Εφημερίδα ΠΡΙΝ

Για την αντικαπιταλιστική ανατροπή
και την κομμουνιστική απελευθέρωση

  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Εφημερίδα ΠΡΙΝ
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Αρχική Συνεντεύξεις

Χριστίνα Χαρχαρίδη: «ΔΗΚΕΟΣΙΝΙ» παντού

01/10/2024
σε Συνεντεύξεις
Χριστίνα Χαρχαρίδη: «ΔΗΚΕΟΣΙΝΙ» παντού
Κοινοποίηση στο FacebookΚοινοποίηση στο TwitterΑποστολή σε Email
Με αφορμή την πρώτη προβολή της ταινίας μικρού μήκους Δηκεοσίνι στην Αθήνα που οργάνωσαν με επιτυχία στον κινηματογράφο Τριανόν οι Αναιρέσεις, μιλάμε με τη σκηνοθέτιδα Χριστίνα Χαρχαρίδη. Το ταξίδι της ταινίας συνεχίζεται σε Κρήτη, Λάρισα, Κύπρο, Καναδά και Πορτογαλία.
Συνέντευξη στην Ιωάννα Τσιαμούρα

Η ταινία ανοίγει ένα καίριο κοινωνικό ζήτημα, αυτό της δικαιοσύνης. Ζώντας στην Αγγλία και παρακολουθώντας τις εξελίξεις στην Ελλάδα από απόσταση, τι ήταν αυτό που σε ώθησε να σχολιάσεις ένα τέτοιο ζήτημα και τι ήθελες να αποτυπώσεις με αυτή την πρώτη σου ταινία;

Υπήρξε μια πληθώρα γεγονότων που με ώθησαν να γράψω αυτό το σενάριο. Όταν είσαι στο εξωτερικό και διαβάζεις καθημερινά για το τι συμβαίνει στην χώρα σου και αυτό που διαβάζεις δεν σου αρέσει και σε κάνει να αγανακτείς, θέλεις κάπως να αντιδράσεις, να φωνάξεις, να κάνεις κάτι μπας και μπορέσεις να αλλάξεις κάπως τα πράγματα. Η τέχνη και κυρίως ο κινηματογράφος είναι ένας εξαίρετος τρόπος να εκφραστείς, να προβληματίσεις τον θεατή, να αναδείξεις γεγονότα και καταστάσεις. Υπήρξαν και ιστορίες που βίωσα μέσα από συγγενικά πρόσωπα, τα οποία ταλαιπωρήθηκαν άδικα από τη δικαιοσύνη για μεγάλο χρονικό διάστημα μέχρι να έρθει τελικά η δικαίωση. Δυστυχώς ακολούθησαν πολλά ακόμη που αποδεικνύουν τη συνεχή στρέβλωση του συστήματος και πρέπει να καταλάβουμε ότι όλα αυτά μας αφορούν, είναι δίπλα μας και μπορεί πολύ εύκολα να έρθει και η δική μας σειρά αν δεν αντιδράσουμε, αν δεν απαιτήσουμε το δίκαιο. Δεν γίνεται τη μία στιγμή να
ζούμε την αδικία και την επόμενη να το ξεχνάμε, να ζούμε τον παραλογισμό και το αδιανόητο και να τα αποδεχόμαστε ως κανονικότητα. Αυτό θέλησα να αποτυπώσω με την ταινία αυτή: μια αγανάκτηση και μια βαθιά λύπη για την έλλειψη ανθρωπιάς, για τις κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες που βιώνουν οι συνάνθρωποί μας.

Σε κοινέςΚατηγορίες

Τάκης Πολίτης: Τρομοκρατική οργάνωση το Ισραήλ, βαθιά κατάπτωση της Ευρώπης

Σάρλοτ Κέιτς: Στη Δύση διώκουν όσους καταγγέλλουν τη γενοκτονία

Γιατί «Δηκεοσίνι»; Τελικά πού έγκειται το «λάθος» κατά τη γνώμη σου; Στην έλλειψη δικαιοσύνης; Στο ότι αυτή εκφέρεται με την ανορθογραφία που περιγράφεις και μέσα από την ταινία σου;

