Εφημερίδα ΠΡΙΝ

Για την αντικαπιταλιστική ανατροπή
και την κομμουνιστική απελευθέρωση

  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Εφημερίδα ΠΡΙΝ
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Αρχική Κοινωνία Εργαζόμενοι

Μηχανικοί ΟΣΕ: Eπανακρατικοποίηση της Hellenic Train, όχι στην πολυδιάσπαση του σιδηρόδρομου

03/04/2025
σε Εργαζόμενοι
Μηχανικοί ΟΣΕ: Eπανακρατικοποίηση της Hellenic Train, όχι στην πολυδιάσπαση του σιδηρόδρομου
Κοινοποίηση στο FacebookΚοινοποίηση στο TwitterΑποστολή σε Email

«Καταγγέλουμε τη χρόνια πολυδιάσπαση του σιδηροδρομικού τομέα και προτείνουμε την επανακρατικοποίηση της Hellenic Train και απορρόφηση της από τον νέο σιδηροδρομικό φορέα «Σιδηρόδρομοι Ελλάδος Α.Ε.» για τη δημιουργία ενιαίου δημόσιου φορέα με διαχωρισμένες οικονομικές δραστηριότητες, όπως προβλέπεται από την Ευρωπαϊκή νομοθεσία», τονίζει σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Διπλωματούχων Μηχανικών ΟΣΕ.

Ακολουθεί η ανακοίνωση του ΣΔΜ-ΟΣΕ

Ο Σύλλογος Διπλωματούχων Μηχανικών ΟΣΕ, που εκπροσωπεί εργαζόμενους των εταιρειών ΟΣΕ , ΕΡΓΟΣΕ και HELLENIC TRAIN παρακολουθώντας τις εξελίξεις με τις συνεχείς εναλλαγές του κυβερνητικού σχεδιασμού για το μέλλον του σιδηροδρόμου στη χώρα, διαπιστώνει, ότι συνεχίζεται η εφαρμογή των ίδιων πολιτικών που μας οδήγησαν στο σημερινό τέλμα. Διαδοχικά κυβερνήσεις και διοικήσεις απαξίωναν τόσο τον σιδηρόδρομο όσο και τους εργαζόμενους. Παρά τις συνεχείς επισημάνσεις των εργαζομένων δεν προέβησαν στη λήψη των αναγκαίων μέτρων για να εξασφαλιστεί ο εκσυγχρονισμός του δικτύου και του τροχαίου υλικού.

Σε κοινέςΚατηγορίες

ΠΟΕ-ΟΤΑ: Συνέδριο με άδειες καρέκλες, χωρίς σχέδιο αγώνα – Η ΑΚΙΣ-ΟΤΑ εξέλεξε 1 έδρα στο Γενικό Συμβούλιο

ΠΕΝΕΝ: Καμιά δικαστική απόφαση δε σταματά την απεργία – Νέα συγκέντρωση στη Δραπετσώνα

Ο σιδηρόδρομος, που πλήρωσε πολύ ακριβά τις μνημονιακές πολιτικές το 2010 με την εφαρμογή του Ν.3891/2010, αποτελεί πεδίο πειραματισμών σε διοικητικό επίπεδο τα τελευταία 25 χρόνια. Προς επίρρωση αναφέρουμε τον κατακερματισμό του έργου του άλλοτε ενιαίου ΟΣΕ σε διάφορες εταιρείες με αλληλοεμπλεκόμενες αρμοδιότητες (ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ νυν HELLENIC TRAIN, ΕΕΣΣΤΥ που ενσωματώθηκε στην ιδιωτικοποιημένη ΤΡΑΙΝΟΣΕ), έως και αντικρουόμενα συμφέροντα μετά την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τη δημιουργία βραχύβιων εταιρειών (ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ Α.Ε., ΕΔΙΣΥ Α.Ε. κλπ), τον Ν.4974/2022 περί πλήρους απόσχισης της ΕΡΓΟΣΕ από τον ΟΣΕ που δεν υλοποιήθηκε και εσχάτως τον Ν.5167/2024 για τη δημιουργία της νέας εταιρείας «ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε» με την ενοποίηση των ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και ΓΑΙΑΟΣΕ κατά το μέρος που αφορά το τροχαίου υλικό.

