Εφημερίδα ΠΡΙΝ

Για την αντικαπιταλιστική ανατροπή
και την κομμουνιστική απελευθέρωση

  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Εφημερίδα ΠΡΙΝ
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Αρχική Κοινωνία Εκπαίδευση

ΝΑΡ: Αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας με αντιδραστικό στρατηγικό βάθος

23/07/2024
σε Εκπαίδευση
ΝΑΡ: Αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας με αντιδραστικό στρατηγικό βάθος
Κοινοποίηση στο FacebookΚοινοποίηση στο TwitterΑποστολή σε Email
▸Ανακοίνωση του ΝΑΡ για την Κομμουνιστική Απελευθέρωση για την κατάθεση του πολυνομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας συρρίκνωσης της δημόσιας εκπαίδευσης.

Ψηφιακό φροντιστήριο και αυτόνομες τάξεις: Επικίνδυνες ρυθμίσεις ψηφιακών υποκατάστατων!

Μέσα στο κατακαλόκαιρο και μετά από ολιγοήμερη «διαβούλευση», η κυβέρνηση καταθέτει στη Βουλή για άμεση ψήφιση ένα πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Θρησκευμάτων, που ανοίγει δρόμους περαιτέρω συρρίκνωσης της δημόσιας εκπαίδευσης. Πολλές βασικές διατάξεις του, που μάλιστα καμουφλάρονται με ένα μανδύα δήθεν «κοινωνικής ευαισθησίας», εντείνουν τους ταξικούς φραγμούς που αντιμετωπίζουν τα παιδιά της εργατικής τάξης για να μορφωθούν, οδηγούν σε μείωση θέσεων εργασίας εκπαιδευτικών και επιδείνωση των όρων εργασίας, ενώ τομείς δράσης του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος προσφέρονται βορά στα ιδιωτικά συμφέροντα.

Σε κοινέςΚατηγορίες

Παρεμβάσεις ΔΕ: Ανάγκη για απεργιακό αγώνα διαρκείας – Χωρίς αγωνιστική απόφαση η ΟΛΜΕ

Οι χιλιάδες διωκόμενοι εκπαιδευτικοί θα δικαιωθούν!

Ταυτοχρόνως, όπως φρόντισε άλλωστε να υπογραμμίσει και ο υπουργός Παιδείας, οι κατευθύνσεις και οι κεντρικές προβλέψεις του νομοσχεδίου βρίσκονται σε αρμονία με όσα έχουν καταληχθεί από κοινού με τον ΟΟΣΑ. Αυτό σημαίνει ότι αποτελούν μέρος ευρύτερων διαρθρωτικών και θεσμικών αλλαγών υπέρ του κεφαλαίου, όταν μάλιστα έχει εξαγγελθεί η πρόθεση για δέσμη ευρύτερων εκπαιδευτικών αλλαγών («νέο σχολείο», αλλαγές στο σύστημα πρόσληψης εκπαιδευτικών και στην πρόσβαση στα ΑΕΙ, εθνικό απολυτήριο, αλλαγές στα αναλυτικά προγράμματα στην κατεύθυνση ενίσχυσης των δεξιοτήτων, και μέτρα στην κατεύθυνση της ελεύθερης επιλογής σχολείου, αυτονομία της σχολικής μονάδας, «ανάπτυξη» της Τράπεζας Θεμάτων κ.λπ.). κλπ. έκθεση Πισσαρίδη κλπ.

Το νομοσχέδιο καθιερώνει τρόπους «εξαΰλωσης» τάξεων και σχολείων, καθώς προβλέπει ότι «όπου δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις ίδρυσης Γυμνασίου», δύνανται να δημιουργούνται αυτόνομες τάξεις των Γυμνασίων. Σε αυτές θα διδάσκουν 3-4 καθηγητές και το μάθημα θα συμπληρώνεται από εκπαιδευτικούς δημοτικών και νηπιαγωγείων ή με «τηλεκπαίδευση». Αφού στον σύγχρονο καπιταλισμό αρνούνται να καλύψουν τις στοιχειώδεις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών με τον πιο άμεσο και λογικό τρόπο, την διασφάλιση σχολείου και πρόσληψη καθηγητών, προωθούν το πέρασμα σε μια εικονική διδασκαλία με όλες τις αρνητικές συνέπειές της (μορφωτική υποβάθμιση, κλείσιμο σχολικών μονάδων, αποκλεισμό αναπληρωτών από την εργασία κοκ.).

