Εφημερίδα ΠΡΙΝ

Για την αντικαπιταλιστική ανατροπή
και την κομμουνιστική απελευθέρωση

  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Εφημερίδα ΠΡΙΝ
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Αρχική Κοινωνία Εργαζόμενοι

Οι αιτίες της τραγωδίας στα Τέμπη και η ανάγκη άμεσης κρατικοποίησης του σιδηροδρόμου

08/03/2023
σε Εργαζόμενοι
Οι αιτίες της τραγωδίας στα Τέμπη και η ανάγκη άμεσης κρατικοποίησης του σιδηροδρόμου
Κοινοποίηση στο FacebookΚοινοποίηση στο TwitterΑποστολή σε Email

Σε κοινέςΚατηγορίες

ΕΛΠΕ: «Shutdown» συντήρησης με 12ωρη εντατικοποίηση

ΠΟΕ-ΟΤΑ: Συνέδριο με άδειες καρέκλες, χωρίς σχέδιο αγώνα – Η ΑΚΙΣ-ΟΤΑ εξέλεξε 1 έδρα στο Γενικό Συμβούλιο

Γιάννης Κατσιάνης, συνταξιούχος σιδηροδρομικός

Η απόδοση των ευθυνών στο πρόσωπο μόνο του σταθμάρχη, δεν μπορεί να καλύψει τις τεράστιες διαχρονικές ευθύνες των πολιτικών, που οδήγησαν στο τραγικό και πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην περιοχή των Τεμπών.

Το πρωτοφανές και αδιανόητο στα σιδηροδρομικά χρονικά πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στις 28.02 προς 01.03. 2023 στην περιοχή των Τεμπών σήκωσε ξαφνικά το χαλί και φανέρωσε με ιλιγγιώδη ταχύτητα, αλλά και εκκωφαντικό τρόπο όλες τις εγγενείς αδυναμίες και τις παθογένειες των ελληνικών σιδηροδρόμων, οι οποίες πολλαπλασιάσθηκαν και διευρύνθηκαν μετά από τη διάσπαση και την ιδιωτικοποίηση τους.
Στα δελτία ειδήσεων των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης ανακοινώνονται αποσπασματικές πληροφορίες και αναλύονται από δημοσιογράφους και τηλεπαρουσιαστές οι αιτίες πρόκλησης του τραγικού αυτού πολύνεκρου συμβάντος.

Μιλάνε για “αποκαλύψεις” και αποδίδουν ατομικές ευθύνες στο Σταθμάρχη, κάνουν με βαρύγδουπους τίτλους αόριστες γενικές αναφορές για τις αδυναμίες του “πολιτικού συστήματος” και, δυστυχώς, πολλοί εξ αυτών, δεν ξεχνούν τον ρόλο του τηλεδικαστή φτάνοντας μάλιστα στο σημείο να εκδίδουν πορίσματα, χωρίς την ενδελεχή διερεύνηση των αιτιών και των ειδικών συνθηκών που απαιτούνται στις περιπτώσεις αυτές.
Σε διάστημα λίγων ημερών η ελληνική κοινωνία πληροφορήθηκε για τις τεράστιες ελλείψεις προσωπικού, που σε όλες σχεδόν τις θέσεις εργασίας πρέπει να είναι έμπειρο και άρτια εκπαιδευμένο, πληροφορήθηκε σε γενικές γραμμές, για τη λειτουργία των σύγχρονων σιδηροδρομικών συστημάτων σηματοδότησης τηλεδιοίκησης που πρέπει να είναι υποχρεωτικά εγκατεστημένα και να βρίσκονται σε λειτουργική κατάστασή σε σιδηροδρομικά δίκτυα υψηλών ταχυτήτων, ώστε να εξασφαλίζουν την ασφάλεια της κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών και κατ΄ επέκταση των επιβατών, των εμπορευμάτων του τροχαίου υλικού και φυσικά και των ίδιων των εργαζομένων.