Καταγγέλουμε τη χρόνια πολυδιάσπαση του σιδηροδρομικού τομέα και προτείνουμε την επανακρατικοποίηση της Hellenic Train και απορρόφηση της από τον νέο σιδηροδρομικό φορέα «Σιδηρόδρομοι Ελλάδος Α.Ε.» για τη δημιουργία ενιαίου δημόσιου φορέα με διαχωρισμένες οικονομικές δραστηριότητες, όπως προβλέπεται από την Ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Ο αρχικός σχεδιασμός του Υπουργείου για τη νέα εταιρεία «ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε» από τον Ιανουάριο του 2024 αφορούσε τη δημιουργία ενός νέου φορέα αποκλειστικής ευθύνης για το σχεδιασμό, την ανάπτυξη, τη συντήρηση και την ασφαλή διαχείριση των σιδηροδρομικών υποδομών της χώρας. Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, τον Μάιο του 2024, παρουσιάστηκε η πρώτη μεταστροφή του σχεδιασμού, αφού με το άρθρο 26 του Ν.5111/2024 η ανάθεση και εκτέλεση των σιδηροδρομικών έργων για την αποκατάσταση των βλαβών στις πληγείσες περιοχές της Θεσσαλίας ανατέθηκε στις υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών. Λίγο πριν τον ανασχηματισμό της κυβέρνησης ανακοινώθηκε η πρόθεση του Υπουργείου να αναθέσει τη συντήρηση υποδομών και συστημάτων σε διακριτό φορέα σε συνεργασία με τους γαλλικούς σιδηροδρόμους και την ευρωπαϊκή τράπεζα επενδύσεων, ανακοίνωση που τροποποιεί πλήρως τον αρχικό σχεδιασμό. Αμέσως μετά τον ανασχηματισμό η νέα πολιτική ηγεσία προχώρησε σε νέες ανακοινώσεις, που αφορούν την τροποποίηση του νομικού καθεστώτος λειτουργίας του ΟΣΕ με βάση το μοντέλο που ακολουθήθηκε στη ΔΕΗ και την κατάθεση νομοθετικών ρυθμίσεων για το σιδηρόδρομο τέσσερεις μόλις μήνες μετά την ψήφιση του Ν.5167/24 για τη δημιουργία της νέας εταιρείας «ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε».

Η οργανωτική διαχείριση που ακολούθησαν οι εκάστοτε κυβερνήσεις ήταν ιδιαίτερα ζημιογόνα για την ορθολογική λειτουργία του Οργανισμού. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν τα δύο οργανογράμματα, που εγκρίθηκαν με αποφάσεις του εκάστοτε αρμόδιου Υπουργού τον Μάιο του 2019 και τον Μάιο του 2022, αλλά δεν εφαρμόστηκαν ποτέ στην πράξη, παρά τις πιέσεις των εργαζομένων με αποτέλεσμα η λειτουργία του οργανισμού να συνεχιστεί με το οργανόγραμμα που ίσχυε από το 2016. Σήμερα στον ΟΣΕ οι υπάλληλοι που υπηρετούν σε θέσεις ευθύνης είναι μοιρασμένοι στα οργανογράμματα του 2016 και του 2022, ενώ όλο το υπόλοιπο προσωπικό είναι τοποθετημένο στο οργανόγραμμα του 2016.

Οι ελλείψεις προσωπικού σε όλους τους κλάδους και τις ειδικότητες είναι τεράστιες. Από το εγκεκριμένο, τον Μάιο του 2022, οργανόγραμμα των 2.100 θέσεων του ΟΣΕ, καλύπτονται μόνο οι 1.250 θέσεις εκ των οποίων οι 550 περίπου από μόνιμο προσωπικό, 100 περίπου από προσωπικό ορισμένου χρόνου για φυλάξεις ισοπέδων διαβάσεων και άλλες 600 από προσωπικό με συμβάσεις παροχής υπηρεσιών. Είναι εύλογα αντιληπτή η δυσλειτουργία που επιφέρουν στην καθημερινή λειτουργία του Οργανισμού η ταυτόχρονη εφαρμογή δύο οργανογραμμάτων και η ύπαρξη εργαζόμενων τριών ταχυτήτων με διαφορετικές ευθύνες, δικαιώματα, υποχρεώσεις και μισθολόγιο. Παρόμοια στην ΕΡΓΟΣΕ η μείωση προσωπικού σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν ανέρχεται σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50%.