Ταυτόχρονα, εισάγει τη δημιουργία ψηφιακής εκπαιδευτικής πύλης, που θα «παρέχει» το λεγόμενο «ψηφιακό φροντιστήριο» για πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα και ασύγχρονη εκπαίδευση για άλλες τάξεις δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου. Αντί για την πραγματική ενίσχυση της εκπαίδευσης, πριμοδοτούνται διάφορα ψηφιακά υποκατάστατα, εμμέσως δικαιολογείται η παραπαιδεία με τον όρο «φροντιστήριο» και ορίζονται σκανδαλώδη κίνητρα για όσους εκπαιδευτικούς απασχοληθούν σε αυτό.

Η θεσμοθέτηση εντός του δημόσιου σχολείου μιας δομής με την επίσημη ονομασία ως «ψηφιακό φροντιστήριο» για την μείωση των «κοινωνικών ανισοτήτων» και την «ενίσχυση των αδύναμων μαθητών» παραδέχονται κυνικά πως δεν είναι διατεθειμένοι να πάρουν κανένα στοιχειώδες μέτρο στήριξης του δημόσιου σχολείου και των μαθητών ενώ αντίθετα νομιμοποιούν την παραπαιδεία, καταργώντας στην πράξη ακόμα και κάθε υποβαθμισμένη δια ζώσης υποστηρικτική και ενισχυτική/αντισταθμιστική εκπαίδευση που υπήρχε ως τώρα και την αντικατάστασή της από τηλεκπαίδευση, μειώνοντας στο ελάχιστο τις προσλήψεις.

Πολύ σοβαρή εξέλιξη αποτελεί το γεγονός ότι για πρώτη φορά θεσμοθετείται μια δομή εντός του εκπαιδευτικού συστήματος εξ’ ολοκλήρου ψηφιακή. Στο ψηφιακό φροντιστήριο, το οποίο εφεξής αποτελεί επίσημη δομή “πρόσθετης βοήθειας” στους/στις μαθητές/ήτριες, δεν υπάρχει δια ζώσης διδασκαλία. Η εξέλιξη αυτή σε συνδυασμό με τις αυτόνομες τάξεις αποκτά ξεχωριστή σημασία για την προσπάθεια του ΥΠΑΙΘΑ να εγκαθιδρύσει την τηλεκπαίδευση όχι ως μία περιστασιακή μορφή για έκτακτες ανάγκες αλλά να την επεκτείνει και να την καθιερώσει.

Καθιερώνεται προκλητική μοριοδότηση των εκπαιδευτικών αλλά και προκλητικά διαφορετικοί εργασιακοί όροι (διδακτικό ωράριο 9 ωρών, και όλο το υπόλοιπο διδακτικό ωράριο καλύπτεται με διορθώσεις γραπτών και προετοιμασία μαθημάτων) αυτών που θα δουλέψουν στο ψηφιακό φροντιστήριο θεσμοθετώντας έτσι την προνομιακή αντιμετώπιση των ψηφιακών δομών έναντι των δια ζώσης.

Εισάγει το σύστημα της τηλεκπαίδευσης στην κατ’ οίκον διδασκαλία και στη διδασκαλία σε χώρο νοσηλευτικού ιδρύματος ή σε δομές φιλοξενίας μαθητών που χρήζουν νοσηλείας επιβεβαιώνοντας και με αυτή τη ρύθμιση την επιδίωξη να καθιερώσει ευρύτερα τη χρήση της.

Ιδιωτικοποίηση και εμπλοκή «οικονομικών φορέων»

Οι προβλέψεις του νομοσχεδίου για παροχή υπηρεσιών επαγγελματικού προσανατολισμού στους μαθητές της Α΄ Λυκείου έρχονται μετά από μια πορεία σκόπιμης υποβάθμισης των σχετικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος και εισάγουν ένα ολοφάνερα υποτυπώδες και ανεπαρκές πλαίσιο τέτοιου προσανατολισμού. Ο επαγγελματικός προσανατολισμός παραδίδεται σε επιχειρήσεις, αφού θα φτιαχτεί ένα μητρώο «οικονομικών φορέων» και ο μαθητής θα επιλέγει σε ποια θα πάει και θα πληρώσει. Εμπλοκή ιδιωτών προβλέπεται και στα ζητήματα της αντιμετώπισης της σχολικής βίας, στην ειδική αγωγή με φορείς Ν.Π.Ι.Δ. όπου θα έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν ειδική αγωγή ισότιμα με τις ΣΜΕΑΕ σε άτομα άνω των δεκαπέντε (15) ετών καθώς και στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.

