Η βρετανίδα Μέρι, που ασπάστηκε το Ισλάμ για να παντρευτεί τον Πακιστανό Χουσεϊν, νιώθει τον κόσμο της να γκρεμίζεται, όταν ανακαλύπτει, αμέσως μετά τον αιφνίδιο θάνατο του ναυτεργάτη άντρα της, ότι αυτός διατηρούσε παράλληλα μια κρυφή οικογένεια. Κι όχι σε κάποιο μακρινό λιμάνι της Μέσης Ανατολής, αλλά στο γαλλικό Καλέ — στην απέναντι όχθη του καναλιού της Μάγχης από την πόλη τους, το βρετανικό Ντόβερ. Η Μέρι, προσπαθώντας να ανακαλύψει ποιος πραγματικά ήταν ο ταξιδευτής –και μόνιμα απόντας– σύζυγός τη,ς ταξιδεύει την ηπειρωτική Ευρώπη για να βρει την κοσμοπολίτισσα «άλλη γυναίκα» και τον έφηβο Γαλλο-
Πακιστανό γιο του άντρα της.
Η ταινία Μετά την αγάπη (After love) που προβάλλεται στους κινηματογράφους, απέσπασε εξαιρετικές κριτικές και η Γκάρντιαν την χαρακτήρισε αριστουργηματικό δράμα, συνιστά το σκηνοθετικό ντεμπούτο του 36χρονου Βρετανοπακιστανού Αλίμ Καν, ωστόσο την παράσταση κλέβει η συγκλονιστική μελαγχολική ερμηνεία της Τζοάνα Σκάνλαν.
Όσο περισσότερα μαθαίνει η Μέρι για την «άλλη ζωή» του συζύγου της, τόσο περισσότερο αναρωτιέται για τη δική της διαδρομή και ταυτότητα. Η δεύτερη οικογένεια έχει δικαιώματα στη βρετανική ζωή του Χουσεΐν; Είναι η ισλαμική μαντίλα σύμβολο υποταγής και καταπίεσης και γιατί η «άλλη γυναίκα» δεν φοράει;
Στην ταινία οι ζωές των ανθρώπων μπλέκονται με ένα χιτσκοκικό σασπένς, όπως και οι γλώσσες Γαλλικά, Αγγλικά και Πακιστανικά (Ούρντου) με ένα ουμανιστικό μήνυμα για τη σύγχρονη Ευρώπη και τη συνύπαρξη πολιτισμών και αντιλήψεων. Άλλωστε, η γλώσσα του σώματος της Τζοάνα Σκάνλαν λέει περισσότερα από τις λέξεις της.