Οι τραγικές ελλείψεις εξειδικευμένου προσωπικού, η κατάρρευση των συστημάτων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, αλλά και οι καθυστερήσεις στην ανάταξη και στην εγκατάσταση συστημάτων σύγχρονου τεχνολογικού εξοπλισμού στον κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα, που καθιστούν ανενεργά και τα τοποθετημένα συστήματα προστασίας συρμού και γραμμής , ήταν και είναι γνωστές στους πολιτικούς εκπροσώπους των κομμάτων, που κυβέρνησαν τη χώρα και υποκριτικά τώρα σε καθεστώς συναίνεσης αλληλοκατηγορούνται “διασταυρώνοντας τα ξίφη τους” στα τηλεοπτικά πάνελ.

Το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο σταδιακά, αλλά κυρίως κατά τη διάρκεια του πρώτου μνημονιακού χρόνου, όπου σε ελάχιστο χρόνο “αποχώρησαν” με το νόμο 3891/2010 με εθελούσια ή υποχρεωτική μεταφορά, διωγμένοι στην κυριολεξία “είτε με το καλό είτε με το άγριο” 1.500 εξειδικευμένοι σιδηροδρομικοί, μετατράπηκε ξαφνικά από μονάδα παραγωγής έντασης εργασίας σε μονάδα παραγωγής έντασης κεφαλαίου, χωρίς να συνοδεύεται από το απαραίτητο συστατικό στοιχείο, δηλ. τον τεχνολογικό κεφαλαιουχικό εξοπλισμό.

Η προηγηθείσα μετάβαση από το παραδοσιακό (χειροκίνητο) σύστημα διαχείρισης της κυκλοφορίας σε ένα σύγχρονο σύστημα διαχείρισης με χρήση σηματοτεχνικού εξοπλισμού στο τμήμα του δικτύου μεταξύ των Σ.Σ Δομοκού – Πλατέος κατά το χρονική περίοδο 2007- 2010 και η επιστροφή εκ νέου στο παραδοσιακό σύστημα, χωρίς τη μέριμνα στελέχωσης με το αναγκαίο προσωπικό, αφού οι σιδηροδρομικοί είχαν “μεταφερθεί” σε άλλους φορείς με την εφαρμογή του παραπάνω νόμου, προκαλούσε με το πέρασμα του χρόνου πλήθος προβλημάτων στη διαχείριση του δικτύου και οδηγούσε εκ των πραγμάτων σε οριακές καταστάσεις λειτουργίας της σιδηροδρομικής υποδομής.

Οι σταθμοί που ήταν απαραίτητοι για την απρόσκοπτη και την ασφαλή κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών άρχισαν σταδιακά από εκείνη την περίοδο να τίθενται εκτός λειτουργίας και όσοι λειτουργούσαν για τις στοιχειώδεις ανάγκες ήταν και εξακολουθούν να είναι υποστελεχωμένοι.

Οι υπέρμετρες ελλείψεις εξειδικευμένου προσωπικού στην εκμετάλλευση της σιδηροδρομικής υποδομής και οι υπερβολικές καθυστερήσεις στην εκτέλεση των συμβάσεων, όπως έχει καταγγελθεί, δημιούργησαν δυσμενείς εργασιακές συνθήκες παρατεταμένης χρονικής διάρκειας που από ένα σημείο μετά ήταν αδύνατον να αντιμετωπιστούν, από ένα γερασμένο, κουρασμένο και ελαστικά απασχολούμενο εργατικό δυναμικό.
Οι αποκοπές της γραμμής, δηλαδή οι διακοπές κυκλοφορίας σε τμήματα διαδρομών της μιας γραμμής, που απαιτούνται για τις ανάγκες εκτέλεσης εργασιών του σύγχρονου τεχνολογικού εξοπλισμού, αλλά και παρόμοιες επίσης διακοπές που απαιτούνται είτε για την αποκατάστασης έκτακτων βλαβών στην υποδομή, είτε για την απόσυρση αμαξοστοιχιών ή ελκτικών μονάδων που αμηχανούν, με εκτροπή της κυκλοφορίας στην παρακείμενη γραμμή πραγματοποιούνται από την ίδρυση του ΟΣΕ σε καθεστώς λειτουργίας με έκδοση προγραμματισμένων ή έκτακτων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων.

