Εφημερίδα ΠΡΙΝ

Για την αντικαπιταλιστική ανατροπή
και την κομμουνιστική απελευθέρωση

  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Εφημερίδα ΠΡΙΝ
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Αρχική Πολιτισμός

Εκκλησιάζουσες από τους Γαλάτες της Ιερισσού

04/02/2014
σε Πολιτισμός
Εκκλησιάζουσες από τους Γαλάτες της Ιερισσού
Κοινοποίηση στο FacebookΚοινοποίηση στο TwitterΑποστολή σε Email

Δημήτρης Καλαϊτζής, σκηνοθέτης από τις Σκουριές

«Η τέχνη για μας είναι άμυνα και αγώνας» τονίζει στο Πριν ο Δημήτρης Καλαϊτζής, σκηνοθέτης του θεατρικού έργου Εκκλησιάζουσες, που γυρνάει την Ελλάδα μεταφέροντας το μήνυμα των αγωνιζόμενων κατοίκων ότι αυτή η εξόρυξη δεν θα γίνει ποτέ!

Σε κοινέςΚατηγορίες

Ατομική εικαστική έκθεση του Βασίλη Παπαγεωργίου στη Γκαλερί Έρση

Νέα Ιωνία: Έκθεση παιδικής ζωγραφικής για την Παλαιστίνη

Συνέντευξη στους

Αντώνη Κασίτα,

Αντιγόνη Ρώτα

Κώστα Φουρίκο

«Θέατρο του βουνού;» Ρωτήσαµε το σκηνοθέτη Δηµήτρη Καλαϊτζή, µετά το τέλος της παράστασης. «Και του δρόµου και του λαού» µας απάντησε. «Η πολιτική και ο πολιτισµός προέκυψαν για µας µέσα από τη ζωή, µε πόνο και κόπο, µέσα από τον αγώνα. Είναι βασικό κι εµείς θέλουµε να περάσουµε τέτοια µηνύµατα» Παράσταση από τη θεατρική οµάδα της Ιερισσού στο πλαίσιο του αγώνα που δίνουν εκεί οι κάτοικοι ενάντια στην Ελντοράντο.

Στις Εκκλησιάζουσες µια οµάδα γυναικών, µε ηγέτιδα την Πραξαγόρα, αποφασίζει να καταλάβει την εκκλησία του δήµου, η συµµετοχή στην οποία αποτελεί ανδρικό και µόνο προνόµιο στην αρχαία Αθήνα. Πράγµατι τα καταφέρνουν και αρχίζουν να νοµοθετούν προς την κατεύθυνση της κοινοκτηµοσύνης. Όλα κοινά και οι γυναίκες ακόµη, νέες και ηλικιωµένες. Η κωµωδία αυτή του Αριστοφάνη σατιρίζει όλα τα κακώς κείµενα από την ανάληψη της εξουσίας εκ µέρους των ανδρών και εµφανίζει τις γυναίκες σαν την κοινωνική οµάδα που θα βάλει τάξη και θα αποδώσει δικαιοσύνη στον τόπο.

«Αγώνας για τη γη και την ελευθερία» είναι ένα από τα συνθήµατα που αναγράφονται σε πανό και γεµίζουν τόσο το δρόµο έξω από το θέατρο όσο και το απλό και λιτό σκηνικό της παράστασης. Ερασιτέχνες ηθοποιοί προβάρουν πυρετωδώς τα λόγια τους, οι δουλειές είναι όλες µοιρασµένες, κι εµείς «κλέβουµε» για λίγο το σκηνοθέτη τους ώστε να µάθουµε λίγα πράγµατα παραπάνω για τις καλλιτεχνικές δραστηριότητες των «τροµοκρατών» της Χαλκιδικής, όπως τόσο συχνά τους αποκαλεί η κυβέρνηση

 

ieriss

 

– Πείτε µας λίγα λόγια για τη θεατρική σας οµάδα.

