Log in

Registration

Πίσω από τις κάμερες – 18/01/2015

Posted: January 18, 2015 / in: Πισω απο τις καμερες / Comments Off on Πίσω από τις κάμερες – 18/01/2015

 Οι πιο παλιοί θα θυμούνται την Πρώτη. Σε αυτή την εφημερίδα εμφανίζεται ο Σταύρος Θεοδωράκης να επιμελείται μια σελίδα για τα Μέσα Ενημέρωσης. Είναι ήδη γνωστός καθώς έχει κάνει μια συνέντευξη με τον Γιώργο Παπανδρέου στην τότε κρατική ραδιοφωνία, όπου ο γιος του Ανδρέα Παπανδρέου ζητάει την απελευθέρωση των FM και την έναρξη λειτουργίας των ιδιωτικών ραδιοφωνικών σταθμών.

 Στη διαδρομή του ο Σταύρος Θεοδωράκης θα εργαστεί στον Επενδυτή του Μιχάλη Ανδρουλιδάκη στο περιοδικό Επτάμιση, στη Μεσημβρινή, ως πολιτικός συντάκτης, στο Σκάι 100,4. Επί εκσυγχρονισμού θα κάνει το μεγάλο άλμα. Έχοντας πολεμήσει έντονα τον Ανδρέα Παπανδρέου, θα βρεθεί με την εκπομπή Πρωταγωνιστές στην ΕΡΤ και με διευθυντική θέση στο Κλικ. Ήταν τότε που υποστήριξε ανοιχτά τους ΝΑΤΟικούς βομβαρδισμούς στη Γιουγκοσλαβία, προκειμένου να… υποστηριχτούν τα «ανθρώπινα δικαιώματα» στο Κόσοβο. Ο επικεφαλής του Ποταμιού θα κάνει ένα σύντομο πέρασμα από το Σταρ και θα καταλήξει στο Μέγκα, έχοντας στο ενδιάμεσο δημιουργήσει το www.protagon.gr και το εστιατόριο Αλάτσι.

 Θυμάστε πως, όταν άρχισε να καταρρέει η ΔΗΜΑΡ, δημιουργήθηκε η Κίνηση των 58. Αίφνης η Κίνηση των 58 άρχισε να θριαμβεύει στα γκάλοπ, αν και δεν κατάφερε να συγκροτήσει πολιτική πρόταση, χωρίς να διαθέτει κανένα αναγνωρίσιμο πρόσωπο. Ήδη κυοφορούνταν η ιδέα για ένα κόμμα αλά Μπέπε Γκρίλο, με ένα πρόσωπο ευρύτερης αποδοχής, που στήριζε τη φήμη του στην τηλεόραση…

 Εκεί εμφανίστηκε ο Σταύρος Θεοδωράκης, ο οποίος είχε δημιουργήσει την ηλεκτρονική πλατφόρμα του protagon, όπου ο καθένας έγραφε ό,τι ήθελε. Σε τέτοιο σημείο όπου ο ένας εκ των αρθρογράφων του, ο Τάσος Τέλλογλου, που πρότεινε την αναστολή άρθρων του Συντάγματος όσο διαρκεί το Μνημόνιο, ενώ μια άλλη σύζυγος στρατιωτικού, η Ντίνα Δαβιλά, ζητούσε ένα αξιόπρεπες πραξικόπημα αλλά από σοβαρούς στρατιωτικούς. Το κείμενό της κατέβηκε από το protagon, η ίδια όμως κέρδισε μια θέση στα ψηφοδέλτια του κόμματος.

 Το πλέον εντυπωσιακό είναι η προβολή του. Όπως συνέβη με το ΛΑΟΣ στο παρελθόν, τη Χρυσή Αυγή πριν από τις δολοφονίες και τη ΔΗΜΑΡ, έτσι και το Ποτάμι, λόγω της αναγνωρισιμότητας του Σταύρου προ των ευρωεκλογών απέκτησε άφθονο τηλεοπτικό χρόνο μπαίνοντας στο πολιτικό σκηνικό σαν να υπήρχε από πάντα.

 Το έντονο μάρκετινγκ κάλυψε την απορρόφηση της άκρως νεοφιλελεύθερης δράσης, στο εγχείρημα μπήκαν στελέχη του ΠΑΣΟΚ που είχαν χαμηλούς τόνους, ενώ το βέβαιο είναι πως ο Σπύρος Λυκούδης, γνώριζε πού πήγε, έχοντας τόσα χρόνια εμπειρίας στο παλαιό πολιτικό σύστημα

© Some rights reserved 2018 - ΠΡΙΝ Παλιά μορφή και προηγούμενα άρθρα