Τα μικρότερης έκτασης καταγεγραμμένα σιδηροδρομικά συμβάντα την τελευταία πενταετία στο σταδιακά καταρρέον και ρημαγμένο σιδηροδρομικό δίκτυο, δυστυχώς, δεν στάθηκαν ικανά, παρά τις προειδοποιήσεις, τις καταγγελίες και τα εξώδικα των συνδικαλιστικών οργανώσεων, να κινητοποιήσουν τους αρμόδιους στη λήψη των ανάλογων μέτρων.

Οι αυξημένες απαιτήσεις σε χρονικά διαστήματα παραπεταμένης διάρκειας για εκτέλεση αυξημένου πλήθους εργασιών ανάταξης και εγκατάστασης σύγχρονων τεχνολογικών συστημάτων ασφάλειας της κυκλοφορίας που προκαλούνταν από τις καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των συμβάσεων θα μπορούσε να είχε μερικώς αντιμετωπισθεί και να είχε βελτιώσει τους δείκτες ασφάλειας με τους ακόλουθους, ανεξάρτητους ή συνδυαστικούς, ενδεικτικούς τρόπους:

α) Με την πρόσληψη προσωπικού υποδομής όλων των ειδικοτήτων και ιδιαίτερα σταθμαρχών με αυξημένα τυπικά προσόντα (πτυχιούχοι ΑΕΙ/ΤΕΙ) με σταθερές εργασιακές σχέσεις (όχι με <μπλοκάκι>), οι οποίοι θα είναι άριστα εκπαιδευμένοι και κατάλληλα προετοιμασμένοι για την αντίστοιχη θέση.
β) Με τη μείωση του πλήθους των δρομολογίων των αμαξοστοιχιών.
γ) Με τον ορισμό του ανώτατου πλήθους τμημάτων του δικτύου, εντός των οποίων πραγματοποιούνται εργασίες σιδηροδρομικής υποδομής.
Στο μοντέλο ωστόσο λειτουργίας του διασπασμένου και ιδιωτικοποιημένου σιδηροδρόμου, από την ΕΕ και τα μνημόνια, όπου κυριαρχούν οι ανταγωνισμοί μεταξύ των επιχειρήσεων και οι λογικές του κέρδους, δεν χωρούσαν ούτε χωράνε τέτοιου είδους επιλογές.

Για να μην ζήσουμε στο μέλλον ανάλογο δυστύχημα και να μην θρηνήσουμε άδικα άλλες ανθρώπινες ζωές, οι διαχρονικές ευθύνες των πολιτικών, που οδήγησαν στο τραγικό και πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην περιοχή των Τεμπών πρέπει στο ακέραιον να αποδοθούν.

Είναι πλέον η στιγμή που πρέπει η νεολαία και ο ελληνικός λαός να καταδικάσουν και να ανατρέψουν τις ακροδεξιές νεοφιλελεύθερες πολιτικές επιλογές που νοιάζονται πρωτίστως για τα κέρδη, χωρίς να υπολογίζουν τις ανθρώπινες ζωές, να διεκδικήσουν με συλλογική πάλη το δικαίωμα της ασφάλειας στη δουλειά και στη μετακίνηση και να απαιτήσουν την άμεση επανακρατικοποίηση της σιδηροδρομικής εκμετάλλευσης.