– Η θεατρική µας οµάδα αποτελεί τµήµα του πολιτιστικού συλλόγου της Ιερισσού «Kλειγένης», στο πλαίσιο του οποίου λειτουργούν και τµήµατα χορωδίας, χορού και παιδικής ζωγραφικής. Αποτελεί έναν ανεξάρτητο φορέα ο οποίος υπάρχει πολλά χρόνια. Παλιότερα, στην «εποχή του ΠΑΣΟΚ» και της «χλιδής», ο δήµος χρηµατοδοτούσε κάπως τις εκδηλώσεις. Στη συνέχεια, για ένα διάστηµα τεσσάρων χρόνων περίπου, όταν είχε αρχίσει πια να δηµιουργείται αντιπαλότητα µε τον X. Πάχτα, η οικονοµική ενίσχυση ήταν µικρή και κυρίως σε ό,τι αφορά τη θεατρική οµάδα που είναι, ας πούµε, και η πιο πολυέξοδη. Τα τελευταία χρόνια προφανώς αυτό έσπασε τελείως.

 – Εννοείτε από τη µεριά τους;

– Ναι, αλλά και από την δικιά µας. Δηλαδή δεν υπήρχε περίπτωση να ζητήσουµε ή να δεχτούµε λεφτά πια. Κυρίως τα δύο τελευταία χρόνια που είµαι εγώ στο χωριό, και η διαµάχη έχει γιγαντωθεί δεν θα δεχόµασταν µε τίποτα χρηµατοδότηση από τον Πάχτα.

– Και πως έρχεται ο σύλλογος σε επαφή µε όλη αυτή την κινηµατική δραστηριότητα που συγκροτείται όταν προκύπτει το ζήτηµα µε τα µεταλλεία;

– Είµαστε στη φάση που η σύγκρουση κορυφώνεται. Δηλαδή, τα δύο τελευταία χρόνια, ενώ αρχικά υπήρχαν 60-70 άτοµα τα οποία το πάλευαν, το θέµα απέκτησε την έκταση που όλοι ξέρουµε. Ο κόσµος άρχισε να καταλαβαίνει ότι τα πράγµατα δεν είναι πλέον αστεία. Έγινε ζήτηµα ζωής ή θανάτου και έπρεπε να δράσουµε. Έτσι πέφτει το σύνθηµα «ή εµείς ή αυτοί». Αν αυτή η κατάσταση συνεχιστεί, δεν θα υπάρχει µέλλον για µας εκεί. Έτσι η έννοια του αγώνα γίνεται πλέον για µας καθηµερινότητα. Δεν υπάρχει δράση η οποία να µην εµπλέκεται µε αυτό. Εν τω µεταξύ στο πλαίσιο του συλλόγου κάθε καλοκαίρι διοργανώνεται ένα φεστιβάλ καλλιτεχνικών οµάδων. Πέρυσι όµως συνέπεσε µε την έναρξη των συλλήψεων, των κατηγοριών και των προσαγωγών. Το µισό χωριό είχε πάρει χαρτί για να πάει για κατάθεση και δυο µέρες πριν από το φεστιβάλ προφυλακίζονται τα δυο παιδιά. Πάγωσε το αίµα µας, γιατί έπρεπε να αποφασίσουµε τι θα κάναµε. «Εδώ τους άλλους τους έχουν µέσα. Εµείς στήνουµε φεστιβάλ»; Εκεί άρχισε να διαµορφώνεται από µόνη της η σκέψη ότι δεν πρέπει να σταµατήσουµε τις όποιες δραστηριότητες, γιατί αυτό θέλουν να µας επιβάλλουν. Απλώς πρέπει να τις ταυτίσουµε απόλυτα µε το γεγονός. Όλο το σκηνικό δηλαδή, από εδώ και πέρα, άρχισε να γίνεται µήνυµα για τον αγώνα.

 – Προέκυψε λοιπόν φυσιολογικά η σύνδεση αυτού που κάνατε εσείς µε τον αγώνα και το κίνηµα;

– Δεν ήταν και τόσο εύκολο. Σε µια τέτοια µικρή κοινωνία η οποία δεν έχει αυτή την εκπαίδευση είναι πολύ εύκολο να πει κάποιος «Μα εδώ τους άλλους τους πάνε φυλακή κι εσείς παίζετε θέατρο;» Δεν περνάει εύκολα, πρέπει να ζυµωθεί στο µυαλό του άλλου. Το βάλαµε τελικά σαν δοκιµασία. Επιµείναµε ότι «αν κάνουµε τώρα πίσω θα τη χάσουµε τη µάχη». Αποφασίσαµε λοιπόν και πήγαµε στο κοινό συντονιστικό που συµµετέχουν άνθρωποι από όλα τα χωριά της περιοχής, για να εκθέσουµε αυτή την άποψη: ότι εµείς κάνουµε τέχνη µε το σκεπτικό της άµυνας και του αγώνα. Κι εκεί η απάντηση ήταν «Εννοείται!»