Καταγγέλουμε τους χρόνιους πειραματισμούς σε διοικητικό επίπεδο και προτείνουμε την κατάθεση συγκεκριμένου πλάνου από το Υπουργείο για την εταιρεία «Σιδηρόδρομοι Ελλάδος» και διαβούλευση με τους εργαζόμενους. Αποτύπωση του πλάνου σε σαφές και εφαρμόσιμο 5ετες επιχειρησιακό σχέδιο της εταιρείας και εφαρμογή του πλάνου από τη διοίκηση της εταιρείας. Έγκαιρη εξασφάλιση της χρηματοδότησης των δράσεων για την υλοποίηση του επιχειρησιακού σχεδίου.

Η χρόνια απαξίωση του σιδηροδρόμου αποδεικνύεται από την πολυετή έλλειψη σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης στο δίκτυο, που προσφάτως αποκαταστάθηκε σε μεγάλο τμήμα του, από τη δραματική μείωση του μήκους των ενεργών σιδηροδρομικών γραμμών, που πριν από 20 χρόνια ήταν 2.500 χιλιόμετρα, ενώ σήμερα κυμαίνεται γύρω στα 1.800 χιλιόμετρα, από τα δρομολόγια που περιορίστηκαν σε λιγότερο από 50%, από την κατάργηση των διεθνών συνδέσεων προς Τουρκία, Βαλκανικές Χώρες και Γερμανία. Το προσωπικό στους ευρωπαϊκούς σιδηροδρόμους το 2020 ήταν κατά μέσο όρο 2,0 εργαζόμενοι/Km δικτύου και τα κονδύλια μόνο για τη συντήρηση ήταν 170.000€/Km. Στον απαξιωμένο ελληνικό σιδηρόδρομο ήταν αντίστοιχα 0,50 εργαζόμενoς/Km, ενώ τα κονδύλια για συντήρηση 5.000€/km. Το αντίκτυπο της χρόνιας υποχρηματοδότησης και έλλειψης προσωπικού αποτυπώνεται εύγλωττα στο μεταφορικό έργο, που παράγει ο ελληνικός σιδηρόδρομος, αφού το 2022 είχε μερίδιο στην μεταφορά επιβατών 0,6% ενώ ο ευρωπαϊκός μέσος όρος ήταν 5,5%. Αντίστοιχα το μερίδιο στην μεταφορά εμπορευμάτων ήταν 3,2% για τον ελληνικό σιδηρόδρομο και 16,1% για τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Καταγγέλουμε τη χρόνια υποχρηματοδότηση και υποστελέχωση και προτείνουμε α) η χρηματοδότηση για τη συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου να ανέλθει στον ευρωπαϊκό μέσο όρο, ήτοι 170.000€/Km γραμμής, β) η στελέχωση να ανέλθει στον ευρωπαϊκό μέσο όρο, ήτοι 2 εργαζόμενοι/Km γραμμής, με μόνιμο και κατάλληλο επιστημονικό, διοικητικό και εργατοτεχνικό προσωπικό.

Παρά τα χρόνια προβλήματα και την απαξίωση που μαστίζουν το σιδηρόδρομο και την απώλεια της εμπιστοσύνης από το επιβατικό κοινό (η οποία είναι κρίσιμο να επανακτηθεί το συντομότερο δυνατό), είναι σαφές ότι ο εκσυγχρονισμός και η επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου θα αποφέρει μόνο οφέλη για την ελληνική κοινωνία και οικονομία, εάν ο σιδηρόδρομος λειτουργεί όπως στον ευρωπαϊκό χώρο, όπου αποτελεί ασφαλές και αξιόπιστο μεταφορικό μέσο.

