Ενώ καταστρέφονται πολλαπλώς τα ΜΜΕ, ενώ οι εκδότες αδυνατούν να συμφωνήσουν ακόμη και στο πρόσωπο που θα διευθύνει τις ειδήσεις στο Μέγκα, υπάρχει μια αξιοσημείωτη έλευση. Στις 20 Νοεμβρίου επεκτείνεται στην Ελλάδα μια από τις αμερικάνικες ιστοσελίδες με τη μεγαλύτερη απήχηση. Με επιχείρημα την ελληνική της καταγωγή, η Αριάννα Χαφινγκτον σε συνεργασία με επιχειρηματίες και ΜΜΕ δημιουργεί τη Huffington Post Greece (Χάφινγκτον Ποστ Γκρις).
Η συμμαχία είναι με ανθρώπους που δεν έχουν ασχοληθεί ως τώρα με τα ΜΜΕ. Στην Ελλάδα συμμετέχουν η Μαριάννα Λάτση, ο εφοπλιστής Πέτρος Παππάς, ο οποίος είχε εμπλακεί με την ΑΕΚ στο παρελθόν, η Ευγενία Χανδρή, επίσης από τον εφοπλιστικό κόσμο, και ο Δημήτρης Μάρης, άνθρωπος που δραστηριοποιείται στο στοίχημα και βασικός μέτοχος της 24Μίντια. Από την άλλη πλευρά υπάρχει η ΑmericaOnLine, η οποία και ελέγχει την Huffington Post. Οι μέτοχοι δηλώνουν πως «επιθυμούν να στηρίξουν ενεργά επενδύσεις προς αυτή τη κατεύθυνση και αναμφισβήτητα η ελληνική Huffington Post συνιστά εξαιρετικό παράδειγμα καινοτόμου επιχειρηματικού εγχειρήματος και έμπρακτη απόδειξη της εξωστρέφειας που πρέπει να έχει η χώρα μας στη νέα εποχή».
Η στελέχωση έχει ξεχωριστή σημασία. Καθήκοντα διευθυντή σύνταξης της Huffington Post Greece αναλαμβάνει από την ομάδα των Φακέλων η Σοφία Παπαϊωάννου. Μαζί της σύμβουλος έκδοσης είναι ο Παύλος Τσίμας, ο οποίος μπορεί να έχασε τη θέση του στο Mέγκα, όμως στην τηλεόραση παρέμεινε μέσω του Σκάι, που έσπευσε να κλείσει συνεργασία μαζί του και τώρα το νέο σάιτ. Προ ημερών ο Παύλος Τσίμας έσπευσε να ταυτίσει το ΕΑΜ με τον Εμφύλιο από τη συχνότητα του Σκάι, ξεχνώντας, αν και πρώην κομμουνιστής το ρολο του στην απελευθέρωση της χώρας. Μαζί τους ο Νίκος Άγουρος διευθυντής σύνταξης, ο οποίος είναι νέα προσθήκη στην ομάδα.
Σύμφωνα με τη διοίκηση η ελληνική Huffington θα δώσει «έμφαση στην ερευνητική δημοσιογραφία και στη δημιουργία ποιοτικού και ενδιαφέροντος πρωτογενούς περιεχομένου. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι το καινοτόμο μοντέλο της Huffington Post θα πετύχει και στην Ελλάδα».
Έπειτα από μια πενταετία Μνημονίου είναι η σειρά των Αμερικανών να κάνουν το επόμενο βήμα στα ΜΜΕ και να αρχίσουν να μιλάνε όχι μόνο μεσα από πρόσωπα στα διάφορα ΜΜΕ αλλά με μια αυτόνομη ξεχωριστή έκδοση. Όλο αυτό το διάστημα η γερμανική φωνή της DW έχει εκτεθεί πολλές φορές στα μάτια της κοινής γνώμης μεταφέροντας τις θέσεις της Άνγκ. Μέρκελ, ενώ η παρουσία τους κυριαρχεί σε ένα ραδιοτηλεοπτικό συγκρότημα που χάνει διαρκώς κοινό.
«Follow the money» στην κόντρα Μητσοτάκη-μιντιαρχών
Ματίνα Παπαχριστούδη
Συνεχίστε