Τα πρόσφατα παρά λίγο νέα Τέμπη στον σιδηρόδρομο δείχνουν για μια ακόμα φορά την εγκληματική πολιτική της κυβέρνησης της ΝΔ στις συγκοινωνίες.Μιας πολιτικής ιδιωτικοποίησης των εταιρειών κοινής ωφέλειας, αύξησης του κόστους των υπηρεσιών που τα φορτώνουν στον λαό και τσακίσματος των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζόμενων σε αυτές.
Τα παραπάνω αναφέρει σε προκήρυξή του το ΝΑΡ για την Κομμουνιστική Απελευθέρωση απαιτώντας αποκλειστικά δημόσιες δωρεάν μεταφορές για τους εργαζόμενους, αυξήσεις τους μισθούς, συλλογικές συμβάσεις και μόνιμες προσλήψεις, με ανανέωση στόλου συρμών και οχημάτων για αξιόπιστες και ασφαλείς δημόσιες συγκοινωνίες.
Υπενθυμίζεται ότι χωρίς τρένα θα είναι η χώρα την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου λόγω της 24ωρης πανελλαδικής απεργίας που ανακοίνωσαν οι εργαζόμενοι στα σωματεία ΣΕΠ και ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η ανακοίνωση του ΝΑΡ
ΚΑΤΩ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ, ΤΗΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ
Τα πρόσφατα παρά λίγο νέα Τέμπη στον σιδηρόδρομο δείχνουν για μια ακόμα φορά την εγκληματική πολιτική της κυβέρνησης της ΝΔ στις συγκοινωνίες.
Μιας πολιτικής ιδιωτικοποίησης των εταιρειών κοινής ωφέλειας, αύξησης του κόστους των υπηρεσιών που τα φορτώνουν στον λαό και τσακίσματος των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζόμενων σε αυτές.
Με τους τελευταίους νόμους η κυβέρνηση αποφάσισε:
• Την πρόσληψη «στελεχών από την αγορά», για να μας σώσουν, με «μισθολογικά κίνητρα» σύμφωνα με το «μοντέλο ΔΕΗ», την ίδια στιγμή που οι αμοιβές των χιλιάδων εργαζόμενων παραμένουν παγωμένες εδώ και 12 χρόνια.
• Την ιδιωτικοποίηση και την είσοδο ιδιωτών Δίνει λεωφορειακές γραμμές, την διαχείριση του σιδηροδρομικού δικτύου, την λειτουργία του μετρό της Θεσσαλονίκης, της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας σε ιδιώτες εργολάβους.
Τα ρουσφέτια και το βόλεμα «ημετέρων» καλά κρατούν.
Η κυβέρνηση της ΝΔ αντί να λύσει τα πολύ συγκεκριμένα προβλήματα των συγκοινωνιών για να εξασφαλίσει φτηνές, ασφαλείς, αξιόπιστες συγκοινωνίες, τις υποβαθμίζει και τις ξεπουλάει:
Στην ΟΣΥ από τα 2200 λεωφορεία σήμερα υπάρχουν μόλις 900.
Από τους 7.500 οδηγούς και τεχνίτες 3.500.
Στις γραμμές 2 και 3 του μετρό, κυκλοφορούν σήμερα συνολικά 48 συρμοί που λόγω ηλικίας και ελλιπούς συντήρησης συχνά βρίσκονται εκτός κυκλοφορίας.
Οι πιο πρόσφατοι συρμοί αγοράστηκαν το μακρινό 2012,.για το μετρό, το 1983-85 στον ΗΣΑΠ.
Στις σταθερές συγκοινωνίες υπάρχουν 600 κενές οργανικές θέσεις εργασίας ενώ στον ΟΣΕ προσλάμβάνουν μόνο συμβασιούχους με μπλοκάκι ακόμα και σε υπεύθυνες θέσεις!
Λιτότητα, παγωμένοι μισθοί, κατακερματισμός στις εργασιακές σχέσεις.
Η κυβέρνηση της ΝΔ όπως και όλες οι άλλες κυβερνήσεις ως τώρα εφαρμόζουν απαρέγκλιτα την πολιτική της «απελευθέρωσης των μεταφορών» της ΕΕ, το άνοιγμα της «αγοράς» στο κεφάλαιο με τα γνωστά τραγικά αποτελέσματα στην ποιότητα των υπηρεσιών, στη ασφάλεια, το κόστος για τον λαό. Για αυτό τα προβλήματα δεν πρόκειται να λυθούν παρά μονάχα με σύγκρουση και ανατροπή της πολιτικής της ΕΕ και της κυβέρνησης
– ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ. ΟΧΙ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙΑΣΜΑ, ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ, ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ
– ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ, ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ, ΜΟΝΙΜΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ..
– ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΣΥΡΜΩΝ ΚΑΙ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
– ΕΞΩ ΟΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΠ ΤΟ ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ. ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ.
– ΑΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΤΗΣ ΕΕ.