Ετικέτες: hellenic trainΕπικαιρότηταΟΣΕσιδηρόδρομος
ΚοινοποίησεTweetΑποστολή
Προηγούμενο

ΜΑΤ εναντίον αναπήρων

Επόμενο

Κεντρική εκδήλωση-παρουσίαση των Θέσεων του Κεντρικού Συμβουλίου για το 6ο Συνέδριο της νΚΑ στις 6/4

Σχετίζεται με Άρθρα

Σχόλιο της νΚΑ για τα αποτελέσματα των φοιτητικών εκλογών 2025

Σχόλιο της νΚΑ για τα αποτελέσματα των φοιτητικών εκλογών 2025
από Δημήτρης Τζιαντζής
15/05/2025
0

Όπως σημειώνει η νΚΑ για το αποτέλεσμα των φοιτητικών εκλογών της 14ης Μάη η σπουδάζουσα νεολαία «μαύρισε» για μια ακόμη χρονιά την κυβερνητική παράταξη...

ΣυνεχίστεDetails

ΑΝΤΑΡΣΥΑ: Το «πόρισμα» Καρώνη ξεπλένει την κυβέρνηση των δολοφόνων

ΑΝΤΑΡΣΥΑ: Το «πόρισμα» Καρώνη ξεπλένει την κυβέρνηση των δολοφόνων
από Δημήτρης Τζιαντζής
14/05/2025
0

Ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ για το πόρισμα του Δημήτρη Καρώνη που χρειάστηκε 14 ολόκληρους μήνες για να πει ότι...υπάρχει «υψηλό ενδεχόμενο» τα έλαια σιλικόνης να...

ΣυνεχίστεDetails
Επόμενο
Κεντρική εκδήλωση-παρουσίαση των Θέσεων του Κεντρικού Συμβουλίου για το 6ο Συνέδριο της νΚΑ στις 6/4

Κεντρική εκδήλωση-παρουσίαση των Θέσεων του Κεντρικού Συμβουλίου για το 6ο Συνέδριο της νΚΑ στις 6/4

Πορεία την Παρασκευή για το δικαίωμα στην κατοικία και τα υψηλά ενοίκια

Πορεία την Παρασκευή για το δικαίωμα στην κατοικία και τα υψηλά ενοίκια

Πτολεμαΐδα: Φιέστα Μητσοτάκη στη ΔΕΗ, ξύλο και χημικά σε διαδηλωτές στον ΑΗΣ Καρδιάς (Video)

Πτολεμαΐδα: Φιέστα Μητσοτάκη στη ΔΕΗ, ξύλο και χημικά σε διαδηλωτές στον ΑΗΣ Καρδιάς (Video)

Μέση Ανατολή: Σε πλήρη εξέλιξη  το σχέδιο «τελική λύση»

Μέση Ανατολή: Σε πλήρη εξέλιξη το σχέδιο «τελική λύση»

Φύλλο 10-11.5

Ένας χρόνος χωρίς τον Σπύρο Χαϊκάλη

Ισχυρή Attack για μήνυμα ανατροπής

Συγκίνηση κι έμπνευση στη Μακρόνησο

Η καπιταλιστική «ταυτότητα» της Ρωσίας του Πούτιν

Πλήρη Περιεχόμενα

Ανάλυση

Ρωσία: Ιμπεριαλιστική χώρα, με σκληρή εκμετάλλευση
Ανάλυση

Ρωσία: Ιμπεριαλιστική χώρα, με σκληρή εκμετάλλευση

από Γιάννης Ελαφρός
13/05/2025

Ατζέντα

Εκδήλωση σήμερα 12/5 για Παλαιστίνη , με τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Μετώπου για Ειρήνη και Ισότητα και βουλευτή του ΚΚ Ισραήλ
Ατζέντα

Εκδήλωση σήμερα 12/5 για Παλαιστίνη , με τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Μετώπου για Ειρήνη και Ισότητα και βουλευτή του ΚΚ Ισραήλ