Το νομοσχέδιο εξυπηρετεί επίσης βασικές αντιδραστικές στοχεύσεις και στο χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Είναι προφανής η ιδιαίτερη σπουδή για ιδιωτικά ΑΕΙ (Ν.Π.Π.Ε.) και παραρτήματά τους. Ιδιαιτέρως, συμπληρώνεται η αποστολή της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.) καθώς και οι αρμοδιότητές των εμπλεκόμενων Συμβουλίων της, ώστε να καλύπτουν τα θέματα πιστοποίησης, αξιολόγησης και συνεργασίας με τα παραρτήματα-Ν.Π.Π.Ε. Διευθετούνται επίσης αρκετά ζητήματα, αποσκοπώντας στην εξασφάλιση της υποστήριξης των διαρθρωτικών αλλαγών από τμήματα του πανεπιστημιακού κατεστημένου.

Βασική πλευρά είναι και οι ρυθμίσεις που σχετίζονται με τη συγκρότηση ενός ακαδημαϊκού χάρτη αντίστοιχου με τις πολιτικές δημοσιονομικής λιτότητας, τις επιχειρηματικές δραστηριότητες και την αποκαλούμενη «εξωστρέφεια» των πανεπιστημίων, με τον ιδεολογικό συστημικό τους ρόλο, καθώς και με ανάγκες επιχειρηματικών «παικτών». Έτσι εξηγείται ότι, σύμφωνα με το νομοσχέδιο, η απόφαση για κατάργηση ή μετονομασία του Τμήματος μιας Σχολής θα παίρνεται πλέον από το Συμβούλιο Διοίκησης ή τη Σύγκλητο του ΑΕΙ αντίστοιχα. Ορίζονται πολύ σύντομα διαστήματα για την ολοκλήρωση των σχετικών διαδικασιών και επεκτείνονται κατάλληλα οι αρμοδιότητες του Ανώτατου Συμβούλιου της ΕΘΑΑΕ. Επιδιώκονται, τελικά, πιο «εύκολες» καταργήσεις (ή προσαρμογές) σε επίπεδο Τμήματος χωρίς κόστος της πολιτικής ηγεσίας, με επίκληση του αυτοδιοίκητου των ΑΕΙ.

Πέρα από τα παραπάνω κεντρικά ζητήματα, το νομοσχέδιο βρίθει αντιδραστικών ρυθμίσεων. Επιμένει στην ελιτίστικη λογική της αριστείας (π.χ. όλα τα εκκλησιαστικά σχολεία γίνονται πρότυπα), προωθεί τις αντεργατικές πολιτικές της ΕΕ (πλατφόρμα e-professional στην ΕΕΚ) και προσπαθεί να διασπάσει την αγωνιστική ενότητα των εργαζομένων (ειδικές αμοιβές στους συντονιστές σε εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα, όπως το PISA). Θεσπίζει καμπάνιες ενημέρωσης ενάντια στη σχολική βία, στα πλαίσια μιας συντηρητικής ατζέντας, καθώς και τη δυνατότητα εμπλοκής συμβούλων από ιδιωτικούς φορείς για την αντιμετώπισή της.

Τα μέτρα του νομοσχεδίου συνάδουν με τον ανάλγητο χαρακτήρα της κυβερνητικής πολιτικής, που δίνει προτεραιότητα στους «δημοσιονομικούς κανόνες», τις πολεμικές δαπάνες και τα κέρδη επιχειρηματικών κολοσσών, αδιαφορώντας για την ακρίβεια, τις πυρκαγιές και τη διάλυση της δημόσιας υγείας. Στην ίδια όμως γραμμή για την εκπαίδευση κινούνται όλα τα συστημικά κόμματα, ενώ βασικές διαρθρωτικές αλλαγές που επιχειρούνται ήταν διακαής πόθος όλων των κυβερνήσεων τις τελευταίες δεκαετίες. Επίσης, οι τεχνοκρατικές προσεγγίσεις και οι τακτικές απαλοιφής της δια ζώσης εκπαίδευσης, και τελικά διάλυσης του σχολείου, σχετίζονται και με το πώς αξιοποιήθηκε η πανδημία Covid-19 για την προώθηση της διεθνούς στρατηγικής του κεφαλαίου στην εκπαίδευση.