Νομίζω η ανορθογραφία είναι πολύ πιο τρομακτική από την απόλυτη έλλειψη. Το να ζεις σε ένα καθεστώς που προβάλλεται ως δημοκρατικό (ακόμα και με όρους αστικής δημοκρατίας) ενώ ταυτόχρονα ευθύνεται για ένα σωρό διακρίσεις ή αδικίες και παράλληλα τείνει συνεχώς να αποδυναμώνει οποιαδήποτε φωνή συλλογικής αντίδρασης στην όποια αδικία, είναι τουλάχιστον αποκαρδιωτικό. Το να μην ξέρεις πού να στραφείς σε καταστάσεις ανάγκης, να μην μπορείς να εμπιστευτείς την αρμόδια δομή που υφίσταται για να σε προστατέψει είναι το «λάθος». Δεν θα έπρεπε να είναι έτσι μια χώρα που φημίζεται για τη θέσπιση τόσων σπουδαίων αξιών.

Ο βασικός χαρακτήρας της ταινίας σου είναι η Ζωή, μια σύγχρονη εργάτρια που προσπαθεί να επιβιώσει μαζί με και για την οικογένειά της μέσα σε μια σκληρή καθημερινότητα. Για ποιο λόγο επέλεξες να μιλήσεις γι’ αυτόν τον χαρακτήρα;

Θυμάμαι να διαβάζω την υπόθεση που ενέπνευσε την ιστορία της Ζωής πριν χρόνια. Μου είχε προκαλέσει μια ασυνήθιστα μεγάλη αίσθηση θυμού, έκπληξης και ταυτόχρονα ανημπόριας. Και φυσικά, με την πάροδο του χρόνου, άκουσα αμέτρητες ακόμη ιστορίες με παρόμοιο αντίκτυπο. Παρόλα αυτά, η συγκεκριμένη είχε εντυπωθεί πολύ έντονα στο μυαλό μου ως ένα γεγονός τρομερής αδικίας που αντικατοπτρίζει την εικόνα που έχω για την σημερινή κατάσταση στη χώρα μας: οι απλοί, καθημερινοί άνθρωποι δέχονται πίεση από παντού, με αποτέλεσμα να οδηγούνται μέχρι και σε «παραπτώματα» απλά για να επιβιώσουν. Και αυτά τα «παραπτώματα» να θεωρούνται τα μεγαλύτερα εγκλήματα και να τιμωρούνται σκληρά και ίσως όχι ισοδύναμα με την πράξη αυτή καθαυτή. Γι’ αυτό και την επέλεξα ως την κεντρική ηρωίδα της ταινίας.

Μπορεί εύκολα να έρθει και η δική μας σειρά αν δεν αντιδράσουμε, αν δεν απαιτήσουμε το δίκαιο

Οι δυσκολίες των νέων καλλιτεχνών και δη κινηματογραφιστών είναι σε μεγάλο βαθμό γνωστές. Ως νέα καλλιτέχνης τι θα έλεγες σ’ έναν/μία συνάδελφο που ξεκινά την πρώτη του/της ταινία;

Καταρχάς θα έλεγα «μπράβο». Δεν είναι εύκολη η διαδικασία παραγωγής μιας μικρού μήκους, παρόλο που, λόγω διάρκειας, μπορεί να θεωρείται εύκολη. Σίγουρα έχουν αλλάξει τα δεδομένα και τα μέσα με την εξέλιξη της τεχνολογίας και πλέον υπάρχουν νέες δυνατότητες. Όμως και πάλι, όταν αναλαμβάνεις την ευθύνη της δημιουργίας, αναλαμβάνεις και την ευθύνη του αποτελέσματος. Γιατί προφανώς δεν πάει κάποιος να κάνει ένα τέτοιο εγχείρημα για να το αφήσει να κάθεται σε ένα σκληρό δίσκο. Το κάνει για να το δείξει στο κοινό. Και το κοινό θα κρίνει αυτή τη δουλειά και τους ανθρώπους πίσω από αυτήν. Άρα απαιτείται ιδιαίτερη φροντίδα γι’ αυτό το αποτέλεσμα. Και η φροντίδα σημαίνει ανθρώπινο δυναμικό, εξοπλισμός, μετακινήσεις, μελέτη, αναζητήσεις και ένα σωρό άλλα. Δεν είναι ατομική δουλειά η δημιουργία, είναι συλλογική και για να γίνει σωστά, θέλει σωστούς ανθρώπους. Οπότε αν κάποιος μου ζητούσε μια συμβουλή για την πρώτη του ταινία, θα έλεγα ότι το πιο σημαντικό είναι να περιστοιχίσει τον εαυτό του από συνεργάτες που θα τον κάνουν να αισθάνεται ότι μπορεί να βασιστεί σε αυτούς, ότι θα τον στηρίξουν εκεί όπου ίσως υστερεί, ότι θα τον φροντίσουν και ότι θα υπάρχει η απαραίτητη επικοινωνία. Κι αυτά είναι σημαντικά όχι μόνο για την πρώτη του ταινία, αλλά για κάθε μετέπειτα δουλειά, και φυσικά, για την ίδια τη ζωή.

