Εφημερίδα ΠΡΙΝ

Για την αντικαπιταλιστική ανατροπή
και την κομμουνιστική απελευθέρωση

  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Εφημερίδα ΠΡΙΝ
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Αρχική Συνεντεύξεις

Ελπινίκη Μαραπίδη για τον «Γλάρο»: Σε κάθε παράσταση πάμε όλο και πιο βαθιά

21/11/2024
σε Συνεντεύξεις
Ελπινίκη Μαραπίδη για τον «Γλάρο»: Σε κάθε παράσταση πάμε όλο και πιο βαθιά

Photo credit: Αντωνία Κάντα

Κοινοποίηση στο FacebookΚοινοποίηση στο TwitterΑποστολή σε Email

Σε κοινέςΚατηγορίες

Τάκης Πολίτης: Τρομοκρατική οργάνωση το Ισραήλ, βαθιά κατάπτωση της Ευρώπης

Σάρλοτ Κέιτς: Στη Δύση διώκουν όσους καταγγέλλουν τη γενοκτονία

Η βραβευμένη θεατρική παράσταση της Ομάδας Σημείο Μηδέν ο  Γλάρος του Άντον Τσέχωφ σε σκηνοθεσία και διασκευή του Σάββα Στρούμπου, επιστρέφει στο «Θέατρο Άττις – Νέος Χώρος» από τις 21 Νοεμβρίου (κάθε Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο στις 21.00 και Κυριακή στις 20.00).  Με αφορμή το νέο κύκλο παραστάσεων και «κατάβασης» στο τσεχωφικό σύμπαν μιλάμε με την ηθοποιό Ελπινίκη Μαραπίδη, που υποδύεται τη Νίνα.

Συνέντευξη στον Κυριάκο Νασόπουλο 

Επανειλημμένα έχει τονιστεί ότι ο «Γλάρος» σηματοδοτεί μια εποχή μετάβασης. Υπάρχουν αναλογίες (όχι ακριβώς ομοιότητες) ανάμεσα στην εποχή που γράφτηκε ο «Γλάρος» και στη δική μας εποχή;

Μια εποχή μετάβασης συνεπάγεται αποσταθεροποίηση και ριζικό αποπροσανατολισμό σε πολλαπλά επίπεδα.

Θέτει το κοινωνικοπολιτικό καμβά που ορίζει τον τρόπο που υπάρχουν οι χαρακτήρες του «Γλάρου», άνθρωποι βραχυκυκλωμένοι, εγκλωβισμένοι στα προσωπικά τους αδιέξοδα, που συνεχώς πασχίζουν αλλά αδυνατούν να συνάψουν ουσιαστικές σχέσεις ή να σταθούν πραγματικά ενάντιοι στην τάξη των πραγμάτων. Το βραχυκύκλωμα τους πάντα τους υπερβαίνει.

Αναλογικά και σήμερα, μάρτυρες των καταστροφών παντού τριγύρω μας που μας εξοργίζουν και ταυτόχρονα μας παραλύουν, βρισκόμαστε σε ένα μετεωρισμό, συχνά αδυνατούμε ή δεν ξέρουμε τον τρόπο να (αντί)δράσουμε.

Οι σχέσεις είναι ρευστές, αναλώσιμες, πολλές φορές τα πράγματα τελειώνουν πριν καν αρχίσουν.

Στον πυρήνα του «Γλάρου» δεν υπάρχει ένα ερωτικό γαϊτανάκι ή η ανία της ρωσικής επαρχίας, αλλά το πώς κρίσιμες εποχές μετάβασης σαν αυτές τις δύο, αυτή που γράφει ο Τσέχωφ στον «Γλάρο» και η δική μας, γεννούν μέσα μας την «τερατεία», τις ανθρωποφαγικές συμπεριφορές, την αδυναμία να αγαπήσουμε και να συνδεθούμε πραγματικά.

