τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Μετώπου για Ειρήνη και Ισότητα και βουλευτή του ΚΚ Ισραήλ

12/05/2025
Παρουσίαση του βιβλίου του Λεωνίδα Βατικιώτη για την Ουκρανία
Ατζέντα

Παρουσίαση του βιβλίου του Λεωνίδα Βατικιώτη για την Ουκρανία

09/05/2025
“Σαν πέτρινα λιοντάρια στη μπασιά της νύχτας” – προβολή ντοκιμαντέρ για τη Μακρόνησο στη Λέσχη Αναιρέσεις στις 6/5
Ατζέντα

“Σαν πέτρινα λιοντάρια στη μπασιά της νύχτας” – προβολή ντοκιμαντέρ για τη Μακρόνησο στη Λέσχη Αναιρέσεις στις 6/5

06/05/2025

Διεθνή

Σάλπισμα πολέμου από Βερολίνο και Παρίσι
Διεθνή

Σάλπισμα πολέμου από Βερολίνο και Παρίσι

από Χρίστος Κρανάκης
11/05/2025

Αφιέρωμα

Ισάμ Μαχούλ: Ο πόλεμος στη Γάζα είναι προμελετημένη εκστρατεία γενοκτονίας
Πολιτική

Ισάμ Μαχούλ: Ο πόλεμος στη Γάζα είναι προμελετημένη εκστρατεία γενοκτονίας

Μια σημαντική πολιτική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα από την Πρωτοβουλία αλληλεγγύης στον Παλαιστινιακό λαό σωματείων και συλλογικοτήτων και την Ένωση ...

13/05/2025
ΚΕΔΔΑ: Για τη σύλληψη και τη δίκη του υποψήφιου διδάκτορα και της κοπέλας που τον φιλοξενούσε
Δικαιώματα

ΚΕΔΔΑ: Για τη σύλληψη και τη δίκη του υποψήφιου διδάκτορα και της κοπέλας που τον φιλοξενούσε

H ΚΕΔΔΑ- Κίνηση για τις Ελευθερίες, τα Δημοκρατικά Δικαιώματα, την Αλληλεγγύη καταγγέλλει την πολιτικά υποκινούμενη δίωξη υποψήφιου διδάκτορα και μέλους ...

13/05/2025
Ισχυρή Attack στα ΑΕΙ για να ρίξουμε σινιάλο ανατροπής
Η Άλλη Όψη

Ισχυρή Attack στα ΑΕΙ για να ρίξουμε σινιάλο ανατροπής

Στις 14 Μαΐου η σπουδάζουσα νεολαία καλείται να πάρει αποφάσεις σε δύο επίπεδα. Αρχικά, έχει τη δυνατότητα να «αξιολογήσει» το ...

13/05/2025
Ρωσία: Ιμπεριαλιστική χώρα, με σκληρή εκμετάλλευση
Ανάλυση

Ρωσία: Ιμπεριαλιστική χώρα, με σκληρή εκμετάλλευση

Παναγιώτης Ξοπλίδης Η Ρωσία αποτελεί έναν αναμφισβήτητα υπολογίσιμο «παίκτη» στην πυραμίδα του σύγχρονου ολοκληρωτικού καπιταλισμού, παρά τα ιδιόμορφα χαρακτηριστικά του ...

13/05/2025
Αντί Λιράζ: Αλληλεγγύη στους διαδηλωτές που σταμάτησαν την εκδήλωση της πρεσβείας του Ισραήλ
Αναδημοσιεύσεις

Αντί Λιράζ: Αλληλεγγύη στους διαδηλωτές που σταμάτησαν την εκδήλωση της πρεσβείας του Ισραήλ

Παρέμβαση για το θέμα της εκδήλωσης της πρεσβείας του Ισραήλ που ακυρώθηκε. Από τη σελίδα των εκδόσεων Ισνάφι. Δήλωση της ...

12/05/2025
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Facebook Instagram Twitter Youtube RSS

Εβδομαδιαία πολιτική εφημερίδα ΠΡΙΝ

Κυκλοφορεί όλο το Σαββατοκύριακο

Αναζητείστε την στα περίπτερα

Συνδρομές και ενισχύσεις

Δικαιούχος: Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες «Πριν»

ALPHA BANK Αρ. Λογαριασμού: 260002002006023
IBAN: GR1801402600260002002006023

Τρόποι επικοινωνίας

Τηλ. 2108227949

Email: ipringr@gmail.com
Κλεισόβης 9, πλησίον Κάνιγγος, 10677 Αθήνα

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
  • Αρχική
  • Κύρια Θέματα
  • Επικαιρότητα
  • Πολιτική
  • Κοινωνία
  • Διεθνή
  • Πολιτισμός
  • Θεωρία
  • Στήλες – Άρθρα
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
  • Αριστερό Εξτρέμ

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση cookies. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.