12/05/2025
Παρουσίαση του βιβλίου του Λεωνίδα Βατικιώτη για την Ουκρανία
Ατζέντα

Παρουσίαση του βιβλίου του Λεωνίδα Βατικιώτη για την Ουκρανία

09/05/2025
“Σαν πέτρινα λιοντάρια στη μπασιά της νύχτας” – προβολή ντοκιμαντέρ για τη Μακρόνησο στη Λέσχη Αναιρέσεις στις 6/5
Ατζέντα

“Σαν πέτρινα λιοντάρια στη μπασιά της νύχτας” – προβολή ντοκιμαντέρ για τη Μακρόνησο στη Λέσχη Αναιρέσεις στις 6/5

06/05/2025

Διεθνή

Σάλπισμα πολέμου από Βερολίνο και Παρίσι
Διεθνή

Σάλπισμα πολέμου από Βερολίνο και Παρίσι

από Χρίστος Κρανάκης
11/05/2025

Αφιέρωμα

Σχόλιο της νΚΑ για τα αποτελέσματα των φοιτητικών εκλογών 2025
Νεολαία

Σχόλιο της νΚΑ για τα αποτελέσματα των φοιτητικών εκλογών 2025

Όπως σημειώνει η νΚΑ για το αποτέλεσμα των φοιτητικών εκλογών της 14ης Μάη η σπουδάζουσα νεολαία «μαύρισε» για μια ακόμη ...

15/05/2025
ΑΝΤΑΡΣΥΑ: Το «πόρισμα» Καρώνη ξεπλένει την κυβέρνηση των δολοφόνων
Πολιτική

ΑΝΤΑΡΣΥΑ: Το «πόρισμα» Καρώνη ξεπλένει την κυβέρνηση των δολοφόνων

Ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ για το πόρισμα του Δημήτρη Καρώνη που χρειάστηκε 14 ολόκληρους μήνες για να πει ότι...υπάρχει «υψηλό ενδεχόμενο» ...

14/05/2025
Καμπάνια για δημόσιο σιδηρόδρομο, ακύρωση ιδιωτικοποιήσεων και εμπορευματοποίησης αγαθών
Κοινωνία

Καμπάνια για δημόσιο σιδηρόδρομο, ακύρωση ιδιωτικοποιήσεων και εμπορευματοποίησης αγαθών

Μια μεγάλη καμπάνια αποφάσισαν να οργανώσουν μια σειρά από πρωτοβάθμια σωματεία επιδιώκοντας την ακύρωση των ιδιωτικοποιήσεων εδώ και τώρα, με ...

14/05/2025
Εθνική Στρατηγική με στόχο τους «εγκληματίες» νέους
Νεολαία

Εθνική Στρατηγική με στόχο τους «εγκληματίες» νέους

Γιώργος Μουρμούρης ▸Η Εθνική Στρατηγική για την πρόληψη της βίας των ανηλίκων απαντά σε ένα πρόβλημα που πλάθει στα μέτρα ...

14/05/2025
Στοχοποίηση αγωνιστή από την ασφάλεια στο ΔΠΘ
Εκπαίδευση

Στοχοποίηση αγωνιστή από την ασφάλεια στο ΔΠΘ

Την παρουσία της έξω ακριβώς από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο στην Κομοτηνή, έκανε γνωστή η ασφάλεια. Ανήμερα των εκλογών, η ασφάλεια ...

14/05/2025
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Facebook Instagram Twitter Youtube RSS

Εβδομαδιαία πολιτική εφημερίδα ΠΡΙΝ

Κυκλοφορεί όλο το Σαββατοκύριακο

Αναζητείστε την στα περίπτερα

Συνδρομές και ενισχύσεις

Δικαιούχος: Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες «Πριν»

ALPHA BANK Αρ. Λογαριασμού: 260002002006023
IBAN: GR1801402600260002002006023

Τρόποι επικοινωνίας

Τηλ. 2108227949

Email: ipringr@gmail.com
Κλεισόβης 9, πλησίον Κάνιγγος, 10677 Αθήνα

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
  • Αρχική
  • Κύρια Θέματα
  • Επικαιρότητα
  • Πολιτική
  • Κοινωνία
  • Διεθνή
  • Πολιτισμός
  • Θεωρία
  • Στήλες – Άρθρα
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
  • Αριστερό Εξτρέμ

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση cookies. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.