Τι θεωρείς ενδιαφέρον στη νέα πολιτιστική παραγωγή και τι ίσως θεωρείς ότι λείπει ή υποεκπροσωπείται;

Μιλώντας κινηματογραφικά και τηλεοπτικά, γιατί το θέατρο και η μουσική είναι πολύ διαφορετικοί πολιτιστικοί κλάδοι, μου κάνει τρομερή εντύπωση η στροφή στο παλιό και δοκιμασμένο και η τόσο διαφορετική αντιμετώπιση αυτού από το σημερινό κοινό. Υπάρχει φοβερός κορεσμός πλέον στη δημιουργία, όμως παρατηρώ ότι ένα μεγάλο ποσοστό είναι αναπαραγωγές της ίδιας συνταγής που πέτυχε μια φορά και θεωρείται ότι θα πετύχει πάλι. Αν πάρουμε για παράδειγμα τις ταινίες δράσης, θα δούμε ότι πριν από 20-25 χρόνια, ο κόσμος τις αντιμετώπιζε με ενθουσιασμό. Τώρα θα τις δει μεν, όμως δεν θα ενθουσιαστεί. Είναι τα ίδια και τα ίδια, απλώς με άλλα ονόματα. Και τέτοιες προτάσεις στηρίζονται γιατί ακριβώς ακολουθούν τη δοκιμασμένη συνταγή και όλους τους κανόνες, και στο τέλος, νιώθω ότι έχει αλλάξει και η αντίληψη περί επιτυχίας: δεν νοιάζονται οι φορείς για το αν η δουλειά συγκινήσει το κοινό, αν του προκαλέσει συναισθήματα. Νοιάζονται για το αν θα κόψει εισιτήρια, αν θα βγάλει λεφτά, αν θα έχει τηλεθέαση. Είναι όλα νούμερα. Και ίσως να ήταν πάντα, όμως δύο δεκαετίες πριν δεν υπήρχε τόση ακατάπαυστη παραγωγή ούτε τόσο εύκολη πρόσβαση σε τόσο πολύ υλικό. Τώρα με τις αμέτρητες πλατφόρμες, υπάρχει άπλετη πληροφορία στα χέρια μας και αυτό σε κατακλύζει. Και κάπως έτσι κατακλύζονται ίσως και οι δημιουργίες μεταξύ τους. Μέσα στον τόσο θόρυβο, χάνονται δουλειές που δίνουν περισσότερη έμφαση στο συναισθηματικό και ίσως κοινωνικό αντίκτυπο, δουλειές τις οποίες προσωπικά θεωρώ επιτυχείς. Αυτό πιστεύω ότι λείπει στο χώρο. Οι δημιουργίες που είναι ειλικρινείς.

Τι αποκόμισες από αυτή τη δημιουργική διαδικασία που ήταν και η πρώτη σου απόπειρα για μια ταινία μικρού μήκους;

Πολλά. Έμαθα πολλά για τον εαυτό μου, τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Έφτασα σε σημεία που νόμιζα ως οριακά, με τρομερή σωματική και ψυχολογική πίεση, για να ανακαλύψω ότι δεν ήταν οριακά, άντεχα να πάω και παραπέρα. Δεν υπάρχει καλύτερο σχολείο από την ίδια την εμπειρία. Καλή και η θεωρία, αλλά η αφομοίωση της πληροφορίας είναι πολύ πιο ολοκληρωμένη όταν προέρχεται από βίωμα. Και φυσικά, αυτό που κρατάω πιο πολύ απ’ όλα είναι οι άνθρωποι με τους οποίους δούλεψα. Άνθρωποι που χαίρομαι να αποκαλώ «φίλους», που μπορούμε να μιλάμε στο τηλέφωνο, να λέμε τα νέα μας πέρα από αυτή την κοινή μας δουλειά και να υπάρχει μια ειλικρινής αλληλοεκτίμηση και, γιατί όχι, αγάπη. Για μένα δεν υπάρχει καλύτερο δώρο από αυτό.

