«Αυτό είναι για τους άνεργους στις εργατικές», τραγούδησαν μεταξύ άλλων περισσότεροι από 22.000 νέοι και νέες που γέμισαν ασφυκτικά το ανοιχτό γήπεδο του Πανιωνίου και ήξεραν απ’ έξω σχεδόν όλους τους στίχους του, σε μια συναυλία που θα μείνει στην ιστορία. Ο «ποιητής του περιθωρίου» Λεξ κατάφερε να γεμίσει μόνος του τη Νέα Σμύρνη, χωρίς καμία διαφήμιση, χωρίς χορηγούς, με ελάχιστη ραδιοφωνική και μηδαμινή τηλεοπτική προβολή, μόνο με μια ανάρτηση στο facebook και στο instagram. «Που ’σαι ρε Λεξ» φωνάζουν οι νέοι, «ποιος είναι αυτός ο Λεξ» αναρωτήθηκαν μετά την Κυριακή όλοι οι «μπούμερ», που όψιμα ανακάλυψαν τον ράπερ από τη Θεσσαλονίκη που τραγουδάει για τις «χαμένες εβδομάδες», «το «τάβλι των ανέργων» και τη «φωνή των παιδιών».
Ο Λεξ είναι το «αστέρι από τσιμέντο» που εκφράζει όσο κανείς την απαισιοδοξία αλλά και την αμφισβήτηση απέναντι στο σύστημα των γενιών που μεγάλωσαν μέσα στην κρίση. Χαρακτηριστικά είναι τα αμήχανα πρωτοσέλιδα και οι κωμικοτραγικοί τίτλοι συντηρητικών εφημερίδων όπως η Εστία «Ταπεινωμένοι και πεινασμένοι αποδοκιμάζουν τη δημοκρατία» (ο πρώτος δίσκος του Λεξ είχε τίτλο Ταπεινοί και πεινασμένοι). Ο Λεξ επέλεξε να κρατήσει φθηνό το εισιτήριο, στα 8 ευρώ, ώστε να μπορέσουν να τον παρακολουθήσουν και όσοι μένουν σε νοικιασμένα σπίτια «που ‘χουν κομμένα ρεύματα και απλήρωτα ενοίκια». Η συναυλία είχε στοιχεία «λαϊκού προσκυνήματος» αλλά ταυτόχρονα είχε και χαρακτηριστικά πολιτικής κινητοποίησης με χιλιάδες να αποδοκιμάζουν εν χορώ τον Κυριάκο Μητσοτάκη και να χειροκροτούν συνειδητοποιημένα στην πολιτική παρέμβαση για την απεργία πείνας του Γιάννη Μιχαηλίδη.
Β. Π