Σε τι, κατά τη γνώμη σας, έγκειται η διαχρονικότητα αυτού του έργου;

Είναι πολυειπωμένη η φράση ότι “ο Τσέχωφ είναι ένας ανατόμος της ανθρώπινης ψυχής”, αλλά είναι και η αλήθεια. Με τον “Γλάρο” κάνει μια συγκλονιστική ποιητική καταγραφή της ανθρώπινης ψυχής, με μια λεπτότητα που μας προκαλεί να αναλογιστούμε πραγματικά πάνω στην ανθρώπινη κατάσταση. Και σαν ηθοποιοί, οφείλουμε να προχωρήσουμε με εξίσου χειρουργική ακρίβεια, γιατί κινείται στις πιο λεπτές συνοριογραμμές, και κάτω από το “γράμμα” του έργου κρύβονται απίστευτες συχνότητες που αποκαλύπτουν ποιότητες και προβληματισμοί εξαιρετικά επίκαιροι. Είναι συγκινητική, αυτή η αποκάλυψη της φύσης μας από τον Τσέχωφ.

Πόσο καθοριστικό ρόλο παίζει στην παράσταση η γενικότερη στάση των ηθοποιών, δηλαδή ο τρόπος που οι ίδιοι έχουν προσλάβει το τσεχωφικό κείμενο; Πώς καλούνται να εκφράσουν στη σκηνή αυτή την πρόσληψη;

Παίζει κεντρικό ρόλο. Ο ηθοποιός, σκάβοντας, εξορύσσοντας από το σχεδόν τρομακτικά πλούσιο υλικό που προσφέρει το κείμενο του Τσέχωφ και ενεργοποιώντας την φαντασία του, γίνεται αγωγός και κατ’ επέκταση ψυχοσωματικός φορέας αυτού του υλικού. Με την βοήθεια της τεχνικής που μας προσφέρει ο τρόπος της δουλειάς μας στην ομάδα, το υλικό αυτο-εκφράζεται και αποκαλύπτει τον πυρήνα του. Αυτό αποτυπώνεται, σωματοποιείται και στην απόσταξη του ορίζει την ερμηνεία του κάθε ηθοποιού και παράλληλα την αισθητική της παράστασης μας.

Ποιο είναι το ειδικό βάρος που κατέχουν στην παράσταση, πέρα από την ανθρώπινη φωνή, η κίνηση και ο συνδυασμός των κινήσεων των ηθοποιών;

Βασικός άξονας της δουλειάς μας είναι η σωματικότητα του ηθοποιού να προκύπτει ως αντανάκλαση της εσωτερικού του τοπίου, της αλληλεπίδρασης του μοναδικού υλικού που φέρει ο περφόρμερ όταν έρχεται σε επαφή με το υλικό του ρόλου.

Οποιαδήποτε κίνηση ή μοτίβο που μπορεί κατ’επέκταση να προκύψει γεννιέται από αυτή την σμίξη. Η γλυπτική του εσωτερικού τοπίου σμιλεύει και το εξωτερικό, είναι πλήρως αναπόσπαστα και αλληλένδετα.

Οι σωματικοί κώδικες που βλέπετε στην παράσταση δεν επιβλήθηκαν ως εξωτερική κινησιολογία αλλά γεννήθηκαν ως φυσική απόρροια αυτής της διαδικασίας.

Πού εντοπίζετε τα κωμικά στοιχεία στον «Γλάρο»;

Το κωμικό και τραγικό εδώ αλληλεπιδρούν συνεχώς.

Μέσα από αυτή την βίαιη αντίθεση, επιτρέποντας στην σαρκαστική/κριτική στάση απέναντι στα πρόσωπα και παράλληλα το τραγικό τους αδιέξοδο να συνυπάρχουν, με όλες τις απότομες εναλλαγές και τις αντιφάσεις που υπάρχουν στο τσεχωφικό υλικό και στην συμπεριφορά των χαρακτήρων, αναδύεται και το κωμικό στοιχείο. Βλέπουμε όλη την γκάμα της ανθρώπινης δεινότητας, της τραγικότητας της ανθρώπινης φύσης, που αναπόφευκτα, είναι και κωμική.