Η ταινία έχει ήδη ταξιδέψει… Ποιες είναι οι επόμενες στάσεις;

Μέχρι τώρα είχαμε τη χαρά να μας φιλοξενήσει το Taratsa Film Festival στη Βελίκα, η Φιλοπρόοδος Ένωση Ξάνθης στα πλαίσια των Γιορτών Παλιάς Πόλης και οι Αναιρέσεις με την πρώτη μας προβολή στην Αθήνα. Από εκεί και πέρα ήδη γνωρίζουμε αρκετούς προορισμούς για τους επόμενους μήνες: τέλη Σεπτεμβρίου σαλπάρουμε για Κρήτη στο Φεστιβάλ Αναιρέσεων, τον Οκτώβριο ταξιδεύουμε στον αγαπημένο Καναδά στο Greek International Festival Tour of Canada αλλά και στα Χανιά στο Chania Film Festival, τον Νοέμβριο στην Κύπρο στο Cyprus International Film Festival και στη Λάρισα στο Larissa International Film Festival και το Δεκέμβριο στη Λισαβόνα στο Lisbon Film Rendezvouz. Και αναμένουμε και αρκετές ακόμη απαντήσεις από φεστιβάλ στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Ετικέτες: Ιωάννα Τσιαμούρα
ΚοινοποίησεTweetΑποστολή
Προηγούμενο

Α.Τ Ομόνοιας: 29χρονος μετανάστης βρέθηκε απαγχονισμένος στα κρατητήρια

Επόμενο

ΚΕΔΔΑ για νέο θάνατο μετανάστη στο Α.Τ Ομόνοιας: «Δεν θα συνηθίσουμε τον θάνατο»

Σχετίζεται με Άρθρα

Επόμενο
ΚΕΔΔΑ για νέο θάνατο μετανάστη στο Α.Τ Ομόνοιας: «Δεν θα συνηθίσουμε τον θάνατο»

ΚΕΔΔΑ για νέο θάνατο μετανάστη στο Α.Τ Ομόνοιας: «Δεν θα συνηθίσουμε τον θάνατο»

ΣΥΡΙΖΑ, ο μεγάλος χορηγός του ΠΑΣΟΚ

ΣΥΡΙΖΑ, ο μεγάλος χορηγός του ΠΑΣΟΚ

Nέα δίκη 5 αγωνιστών του κινήματος κατά πλειστηριασμών και εξώσεων στις 8 Οκτωβρίου

Nέα δίκη 5 αγωνιστών του κινήματος κατά πλειστηριασμών και εξώσεων στις 8 Οκτωβρίου

Παλαιστίνιοι: οι Ινδιάνοι της εποχής μας, σύμφωνα με τον Φρέντρικ Τζέιμσον

Παλαιστίνιοι: οι Ινδιάνοι της εποχής μας, σύμφωνα με τον Φρέντρικ Τζέιμσον

Φύλλο 10-11.5

Ένας χρόνος χωρίς τον Σπύρο Χαϊκάλη

Ισχυρή Attack για μήνυμα ανατροπής

Συγκίνηση κι έμπνευση στη Μακρόνησο

Η καπιταλιστική «ταυτότητα» της Ρωσίας του Πούτιν

Πλήρη Περιεχόμενα

Ανάλυση

9 Μάη: Η ΕΕ εξισώνει ναζισμό και …κομμουνισμό!
Ανάλυση

9 Μάη: Η ΕΕ εξισώνει ναζισμό και …κομμουνισμό!

από Γιάννης Ελαφρός
09/05/2025

Ατζέντα

Εκδήλωση σήμερα 12/5 για Παλαιστίνη , με τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Μετώπου για Ειρήνη και Ισότητα και βουλευτή του ΚΚ Ισραήλ
Ατζέντα

Εκδήλωση σήμερα 12/5 για Παλαιστίνη , με τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Μετώπου για Ειρήνη και Ισότητα και βουλευτή του ΚΚ Ισραήλ

12/05/2025
Παρουσίαση του βιβλίου του Λεωνίδα Βατικιώτη για την Ουκρανία
Ατζέντα

Παρουσίαση του βιβλίου του Λεωνίδα Βατικιώτη για την Ουκρανία

09/05/2025
“Σαν πέτρινα λιοντάρια στη μπασιά της νύχτας” – προβολή ντοκιμαντέρ για τη Μακρόνησο στη Λέσχη Αναιρέσεις στις 6/5
Ατζέντα