– Βοηθάει τον αγώνα αυτή η σύνδεση µε τις καλλιτεχνικές δραστηριότητες;

– Η ένταξη του θεάτρου στις διαδικασίες του αγώνα µπορεί και να συµβάλλει στη µαζικοποίηση του, να µεταδώσει καταστάσεις καλύτερα και να φέρει κι άλλο κόσµο κοντά µας – να µας κάνει ακόµα περισσότερους. Πείθεται ο κόσµος όταν είσαι ειλικρινής. Η αλήθεια είναι ότι, στο πλαίσιο της στρατευµένης τέχνης, πολλοί έχουν εκµεταλλευτεί τη στράτευση για να πουλήσουν οι ίδιοι. Υπάρχει αυτή η παγίδα. Σε µας όµως επειδή δεν υπάρχει οικονοµικό αντάλλαγµα δεν υπάρχει συναλλαγή οικονοµική, φαίνεται –και είναι– πιο καθαρός ο σκοπός µας.

 

ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ
ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

Απειλούμαστε με ολοκληρωτική καταστροφή

– Γιατί επιλέξατε Αριστοφάνη;

–  Έψαχνα να βρω ένα κείμενο στο οποίο να υπάρχει ενδεχόμενη αναφορά σε ό,τι συμβαίνει, το οποίο να διαθέτει μια ατμόσφαιρα γύρω από αυτό που γίνεται. Είχα κατά νου τις Εκκλησιάζουσες και τον Αριστοφάνη σαν κλίμα, διότι ταιριάζει η σάτιρά του. Γιατί συμβαίνει αυτό; Μα διότι απλώς οι γυναίκες είναι το 80% του κόσμου που συμμετέχει στην εξέγερση. Οι γυναίκες αποτελούν το κυρίαρχο κομμάτι του αγώνα. Αρκεί να δει κανείς τα βίντεο για να καταλάβει αμέσως τον έντονο ρόλο των γυναικών. Οι γυναίκες θέλουν «εκκλησία του δήμου». Σήμερα στις Σκουριές διακυβεύονται πάρα πολλά, τα τελευταία χρόνια κορυφώθηκαν οι καταστάσεις με τα μεταλλεία ζωής ή θανάτου. Ή εμείς ή αυτοί: γιατί η καταστροφή είναι ολοκληρωτική.

– Είχε παλαιότερα τέτοια χαρακτηριστικά η τοπική κοινωνία; Συμμετείχαν οι γυναίκες στα κοινά;

– Όχι. Είναι δυναμικές βέβαια οι γυναίκες εκεί και μπορούν και κάνουν δύσκολες δουλειές. Είναι αγρότισσες. Αλλά στις πολιτικές διαδικασίες όχι, δεν εμπλέκονταν συχνά με αυτόν τον τρόπο.

– Πιστεύεις πως βγαίνει ένα αισιόδοξο μήνυμα από τα όσα συμβαίνουν στις Σκουριές σε σχέση με τους αγώνες που αναγκαστικά πρέπει να δοθούν συνολικά στο φόντο της κρίσης και των μνημονίων;

– Σαφώς. Γι’ αυτό του έχουμε δώσει τόσο μεγάλες διαστάσεις. Ξέρουμε πολύ καλά ότι,αν χαθεί το παιχνίδι στις Σκουριές, θα έχουμε χάσει συνολικότερα. Γι’ αυτό κι έχουνε λυσσάξει και οι απέναντι. Δεν πίστευαν πως θα υπήρχε τέτοια λυσσαλέα αντίδραση από τον κόσμο, τόση οργάνωση και τόσο πείσμα. Σαφώς λοιπόν εκπέμπει ένα μήνυμα. Βέβαια έχουμε κι εμείς προβλήματα. Είναι όμως τα προβλήματα μιας κοινωνίας που μαθαίνει να παλεύει. Σε γενικές γραμμές όμως έχει κερδίσει για μένα η αντίσταση αυτών των δύο ετών. Είναι ένα πρώτο αναγκαίο στοπ στην καταστροφή – και μετά έρχεται και η αντεπίθεση. Είμαστε εμείς και είναι κι οι άλλοι: στο πλαίσιο αυτό θα γίνουν και οι δημοτικές εκλογές. Σήμερα το πλαίσιο του αγώνα είναι που δίνει λόγο ύπαρξης στη θεατρική ομάδα. Η τέχνη πρέπει να ταυτιστεί με την πραγματικότητα. Η τέχνη κοινωνεί πράγματα και πρέπει να λειτουργεί έτσι ώστε να εξυπηρετεί το κίνημα. Σήμερα στην Ιερισσό υπάρχει κορύφωση του ταξικού αγώνα.