Photo credit: Ιωάννα Σπανού

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Υποδύεστε τον ρόλο της Νίνα, του χαρακτήρα με τη μεγαλύτερη εξέλιξη στο έργο, πόσο απαιτητική ήταν η «κατάβαση» και η μεταμόρφωση σε αυτό τον σύνθετο ρόλο;

Η ενασχόληση με αυτό το ρόλο ήταν, και παραμένει, εξίσου απαιτητική όσο και τρομερά γοητευτική.

Συνδιαλεγόμαστε εξελικτικά με το “Γλάρο” δύο χρόνια τώρα, την στιγμή που μιλάμε κάνουμε πρόβες πριν την έναρξη του τρίτου κύκλου των παραστάσεων μας για να δούμε τί άλλο υπάρχει, πόσο πιο βαθιά μπορούμε να πάμε, και στον Τσέχωφ πραγματικά δεν υπάρχει ταβάνι. Κάθε μέρα μας εκπλήσσει το τί ανακαλύπτουμε όσο σκάβουμε.

Η Νίνα είναι ένας χαρακτήρας που φέρει το στρόβιλο της επιθυμίας, το άμετρο, την απόλυτη παρόρμηση που υπάρχει πριν από την συνείδηση σε ό,τι κάνει. Σαν αλλόκοτος μανιοδότης μεταδίδει αυτή την αίσθηση και στους άλλους χαρακτήρες, οδηγούνται μαζί στα άκρα, εν τέλει εκείνη στην καταστροφή. Ακόμα και στην πτώση, στο απόλυτο της ράγισμα στο τέλος του έργου δεν έχει μέτρο. Με όρους τραγωδίας θα μπορούσαμε να πούμε ότι αυτό το άμετρο στοιχείο εμπεριέχει την Ύβρη, που με την σειρά της οδηγεί στην Άτη, την τρέλα, και την Νέμεση, την καταστροφή.

Είναι μεγάλο δώρο για έναν ηθοποιό να του δίνεται τόσος χρόνος και χώρος στην συνεχή έρευνα και επαφή με ένα υλικό τέτοιας φύσης. Εμείς ερευνούμε και το υλικό αποκαλύπτει κάθε μέρα κι από κάτι. Σε κάθε παράσταση πάμε όλο και πιο βαθιά.

Πληροφορίες: 

Θέατρο Άττις – Νέος Χώρος, Λεωνίδου 12

Παραστάσεις κάθε Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο στις 21.00 και Κυριακή στις 20.00.
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210.3225207
Εισιτήρια
video credits: Δημήτρης Μαόφης
Διανομή (με σειρά εμφάνισης):
Πιερρότος: Άννα Μαρκά – Μπονισέλ
Τρέμπλιεφ: Γιάννης Σανιδάς
Νίνα: Ελπινίκη Μαραπίδη
Αρκάντινα: Ρόζυ Μονάκη
Τριγκόριν: Σάββας Στρούμπος
Συντελεστές:
Μετάφραση: Δαυίδ Μαλτέζε
Σκηνοθεσία – Διασκευή: Σάββας Στρούμπος
Σκηνικά – κοστούμια: Κατερίνα Παπαγεωργίου
Φωτισμοί: Κώστας Μπεθάνης
Ηχοτοπίο: Λεωνίδας Μαριδάκης
Δραματολόγος: Μαρία Σικιτάνο
Κατασκευή κοστουμιών: Ελένη Χασιώτη
Κατασκευή σκηνικού: Απόστολος Ζερδεβάς
Μακιγιάζ: Βιργινία Τσιχλάκη
Επικοινωνία: Μαριάννα Παπάκη, Νώντας Δουζίνας
Το βιβλίο διατίθεται στο θέατρο (εκδ. Νεφέλη)

Η παράσταση τιμήθηκε από την Ένωση Κριτικών Θεάτρου και Παραστατικών Τεχνών με τα βραβεία Καλύτερης Παράστασης για την καλλιτεχνική περίοδο 2022-2023 και Νέας Ηθοποιού στην Άννα Μαρκά-Μπονισέλ, ενώ τον Απρίλιο του 2024 παρουσιάστηκε στο Εθνικό Θέατρο Βουδαπέστης στο πλαίσιο του 11ου Madach International Theatre Meeting (MITEM).