Συνεπώς το νομοσχέδιο περιλαμβάνει θέματα με σημαντικές συνέπειες, «προϊστορία» και στρατηγικό βάθος, που επιβάλλεται να αντιπαλευτούν με αναβαθμισμένο τρόπο. Αντιπαραθέτοντας μία συνολική εκπαιδευτική λογική, συντελώντας στη συγκρότηση ρεύματος που θα προβάλλει την εκπαίδευση που είναι σήμερα αναγκαία και αξιοποιεί τις δυνατότητες της εποχής για να καλυφθούν οι ανάγκες των εργαζόμενων και της νεολαίας. Προσδίδοντας στην αντιπαράθεση τα αναγκαία χαρακτηριστικά, αυτά του γενικευμένου πανεκπαιδευτικού-πανεργατικού ξεσηκωμού για την εκπαίδευση και τη ζωή που μας αξίζει.

Πολυνομοσχέδιο συρρίκνωσης του δημόσιου σχολείου

Ετικέτες: εκπαίδευσηΕπικαιρότηταΝΑΡ
ΚοινοποίησεTweetΑποστολή
Προηγούμενο

« Ο αγώνας έφερε την πρώτη νίκη!»: Δήλωση εκπροσώπων Παρεμβάσεων σε ΔΟΕ και ΟΛΜΕ

Επόμενο

Ο ΣΥΡΙΖΑ εκβιάζει, οι εργαζόμενοι επιμένουν

Σχετίζεται με Άρθρα

Allou Fun Park/Cosco/Speedex: Ο αποφασιστικός αγώνας έφερε νίκες

Εργαζόμενοι στην Cosco: Συνεχίζουν αγωνιστικά απαιτώντας νέα ΣΣΕ
από Κυριάκος Νασόπουλος
03/06/2025
0

▸ Σημαντικές νίκες πέτυχαν το προηγούμενο διάστημα οι εργαζόμενοι σε τρεις χώρους εργασίας του «σκληρού» ιδιωτικού τομέα, στο λιμάνι του Πειραιά απέναντι στον κολοσσό...

ΣυνεχίστεDetails

Άθλιες συνθήκες στην Πλάτη Έβρου

Άθλιες συνθήκες στην Πλάτη Έβρου
από Κυριάκος Νασόπουλος
03/06/2025
0

Δίκτυο Ελεύθερων Φαντάρων «Σπάρτακος» ▸ «Να τελειώσει αυτό το καθεστώς καταπίεσης, παραλογισμού και εξάντλησης», αναφέρει φαντάρος Άνιση μεταχείριση, άθλιες συνθήκες, εξουθένωση και αδιαφορία. Κάπως...

ΣυνεχίστεDetails
Επόμενο
Ο ΣΥΡΙΖΑ εκβιάζει,  οι εργαζόμενοι επιμένουν

Ο ΣΥΡΙΖΑ εκβιάζει, οι εργαζόμενοι επιμένουν

50 χρόνια Μεταπολίτευση: Στις «φλόγες» χώροι δουλειάς, στρατώνες και πανεπιστήμια

50 χρόνια Μεταπολίτευση: Στις «φλόγες» χώροι δουλειάς, στρατώνες και πανεπιστήμια

Οι εργαζόμενοι θύματα του καύσωνα σε ΗΠΑ-ΕΕ

Οι εργαζόμενοι θύματα του καύσωνα σε ΗΠΑ-ΕΕ

Νέο εργοδοτικό έγκλημα στα Ναυπηγεία Σαλαμίνας: 63χρονος σκοτώθηκε εν ώρα εργασίας

Νέο εργοδοτικό έγκλημα στα Ναυπηγεία Σαλαμίνας: 63χρονος σκοτώθηκε εν ώρα εργασίας

Φύλλο 31-5

Ολομέτωπη σύγκρουση με τον κυβερνητικό κυνισμό

«Στα μαλακά» από τη ΝΔ ο Καραμανλής

ΟΠΕΚΕΠΕ: Κυβερνήσεις και ΕΕ θερμοκήπιο σκανδάλων

Το Φεστιβάλ Αναιρέσεις φέρνει το καλοκαίρι!