“Σαν πέτρινα λιοντάρια στη μπασιά της νύχτας” – προβολή ντοκιμαντέρ για τη Μακρόνησο στη Λέσχη Αναιρέσεις στις 6/5

06/05/2025

Διεθνή

Σάλπισμα πολέμου από Βερολίνο και Παρίσι
Διεθνή

Σάλπισμα πολέμου από Βερολίνο και Παρίσι

από Χρίστος Κρανάκης
11/05/2025

Αφιέρωμα

ΠΕΝΕΝ: Με απόλυτη επιτυχία ξεκίνησε η 48ωρη παναττική απεργία
Εργαζόμενοι

ΠΕΝΕΝ: Με απόλυτη επιτυχία ξεκίνησε η 48ωρη παναττική απεργία

Με απόλυτη επιτυχία ξεκίνησε στις 06:00 και εξελίσσεται η απεργία που έχει προκηρύξει η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ στα οχηματαγωγά πλοία. ...

12/05/2025
Γυρίζει στο σχολείο της η εκπαιδευτικός Χρύσα Χοτζόγλου-Δεκτή η αναστολή της δυνητικής αργίας
Εκπαίδευση

Γυρίζει στο σχολείο της η εκπαιδευτικός Χρύσα Χοτζόγλου-Δεκτή η αναστολή της δυνητικής αργίας

Μια σημαντική πρώτη νίκη του πανεκπαιδευτικού κινήματος αλληλεγγύης ενάντια στις διώξεις εκπαιδευτικών και τον κυβερνητικό αυταρχισμό-εμπορευματοποίηση της παιδείας αποτελεί η ...

12/05/2025
Τάκης Πολίτης: Τρομοκρατική οργάνωση το Ισραήλ, βαθιά κατάπτωση της Ευρώπης
Συνεντεύξεις

Τάκης Πολίτης: Τρομοκρατική οργάνωση το Ισραήλ, βαθιά κατάπτωση της Ευρώπης

Kαθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, μέλος της διεθνιστικής αποστολής στην Παλαιστίνη Μετά την ισραηλινή επίθεση στα ανοικτά της Μάλτας στο πλοίο «Συνείδηση» ...

12/05/2025
Αγώνας, όχι σιωπή, για  τον λιμό και τη γενοκτονία στην Παλαιστίνη
Πολιτικη

Αγώνας, όχι σιωπή, για τον λιμό και τη γενοκτονία στην Παλαιστίνη

Γιάννης Ελαφρός  Πολύ σημαντική εκδήλωση στις 12/5 στο Πάντειο, διαδηλώσεις για τη Νάκμπα στις 17/5 Αφού τους έδιωξαν από τα ...

12/05/2025
Εκδήλωση σήμερα 12/5 για Παλαιστίνη , με τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Μετώπου για Ειρήνη και Ισότητα και βουλευτή του ΚΚ Ισραήλ
Ατζέντα

Εκδήλωση σήμερα 12/5 για Παλαιστίνη , με τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Μετώπου για Ειρήνη και Ισότητα και βουλευτή του ΚΚ Ισραήλ

Μια πολύ σημαντική εκδήλωση για την Παλαιστίνη, με συμμετοχή διακεκριμένων αγωνιστών από τη Μέση Ανατολή, διοργανώνουν τη Δευτέρα 12 Μάη ...

12/05/2025
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Facebook Instagram Twitter Youtube RSS

Εβδομαδιαία πολιτική εφημερίδα ΠΡΙΝ

Κυκλοφορεί όλο το Σαββατοκύριακο

Αναζητείστε την στα περίπτερα

Συνδρομές και ενισχύσεις

Δικαιούχος: Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες «Πριν»

ALPHA BANK Αρ. Λογαριασμού: 260002002006023
IBAN: GR1801402600260002002006023

Τρόποι επικοινωνίας

Τηλ. 2108227949

Email: ipringr@gmail.com
Κλεισόβης 9, πλησίον Κάνιγγος, 10677 Αθήνα

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
  • Αρχική
  • Κύρια Θέματα
  • Επικαιρότητα
  • Πολιτική
  • Κοινωνία
  • Διεθνή
  • Πολιτισμός
  • Θεωρία
  • Στήλες – Άρθρα
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
  • Αριστερό Εξτρέμ

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση cookies. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.