Το Πριν είναι χορηγός επικοινωνίας. Στο έντυπο Πριν (23-24 Νοεμβρίου και μετά) θα βρείτε στη σελίδα της επικαιρότητας ειδική προσφορά για τους αναγνώστες της εφημερίδας μας. 
Ετικέτες: θέατροΚυριάκος ΝασόπουλοςΣάββας ΣτρούμποςΩρα μηδεν
ΚοινοποίησεTweetΑποστολή
Προηγούμενο

Άμστερνταμ και Μακάμπι – τι έγινε πραγματικά;

Επόμενο

Τατιάνα Φερνάντεζ Μαρτί: Αγώνας διαρκείας ως την ανατροπή του Μιλέι

Σχετίζεται με Άρθρα

Ο τυχαίος αποκλεισμός του Ηρακλή Τζαφέτα

Ο τυχαίος αποκλεισμός του Ηρακλή Τζαφέτα
από Κυριάκος Νασόπουλος
24/04/2025
0

Θανάσης Τριαρίδης

ΣυνεχίστεDetails

Συνταξιούχοι: Χωρίς οβελία και με δανεικά κάθε μήνα

Συνταξιούχοι: Χωρίς οβελία και με δανεικά κάθε μήνα
από Κυριάκος Νασόπουλος
15/04/2025
0

Κυριάκος Νασόπουλος ▸Έξι στους δέκα λαμβάνουν συντάξεις κάτω από 1.000 ευρώ Με άδειες τσέπες, «φτωχό» εορταστικό τραπέζι και πιθανά… χωρίς οβελία θα κάνει και...

ΣυνεχίστεDetails
Επόμενο
Τατιάνα Φερνάντεζ Μαρτί:  Αγώνας διαρκείας  ως την ανατροπή  του Μιλέι

Τατιάνα Φερνάντεζ Μαρτί: Αγώνας διαρκείας ως την ανατροπή του Μιλέι

ΝΑΡ: Να μπει τέλος στην ατιμωρησία του Ισραήλ, ενοχή σιωπή της ελληνικής κυβέρνησης

ΝΑΡ: Να μπει τέλος στην ατιμωρησία του Ισραήλ, ενοχή σιωπή της ελληνικής κυβέρνησης

Το σύστημα παίρνει εκδίκηση: Προφυλάκιση του Νίκου Ρωμανού για ένα… αποτύπωμα

Το σύστημα παίρνει εκδίκηση: Προφυλάκιση του Νίκου Ρωμανού για ένα... αποτύπωμα

Οι Έλληνες συνένοχοι του Νετανιάχου

Οι Έλληνες συνένοχοι του Νετανιάχου

Φύλλο 10-11.5

Ένας χρόνος χωρίς τον Σπύρο Χαϊκάλη

Ισχυρή Attack για μήνυμα ανατροπής

Συγκίνηση κι έμπνευση στη Μακρόνησο

Η καπιταλιστική «ταυτότητα» της Ρωσίας του Πούτιν

Πλήρη Περιεχόμενα

Ανάλυση

Ρωσία: Ιμπεριαλιστική χώρα, με σκληρή εκμετάλλευση
Ανάλυση

Ρωσία: Ιμπεριαλιστική χώρα, με σκληρή εκμετάλλευση

από Γιάννης Ελαφρός
13/05/2025

Ατζέντα

Εκδήλωση σήμερα 12/5 για Παλαιστίνη , με τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Μετώπου για Ειρήνη και Ισότητα και βουλευτή του ΚΚ Ισραήλ
Ατζέντα

Εκδήλωση σήμερα 12/5 για Παλαιστίνη , με τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Μετώπου για Ειρήνη και Ισότητα και βουλευτή του ΚΚ Ισραήλ

12/05/2025
Παρουσίαση του βιβλίου του Λεωνίδα Βατικιώτη για την Ουκρανία
Ατζέντα

Παρουσίαση του βιβλίου του Λεωνίδα Βατικιώτη για την Ουκρανία

09/05/2025
“Σαν πέτρινα λιοντάρια στη μπασιά της νύχτας” – προβολή ντοκιμαντέρ για τη Μακρόνησο στη Λέσχη Αναιρέσεις στις 6/5
Ατζέντα