«Από την Ιερισσό έρχονται Γαλάτες, είμαστε αγωνιστές και όχι τρομοκράτες», όπως λέει κι ένα από τα συνθήματα στο τέλος της παράστασης.

Ετικέτες: πρωτοσέλιδο
ΚοινοποίησεTweetΑποστολή
Προηγούμενο

Φαιδροί «αργεντινολόγοι»

Επόμενο

ΝΑΡ: Οικονομική εξόρμηση για πολιτική αντεπίθεση

Σχετίζεται με Άρθρα

Καλοκαιρινοί εκβιασμοί και απειλητικά «ραβασάκια» από την κυβέρνηση για την αξιολόγηση

Καλοκαιρινοί εκβιασμοί και απειλητικά «ραβασάκια» από την κυβέρνηση για την αξιολόγηση
από Δημήτρης Τζιαντζής
06/08/2024
0

Παράνομες εντολές ενώ οι εργαζόμενοι βρίσκονται σε άδεια και τα σχολεία είναι κλειστά Παρά την απεργία-αποχή που έχουν κηρύξει οι συνδικαλιστικές οργανώσεις των εκπαιδευτικών...

ΣυνεχίστεDetails

35 χρόνια 1989: Μια βρόμικη συγκυβέρνηση για την κάθαρση της αστικής τάξης

35 χρόνια 1989: Μια βρόμικη συγκυβέρνηση για την κάθαρση της αστικής τάξης
από vaspha
02/07/2024
0

Γιώργος Κρεασίδης Η ανακοίνωση του σχηματισμού της κυβέρνησης Τζαννετάκη, στις 2 Ιούλη 1989, προκάλεσε ένα πραγματικό πολιτικό σοκ με τη σύμπραξη της νεοφιλελεύθερης ΝΔ...

ΣυνεχίστεDetails
Επόμενο
ΝΑΡ: Οικονομική εξόρμηση για πολιτική αντεπίθεση

ΝΑΡ: Οικονομική εξόρμηση για πολιτική αντεπίθεση

Ούτε στο Κερατσίνι, ούτε πουθενά φασισμός

Ούτε στο Κερατσίνι, ούτε πουθενά φασισμός

Η νέα «Μάχη της Ηλεκτρικής»  κατά της ιδιωτικοποίησης της ΔΕΗ

Η νέα «Μάχη της Ηλεκτρικής» κατά της ιδιωτικοποίησης της ΔΕΗ

Ευρωεκλογές: Ψήφο στο ΚΚΕ  κι άγιος ο Θεός

Ευρωεκλογές: Ψήφο στο ΚΚΕ κι άγιος ο Θεός

Φύλλο 10-11.5

Ένας χρόνος χωρίς τον Σπύρο Χαϊκάλη

Ισχυρή Attack για μήνυμα ανατροπής

Συγκίνηση κι έμπνευση στη Μακρόνησο

Η καπιταλιστική «ταυτότητα» της Ρωσίας του Πούτιν

Πλήρη Περιεχόμενα

Ανάλυση

9 Μάη: Η ΕΕ εξισώνει ναζισμό και …κομμουνισμό!
Ανάλυση

9 Μάη: Η ΕΕ εξισώνει ναζισμό και …κομμουνισμό!