Πλήρη Περιεχόμενα
\

Ανάλυση

Ακροδεξιά «κανονικότητα» στην ΕΕ του κεφαλαίου
Ανάλυση

Ακροδεξιά «κανονικότητα» στην ΕΕ του κεφαλαίου

από Γιάννης Ελαφρός
27/05/2025

Ατζέντα

Aνατρεπτική Συμμαχία για την Αθήνα: Εκδήλωση την Τρίτη «για την πόλη των αναγκών μας»
Ατζέντα

Aνατρεπτική Συμμαχία για την Αθήνα: Εκδήλωση την Τρίτη «για την πόλη των αναγκών μας»

02/06/2025
Φεστιβάλ Αναιρέσεις στην Πάτρα: Καλοκαιρινό ραντεβού στο Νότιο Πάρκο 1/6
Ατζέντα

Φεστιβάλ Αναιρέσεις στην Πάτρα: Καλοκαιρινό ραντεβού στο Νότιο Πάρκο 1/6

31/05/2025
Φεστιβάλ Αναιρέσεις στην Πάτρα: Ραντεβού στα γρασίδια του Νότιου Πάρκου 31/5-1/6
Ατζέντα

Φεστιβάλ Αναιρέσεις στην Πάτρα: Ραντεβού στα γρασίδια του Νότιου Πάρκου 31/5-1/6

30/05/2025

Διεθνή

Στόλος της Ελευθερίας: Νέα αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας στη Γάζα
Διεθνή

Στόλος της Ελευθερίας: Νέα αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας στη Γάζα

από Κυριάκος Νασόπουλος
29/05/2025

Αφιέρωμα

Νερό… από κοινωνικό αγαθό σε ευκαιρία για νέα κέρδη
Αφιερώματα

Νερό… από κοινωνικό αγαθό σε ευκαιρία για νέα κέρδη

Φάκελος: Περιβάλλον Κερδών Δημήτρης Κοιλάκος* Μεγάλοι αγώνες για το νερό Το ότι το νερό είναι πηγή ζωής είναι αυτονόητο. Μάλιστα ...

03/06/2025
Εργαζόμενοι στην Cosco: Συνεχίζουν αγωνιστικά απαιτώντας νέα ΣΣΕ
Εργαζόμενοι

Allou Fun Park/Cosco/Speedex: Ο αποφασιστικός αγώνας έφερε νίκες

▸ Σημαντικές νίκες πέτυχαν το προηγούμενο διάστημα οι εργαζόμενοι σε τρεις χώρους εργασίας του «σκληρού» ιδιωτικού τομέα, στο λιμάνι του ...

03/06/2025
Ακροβασίες 31/5/2025
Σκίτσο Ακροβασίες Βασίλης Παπαγεωργίου

Ακροβασίες 31/5/2025

Σκίτσο του Βασίλη Παπαγεωργίου

03/06/2025
Σχόλια στο Ημίφως 31/5/2025
Σκίτσο Σχόλια στο Ημίφως Βασίλης Παπαγεωργίου

Σχόλια στο Ημίφως 31/5/2025

Σκίτσο του Βασίλη Παπαγεωργίου

03/06/2025
ΟΠΕΚΕΠΕ: Κυβερνήσεις και ΕΕ θερμοκήπιο σκανδάλων
Πολιτική

ΟΠΕΚΕΠΕ: Κυβερνήσεις και ΕΕ θερμοκήπιο σκανδάλων

Μαρία Δημάκου

03/06/2025
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Facebook Instagram Twitter Youtube RSS

Εβδομαδιαία πολιτική εφημερίδα ΠΡΙΝ

Κυκλοφορεί όλο το Σαββατοκύριακο

Αναζητείστε την στα περίπτερα

Συνδρομές και ενισχύσεις

Δικαιούχος: Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες «Πριν»

ALPHA BANK Αρ. Λογαριασμού: 260002002006023
IBAN: GR1801402600260002002006023

Τρόποι επικοινωνίας

Τηλ. 2108227949

Email: ipringr@gmail.com
Κλεισόβης 9, πλησίον Κάνιγγος, 10677 Αθήνα

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
  • Αρχική
  • Κύρια Θέματα
  • Επικαιρότητα
  • Πολιτική
  • Κοινωνία
  • Διεθνή
  • Πολιτισμός
  • Θεωρία
  • Στήλες – Άρθρα
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
  • Αριστερό Εξτρέμ

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση cookies. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.