“Σαν πέτρινα λιοντάρια στη μπασιά της νύχτας” – προβολή ντοκιμαντέρ για τη Μακρόνησο στη Λέσχη Αναιρέσεις στις 6/5

06/05/2025

Διεθνή

Σάλπισμα πολέμου από Βερολίνο και Παρίσι
Διεθνή

Σάλπισμα πολέμου από Βερολίνο και Παρίσι

από Χρίστος Κρανάκης
11/05/2025

Αφιέρωμα

Κλιμάκωση αγώνα για ΣΣΕ στα ΜΜΕ
Ζητώ τον λόγο

Κλιμάκωση αγώνα για ΣΣΕ στα ΜΜΕ

Λένα Βερδέ

15/05/2025
Κομμουνιστική Απελευθέρωση: Εδώ και τώρα μέτρα για τους πυρόπληκτους μετανάστες εργάτες γης στη Νέα Μανωλάδα Ηλείας!
Μετανάστες - Πρόσφυγες

Κομμουνιστική Απελευθέρωση: Εδώ και τώρα μέτρα για τους πυρόπληκτους μετανάστες εργάτες γης στη Νέα Μανωλάδα Ηλείας!

Ανακοίνωση της Κομμουνιστικής Απελευθέρωσης Δυτικής Ελλάδας Εδώ και τώρα μέτρα για τους πυρόπληκτους μετανάστες εργάτες γης στην Νέα Μανωλάδα Ηλείας! ...

15/05/2025
Χωρίς νερό και καθαριότητα και με άθλια συμπεριφορά
Στρατευμένοι

Χωρίς νερό και καθαριότητα και με άθλια συμπεριφορά

Δίκτυο Ελεύθερων Φαντάρων «Σπάρτακος» ▸Καταγγελίες φαντάρων από Κάρπαθο, Λέσβο και Έβρο για συνεχείς καταπατήσεις δικαιωμάτων Δέκτες τριών ακόμη επιστολών καταγγελίας ...

15/05/2025
Ένας χρόνος χωρίς τον Σπύρο Χαϊκάλη – Εκδήλωση στη μνήμη του στις 24 Μάη
Μνήμη

Ένας χρόνος χωρίς τον Σπύρο Χαϊκάλη – Εκδήλωση στη μνήμη του στις 24 Μάη

Ένας χρόνος συμπληρώνεται σήμερα από την ημέρα που έφυγε από κοντά μας ο σύντροφος Σπύρος Χαϊκάλης. Ο Σπύρος γεννήθηκε και ...

15/05/2025
Ο αγώνας για το δίκιο των λαών είναι δικός μας αγώνας – Για την ακύρωση της εκδήλωσης της πρεσβείας του Ισραήλ
Παρεμβάσεις

Ο αγώνας για το δίκιο των λαών είναι δικός μας αγώνας – Για την ακύρωση της εκδήλωσης της πρεσβείας του Ισραήλ

Ανακοίνωση του Σωματείου Υπαλλήλων Βιβλίου-Χάρτου Θεσσαλονίκης για την παρέμβαση ενάντια στην πραγματοποίηση εκδήλωσης στη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου από την πρεσβεία ...

15/05/2025
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Facebook Instagram Twitter Youtube RSS

Εβδομαδιαία πολιτική εφημερίδα ΠΡΙΝ

Κυκλοφορεί όλο το Σαββατοκύριακο

Αναζητείστε την στα περίπτερα

Συνδρομές και ενισχύσεις

Δικαιούχος: Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες «Πριν»

ALPHA BANK Αρ. Λογαριασμού: 260002002006023
IBAN: GR1801402600260002002006023

Τρόποι επικοινωνίας

Τηλ. 2108227949

Email: ipringr@gmail.com
Κλεισόβης 9, πλησίον Κάνιγγος, 10677 Αθήνα

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
  • Αρχική
  • Κύρια Θέματα
  • Επικαιρότητα
  • Πολιτική
  • Κοινωνία
  • Διεθνή
  • Πολιτισμός
  • Θεωρία
  • Στήλες – Άρθρα
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
  • Αριστερό Εξτρέμ

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση cookies. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.