από Γιάννης Ελαφρός
09/05/2025

Ατζέντα

Παρουσίαση του βιβλίου του Λεωνίδα Βατικιώτη για την Ουκρανία
Ατζέντα

Παρουσίαση του βιβλίου του Λεωνίδα Βατικιώτη για την Ουκρανία

09/05/2025
Εκδήλωση για Παλαιστίνη στις 12/5, με τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Μετώπου για Ειρήνη και Ισότητα και βουλευτή του ΚΚ Ισραήλ
Ατζέντα

Εκδήλωση για Παλαιστίνη στις 12/5, με τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Μετώπου για Ειρήνη και Ισότητα και βουλευτή του ΚΚ Ισραήλ

09/05/2025
“Σαν πέτρινα λιοντάρια στη μπασιά της νύχτας” – προβολή ντοκιμαντέρ για τη Μακρόνησο στη Λέσχη Αναιρέσεις στις 6/5
Ατζέντα

“Σαν πέτρινα λιοντάρια στη μπασιά της νύχτας” – προβολή ντοκιμαντέρ για τη Μακρόνησο στη Λέσχη Αναιρέσεις στις 6/5

06/05/2025

Διεθνή

Βιετνάμ: Πατάει γκάζι στον δρόμο της καπιταλιστικής ανάπτυξης
Κόσμος

Βιετνάμ: Πατάει γκάζι στον δρόμο της καπιταλιστικής ανάπτυξης

από Γιάννης Ελαφρός
08/05/2025

Αφιέρωμα

Θέλουν να αποβάλλουν το φοιτητικό κίνημα
Νεολαία

Θέλουν να αποβάλλουν το φοιτητικό κίνημα

 Φοίβος Κακαμανούδης Σχολές-στρατώνες της αγοράς και επικοινωνιακή αντεπίθεση Βρήκαμε παπά να θάψουμε πεντέξι… θέματα που πονούν την κυβέρνηση. Ακρίβεια, στεγαστικό, ...

10/05/2025
Οδοιπορικό: Άνθισε νιάτα η Μακρόνησος
Αριστερά

Οδοιπορικό: Άνθισε νιάτα η Μακρόνησος

 Γιάννης Ελαφρός Μεγάλη επιτυχία της πρωτοβουλίας των Αναιρέσεων στο νησί-σύμβολο Κοκκίνισε την περασμένη Κυριακή η Μακρόνησος. Κοκκίνισε από ζωή, κοκκίνισε ...

10/05/2025
Διαβάστε στο Πριν που κυκλοφορεί το διήμερο 10-11 Μαΐου
Περιεχόμενα

Διαβάστε στο Πριν που κυκλοφορεί το διήμερο 10-11 Μαΐου

Δεν συνηθίζουμε τη φρίκη τέλος τώρα στη γενοκτονία Σε αργό θάνατο από πείνα ή διωγμό από τη Γάζα καταδικάζει 2,3 ...

10/05/2025
Δεν συνηθίζουμε τη φρίκη τέλος τώρα στη γενοκτονία στην Παλαιστίνη
Πολιτική

Δεν συνηθίζουμε τη φρίκη τέλος τώρα στη γενοκτονία στην Παλαιστίνη

Σε αργό θάνατο από πείνα ή διωγμό από τη Γάζα καταδικάζει 2,3 εκατομμύρια Παλαιστινίους το Ισραήλ. Το κράτος-δολοφόνος κλιμακώνει την ...

10/05/2025
Ακόμα έξι μήνες προφυλάκιση για τον Νίκο Ρωμανό και τους κατηγορούμενους για την υπόθεση Αμπελοκήπων – Ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ
Δικαιώματα

Ακόμα έξι μήνες προφυλάκιση για τον Νίκο Ρωμανό και τους κατηγορούμενους για την υπόθεση Αμπελοκήπων – Ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ

Με μια πολιτικού χαρακτήρα απόφαση και χωρίς κανέναν ουσιαστικό λόγο το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών αποφάσισε την παράταση της προφυλάκισης του Νίκου ...

09/05/2025
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Facebook Instagram Twitter Youtube RSS

Εβδομαδιαία πολιτική εφημερίδα ΠΡΙΝ

Κυκλοφορεί όλο το Σαββατοκύριακο

Αναζητείστε την στα περίπτερα

Συνδρομές και ενισχύσεις

Δικαιούχος: Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες «Πριν»

ALPHA BANK Αρ. Λογαριασμού: 260002002006023
IBAN: GR1801402600260002002006023

Τρόποι επικοινωνίας

Τηλ. 2108227949

Email: ipringr@gmail.com
Κλεισόβης 9, πλησίον Κάνιγγος, 10677 Αθήνα

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
  • Αρχική
  • Κύρια Θέματα
  • Επικαιρότητα
  • Πολιτική
  • Κοινωνία
  • Διεθνή
  • Πολιτισμός
  • Θεωρία
  • Στήλες – Άρθρα
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
  • Αριστερό Εξτρέμ

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση cookies. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.