Ετικέτες: ΆρθραιδιωτικοποιήσειςΟΣΕΤέμπητρένα
ΚοινοποίησεTweetΑποστολή
Προηγούμενο

Συνέλευση Αγώνα στην κατειλημμένη Πρυτανεία: Κλιμάκωση με νέα συλλαλητήρια και απεργίες

Επόμενο

ΝΑΡ: Πανεργατικός-παλλαϊκός ξεσηκωμός διαρκείας για την ανατροπή της κυβέρνησης και της πολιτικής που δολοφονεί

Σχετίζεται με Άρθρα

ΑΝΤΑΡΣΥΑ: Το «πόρισμα» Καρώνη ξεπλένει την κυβέρνηση των δολοφόνων

ΑΝΤΑΡΣΥΑ: Το «πόρισμα» Καρώνη ξεπλένει την κυβέρνηση των δολοφόνων
από Δημήτρης Τζιαντζής
14/05/2025
0

Ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ για το πόρισμα του Δημήτρη Καρώνη που χρειάστηκε 14 ολόκληρους μήνες για να πει ότι...υπάρχει «υψηλό ενδεχόμενο» τα έλαια σιλικόνης να...

ΣυνεχίστεDetails

Γιατί είμαι υποψήφιος με την Παντειέρα-ATTACK στις φοιτητικές εκλογές

Γιατί είμαι υποψήφιος με την Παντειέρα-ATTACK στις φοιτητικές εκλογές
από Δημήτρης Τζιαντζής
11/05/2025
0

Βασίλης Τσουκαλάς

ΣυνεχίστεDetails
Επόμενο
ΝΑΡ: Πανεργατικός-παλλαϊκός ξεσηκωμός διαρκείας για την ανατροπή της κυβέρνησης και της πολιτικής που δολοφονεί

ΝΑΡ: Πανεργατικός-παλλαϊκός ξεσηκωμός διαρκείας για την ανατροπή της κυβέρνησης και της πολιτικής που δολοφονεί

Οι μεγαλύτερες απεργιακές διαδηλώσεις της δεκαετίας στη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα και όλη την Ελλάδα

Οι μεγαλύτερες απεργιακές διαδηλώσεις της δεκαετίας στη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα και όλη την Ελλάδα

Κολωνός: Συγκέντρωση αλληλεγγύης στην 12χρονη το Σάββατο 11/3

Κολωνός: Συγκέντρωση αλληλεγγύης στην 12χρονη το Σάββατο 11/3

18 Μάρτη: Αντιρατσιστικό συλλαλητήριο και πορεία στη Βουλή

18 Μάρτη: Αντιρατσιστικό συλλαλητήριο και πορεία στη Βουλή

Φύλλο 10-11.5

Ένας χρόνος χωρίς τον Σπύρο Χαϊκάλη

Ισχυρή Attack για μήνυμα ανατροπής

Συγκίνηση κι έμπνευση στη Μακρόνησο

Η καπιταλιστική «ταυτότητα» της Ρωσίας του Πούτιν

Πλήρη Περιεχόμενα

Ανάλυση

Ρωσία: Ιμπεριαλιστική χώρα, με σκληρή εκμετάλλευση
Ανάλυση

Ρωσία: Ιμπεριαλιστική χώρα, με σκληρή εκμετάλλευση

από Γιάννης Ελαφρός
13/05/2025

Ατζέντα

Εκδήλωση σήμερα 12/5 για Παλαιστίνη , με τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Μετώπου για Ειρήνη και Ισότητα και βουλευτή του ΚΚ Ισραήλ
Ατζέντα

Εκδήλωση σήμερα 12/5 για Παλαιστίνη , με τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Μετώπου για Ειρήνη και Ισότητα και βουλευτή του ΚΚ Ισραήλ

12/05/2025
Παρουσίαση του βιβλίου του Λεωνίδα Βατικιώτη για την Ουκρανία
Ατζέντα

Παρουσίαση του βιβλίου του Λεωνίδα Βατικιώτη για την Ουκρανία

09/05/2025
“Σαν πέτρινα λιοντάρια στη μπασιά της νύχτας” – προβολή ντοκιμαντέρ για τη Μακρόνησο στη Λέσχη Αναιρέσεις στις 6/5
Ατζέντα

“Σαν πέτρινα λιοντάρια στη μπασιά της νύχτας” – προβολή ντοκιμαντέρ για τη Μακρόνησο στη Λέσχη Αναιρέσεις στις 6/5

06/05/2025

Διεθνή

Σάλπισμα πολέμου από Βερολίνο και Παρίσι
Διεθνή

Σάλπισμα πολέμου από Βερολίνο και Παρίσι

από Χρίστος Κρανάκης
11/05/2025

Αφιέρωμα

Κλιμάκωση αγώνα για ΣΣΕ στα ΜΜΕ
Ζητώ τον λόγο

Κλιμάκωση αγώνα για ΣΣΕ στα ΜΜΕ

Λένα Βερδέ

15/05/2025
Κομμουνιστική Απελευθέρωση: Εδώ και τώρα μέτρα για τους πυρόπληκτους μετανάστες εργάτες γης στη Νέα Μανωλάδα Ηλείας!
Μετανάστες - Πρόσφυγες

Κομμουνιστική Απελευθέρωση: Εδώ και τώρα μέτρα για τους πυρόπληκτους μετανάστες εργάτες γης στη Νέα Μανωλάδα Ηλείας!

Ανακοίνωση της Κομμουνιστικής Απελευθέρωσης Δυτικής Ελλάδας Εδώ και τώρα μέτρα για τους πυρόπληκτους μετανάστες εργάτες γης στην Νέα Μανωλάδα Ηλείας! ...

15/05/2025
Χωρίς νερό και καθαριότητα και με άθλια συμπεριφορά
Στρατευμένοι

Χωρίς νερό και καθαριότητα και με άθλια συμπεριφορά

Δίκτυο Ελεύθερων Φαντάρων «Σπάρτακος» ▸Καταγγελίες φαντάρων από Κάρπαθο, Λέσβο και Έβρο για συνεχείς καταπατήσεις δικαιωμάτων Δέκτες τριών ακόμη επιστολών καταγγελίας ...

15/05/2025
Ένας χρόνος χωρίς τον Σπύρο Χαϊκάλη – Εκδήλωση στη μνήμη του στις 24 Μάη
Μνήμη

Ένας χρόνος χωρίς τον Σπύρο Χαϊκάλη – Εκδήλωση στη μνήμη του στις 24 Μάη

Ένας χρόνος συμπληρώνεται σήμερα από την ημέρα που έφυγε από κοντά μας ο σύντροφος Σπύρος Χαϊκάλης. Ο Σπύρος γεννήθηκε και ...

15/05/2025
Ο αγώνας για το δίκιο των λαών είναι δικός μας αγώνας – Για την ακύρωση της εκδήλωσης της πρεσβείας του Ισραήλ
Παρεμβάσεις

Ο αγώνας για το δίκιο των λαών είναι δικός μας αγώνας – Για την ακύρωση της εκδήλωσης της πρεσβείας του Ισραήλ

Ανακοίνωση του Σωματείου Υπαλλήλων Βιβλίου-Χάρτου Θεσσαλονίκης για την παρέμβαση ενάντια στην πραγματοποίηση εκδήλωσης στη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου από την πρεσβεία ...

15/05/2025
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Facebook Instagram Twitter Youtube RSS

Εβδομαδιαία πολιτική εφημερίδα ΠΡΙΝ

Κυκλοφορεί όλο το Σαββατοκύριακο

Αναζητείστε την στα περίπτερα

Συνδρομές και ενισχύσεις

Δικαιούχος: Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες «Πριν»

ALPHA BANK Αρ. Λογαριασμού: 260002002006023
IBAN: GR1801402600260002002006023

Τρόποι επικοινωνίας

Τηλ. 2108227949

Email: ipringr@gmail.com
Κλεισόβης 9, πλησίον Κάνιγγος, 10677 Αθήνα

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
  • Αρχική
  • Κύρια Θέματα
  • Επικαιρότητα
  • Πολιτική
  • Κοινωνία
  • Διεθνή
  • Πολιτισμός
  • Θεωρία
  • Στήλες – Άρθρα
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
  • Αριστερό Εξτρέμ

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση cookies. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.